娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SEEK 發表於 2005-11-14 02:24 AM

[ 轉貼 ] 臀部愈大智力愈高

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cann 發表於 2005-11-14 04:52 AM

你想你女友胸部大還是智力高?

fantasywave 發表於 2005-11-14 05:09 AM

[quote]Originally posted by [i]cann[/i] at 2005-11-14 04:52 AM:1pSH'tu's
你想你女友胸部大還是智力高? [/quote]
W/Sg W5y,{ lcv ck_"rC(LU
大胸. :lol:

YingTung 發表於 2005-11-14 01:48 PM

哈~~~我鐘意條女大屎忽個喎

牛仔 發表於 2005-11-14 06:31 PM

大at pat~~推車爽d喎

wind69 發表於 2005-11-16 01:12 AM

大pat係咪智力高我就唔知!
}I2gPS"]%u c 正所謂講d唔講d
jydu0^rnx 文章提及咁多位歷史人物好似都唔多老黎bor,2Y%o?)p#K9O

dR U AIQD,[F2r6y 聖女貞德被人燒死ge時候只得十九歲,BD@'R"\^%P
亞歷山大大帝好似得三十三歲命。!O2Qe/iV:Xqo'y
^g7i]|%L9J
埃及妖后係羅馬兵攻入城前自殺。 [ AXsZB
拿破崙戰敗後俾人放逐荒島,
^"\\Y_ 近年亦有考證顯示話佢極有可能係島俾人毒鬼死左
G_5` l)WS-u.uL
D-pd\ g2v \l 亞里士多德好似係比人話佢對神不敬,走佬走左年幾兩年,根住就病死埋
|;U/N5`7~ .....
!khYGTW YY 文中淨係得番幾個美國人....除左約翰甘迺迪俾人行刺身亡
+H Ji9q7Km1A 只有傑佛遜、華盛頓、亨利福特叫做可以壽終正寢.....
#o DMU{#g-I @%U%o UK~c8]
臀部愈大智力愈高但可以壽終正寢ge睇黎都淨係得美國人先做得到
S U%Vx:R$D,y%[#J'` c6Qih'P9~c.ix@!o
試問美國人步入中年以後,那一個的臀部不會較他廿歲時大兩倍以上?
L0O2B`#ukmoK {h[X3DB.W5i!L2oR
這類美國心理學家的研究報告
#h,@6kM{c O 用黎安撫自己國民都顯得有點笨拙
j-mL!D5zomav 以為只有英國科學家鍾意發表浮誇ge研究報告
Qf5K `3_A0Jxjl 估唔到依家連美國ge都係咁:(O3DfX&}N:kJ
*F7E8x)htU
遲d或者就會有人發表另外一份研究報告:
5K3hVX!}
N+JE0U\9v$O%W4R(Ts "臀部較少的人較臀部較大的人智力更高!(當然會列舉更多的歷史偉人名字)
Y9{:W7aN]9k^zU ""頭髮越少,年紀越大的人成就越高!"{ iy*b5Q1oJ+f5h
"奶越大承托力越差" CYieT P#i
"阿媽係女人ge機會率同阿爸係男人ge機會率絕對相等"0h w9^3S^F
[[o[,~)o4o9h{ ao8]
天~~~那一項不是驚人發現......
@R*cl pY!bg5` diE0O$K/v9cM)@
%w8LQfyG ?
ps.樓主話選女友要選屁屁大的!8Y&V7Mn\0_l9fj'b
睇完份報告,我諗如果想好頭好尾ge
k/o'b4x"gW9O5|o#| 或者揀件美利堅洋妞會穩陣d bor:P

kjkj 發表於 2005-11-16 12:27 PM

胸部大我比較喜歡

michaelwong71 發表於 2005-11-16 03:23 PM

原來是用個PAT來思考是真的.

wwiinngg 發表於 2005-11-16 10:07 PM

笑談廣東話:妳個腦生喺PAT PAT咖

tonylo 發表於 2007-8-9 11:02 AM

這句廣東話原來咁有先見之明!F-L Co$fS \xY

%kHG2\g3` [[i] Last edited by tonylo on 2007-8-9 at 11:04 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-8-12 12:48 AM

絕對唔信lor....:giveup::giveup:'S*_G7_1q`+R
#oi7J!iyxL
言下之意即係越肥ge人越聰明?
m/L9npz*imfo p6tg kz3OR z%g
除非個腦生個係patpat度啦...ahha:dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-8-12 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at  01:12 AM:hNz0{ C
大pat係咪智力高我就唔知!^$Y+L"H ?8[Gq+K
正所謂講... [/quote]#i~9z H@HnP

N,W3I'L5c3Yb [size=6][color=Red]wind69兄 很帥啊~~[/color][/size]:love::love::love::love:

CHECSS 發表於 2007-8-12 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007/8/12 02:04: Q)mHp;ja

3zCf'K1K
{c UZM4x [size=6][color=Red]wind69兄 很帥啊~~[/color][/size]:love::love::love::love: [/quote]
9X.\4W5ru.U0hmBH 偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap:

playbr2 發表於 2007-8-12 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at  02:18 AM:]7d`/V;r-z
2C/_1_ \M-`B
偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap: [/quote]!S n#eH m` o
$j7@&W @ _!T R5\
波大 =/= 有腦
0{0_U n(gqK$l0f T 講完:P:P:P:P

ckyckk 發表於 2007-8-12 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-12 02:18 AM:R#g'A,d.k)vxL F
2}:~0|M^ Ftp:q
偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap: [/quote]W P7R)M J$zDr

w*c s&~#H XVi(Z 衰仔 ~ 快d返黎飲奶呀  :dev::dev::D

CHECSS 發表於 2007-8-12 02:59 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007/8/12 02:30:Lme-[o-XL,s
(hdF N0GwL\
@bphf L h } N W8u
波大 =/= 有腦uD8KN"Ta2M%[
講完:P:P:P:P [/quote]
0A#E`|D[*P2D 一言[color=Red]嚇[/color]醒夢中人 ar .................... :clap::clap::clap:

vincent220 發表於 2007-8-13 11:06 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-12 02:30 AM:7B4]zK WjI
7A nVD0M
A0m:\m/w,S.?
波大 =/= 有腦
RZ3`3VPf~E6X4i 講完:P:P:P:P [/quote]
OqA'Qj Z*r$A{ EsH 咁pat大可以補數.......

playbr2 發表於 2007-8-13 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]vincent220[/i] at  11:06 AM:)hIe*ey
me.@;C3dw2NA2PV
咁pat大可以補數....... [/quote]
tQ4rH$R9S/XW8dE
e~/K u8m]2NM 波大 =/=  有腦 ....  + 大pat補數 =  肥嫲智慧... or 14y 狀元
iN^2t!rQ.D%QA
9M1P X,u'kfSx 波大 =/=  有腦.....  冇大pat補數 =  (  )  (   )  花瓶
)hqE2ei                                                    \     /4S3a$FTUp P$N
                                                   (  Y )

j兒 發表於 2007-8-13 05:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

GTOGTO 發表於 2007-8-13 06:03 PM

咁肥人智力應該高點= =

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.