娛樂滿紛 26FUN's Archiver

alantai 發表於 2005-11-11 12:01 AM

大家睇過最核突噁心既電影係咩?

我覺得係
3@Q:i1N)E&[fmH 1. 殘酷的浪漫 ---講姦屍同肢解
:r G,`4f|eD
/UFg$XC6I?$B3x 2. 黑太陽731 --- 人體實驗im.?G&Qn
9ePqA2uag
3. 感官世界 ---切 jer jer 同埋 香港第一部上畫既冇格仔4仔
$ku5g3LMwu 1f:r}"L0T)N w,w%O1g
本來Cannibal Holocaust 都幾好, 不過拍得幾假
%b0j6]I0m4o+N NT ^EfO0q1y8s1B
唔知大家有冇倉海遺珠呢?

山本耕史 發表於 2005-11-11 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]alantai[/i] at 2005-11-11 12:01 AM:M%X.x&K2r
我覺得係 _ e!k5x[
1. 殘酷的浪漫 ---講姦屍同... [/quote]}-OxgB)D
'dq)p br
日本有套叫" 女虐",我淨係睇過短片同相,又真又核突:(

gundamman678 發表於 2005-11-11 12:24 AM

有一套港產片都頗為核突,係鄭則士做的"烏鼠",核突在鄭則士戲入面個角色被仇人報復,係佢面前活生生燒死佢個女,燒完之後鄭則士攬住佢個女條"C"逃走,走走下又撞甩埋個女個頭......D K"SE5|"TP+[I

^ eGy*L^ 個時真係睇到想嘔~~9L%}? }0Xj,qSER M

"R2XR]n2g 當時鄭則士個對手,係當年成日做變態佬,而家成日做型佬既任達華~~ l2^&^ |o \

8] K+N g4O]!Vl [[i] Last edited by gundamman678 on 2005-11-11 at 12:26 AM [/i]]

flpo 發表於 2005-11-11 01:10 AM

黑太陽731←有場係實驗室個人d腸 "beat" 哂出黎好核突~9ri mL4wU

?2gV9g?'l6{ 女虐都好核突,自己挖自己隻眼出黎仲要食番,明知係假都睇到好鬼死驚.....

SEEK 發表於 2005-11-11 01:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jimmy729168 發表於 2005-11-11 01:34 AM

日本變態AV   ~~玩食屎~~ 睇住個男人屙落條女個口, 跟住仲要同條女打車輪...

abc123aa 發表於 2005-11-11 01:35 AM

[quote]Originally posted by [i]SEEK[/i] at 2005-11-11 01:17 AM:
;u.C^([D!W"dN!s [b][color=Blue]<漏網之靈>...... [/quote]-w c Mb;t+d
哇,真係好無里頭喎:o

abc123aa 發表於 2005-11-11 01:41 AM

[quote]Originally posted by [i]gundamman678[/i] at 2005-11-11 12:24 AM:
-]4gCz? 有一套港產片都頗為核突,係鄭則士做... [/quote]|~+g:\$g%sin`4t
有時睇返任達華以前d戲都覺得佢好變態兼恐怖.......:o

機密 發表於 2005-11-11 01:48 AM

黑太陽731 --- 人體實驗

迷途小羔羊 發表於 2005-11-11 02:01 AM

我記得有套短片
b9os.}6z z 有個女,起度食緊盤嘔野,食食下堆嘔野又再嘔翻落個盤度,又繼續食,好嘔

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:02 AM

[quote]Originally posted by [i]迷途小羔羊[/i] at 2005-11-11 02:01 AM:*b\9goK M,V V*i7d
我記得有套短片J:A{._,C
有個女,起度食緊盤嘔野,食食下堆嘔野又再嘔翻落個盤度,又繼續食,好嘔 [/quote]+wn4UlM2d6O$R]
吓.........:o咁鬼噁心嫁= ="

機密 發表於 2005-11-11 02:06 AM

人肉叉燒包都係,黃秋生o係雪櫃拿舊豬肉用刀劃一刀,之後用來打飛機。  用完後拿來造叉燒包!  仲影埋d人拿d包,一路食一路話好味。

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:07 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:06 AM:&IY KV.l+C$QV+}
人肉叉燒包都係,黃秋生o係雪櫃拿舊豬肉用刀劃一刀,之後用來打飛機。  用完後拿來造叉燒包!  仲影埋d人拿d包,一路食一路話好味。 [/quote]
F:T&Ge G 真係好鬼恐怖.........睇/聽見都想嘔:(

機密 發表於 2005-11-11 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:07: u$S8x nCw\"g`%|\$]~

$jc#B*j;p"~1W 真係好鬼恐怖.........睇/聽見都想嘔:( [/quote][7@ z6|\+Z

.\ hh\'J:b;i1mp!Q 係呀, 嘔.................C

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:10 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:09 AM::EYc3l,l^
wPFH w [
.i/zbv(c|
係呀, 嘔.................C [/quote]
4uGV,{9O2@|6l 所以我對以前港產片既印象唔係幾好,睇親唔係強姦就係變態....:o

機密 發表於 2005-11-11 02:12 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:10:T8Q`d/eDJyc2u

!x5GY O*MTVHq 所以我對以前港產片既印象唔係幾好,睇親唔係強姦就係變態....:o [/quote]
/I(KH v/{,{ nS}"w N
但最衰就是呢d片先多人睇。 其實正好反映香港人的文化普遍低劣。  所謂高學歷低文化是也。

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:19 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:12 AM:*v.kpo/M5d+N$D5XS
(~"CX tp+Om
*?xj4S"g:S
但最衰就是呢d片先多人睇。 其實正好反映香港人的文化普遍低劣。  所謂高學歷低文化是也。 [/quote]8~R;bE,j1b5A!]
依家好似冇咩人拍呢d片..........:o對,我同意你既講法,就算好高學歷既人文化都未必高,但係....低學歷既人文化亦都未必低:)

機密 發表於 2005-11-11 02:23 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:19:
m&k/R[\Re0V~/l
W$?TXS }2i 依家好似冇咩人拍呢d片..........:o對,我同意你既講法,就算好高學歷既人文化都未必高,但係....低學歷既人文化亦都未必低:) [/quote]9T,ef.m7E"` Z$uZ{

t?LWEbq;b,l 這就是香港教育的失敗! 只重於考試測驗,人人只管課本不管其它。更衰的就連書也不讀。 其他出路只當是沒出色。 往往學子變成只懂課文不懂文化德行!

abc123aa 發表於 2005-11-11 02:26 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-11 02:23 AM:/ZOl*I(yE-r0b k
ya0c3Otp&sL&E$Z
o_(y Y$^#^A]
這就是香港教育的失敗! 只重於考... [/quote]r?*] e2y5wI U W?
係囉,香港既教育真係好失敗,下下只係教書本上既野,唔會教下其他野或者中國既文化,有d野中國人應該要識,
SK._ u7D$}snl 例如:新年有d咩應該要做同準備,有d咩唔應該做,其實中國人一定要識,否則呢d中國文化唔由細教到大既話遲早有一日會失傳,
}6g4V_+_ p 雖然好似好少野咁,但係我相信你問依家香港既大人都有可能有人唔識呢d野........:o

機密 發表於 2005-11-11 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]abc123aa[/i] at 2005-11-11 02:26:~6wxb1\ _m
c#] E%|2F;vSm f-c
係囉,香港既教育真係好失敗,下下只... [/quote]ib5s-ZL
遲多幾年仲大濟呀! 老董真好介紹,無端端將中史變成選修科!  身為中國人連中國本身的歷史都可以唔知!  連英國教育都不如,簡直不知所謂!

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.