娛樂滿紛 26FUN's Archiver

SEEK 發表於 2005-11-14 02:24 AM

[ 轉貼 ] 臀部愈大智力愈高

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

cann 發表於 2005-11-14 04:52 AM

你想你女友胸部大還是智力高?

fantasywave 發表於 2005-11-14 05:09 AM

[quote]Originally posted by [i]cann[/i] at 2005-11-14 04:52 AM:C}WE(t4x1a;K-B Tq G
你想你女友胸部大還是智力高? [/quote]
"S&@-_V|2}1j2x] w*I%Ct.`&Z
大胸. :lol:

YingTung 發表於 2005-11-14 01:48 PM

哈~~~我鐘意條女大屎忽個喎

牛仔 發表於 2005-11-14 06:31 PM

大at pat~~推車爽d喎

wind69 發表於 2005-11-16 01:12 AM

大pat係咪智力高我就唔知!
jBejj!CJd\ 正所謂講d唔講d
q%b!z9Cl5y@e 文章提及咁多位歷史人物好似都唔多老黎bor,TYJB%W%wd
T&c:U)JI
聖女貞德被人燒死ge時候只得十九歲,/y5CfLnz
亞歷山大大帝好似得三十三歲命。
v B!Yb1zR ?n "i0pS9Iv8J*T7_$c8n
埃及妖后係羅馬兵攻入城前自殺。
/IsqQ Yr\7r]y ~z 拿破崙戰敗後俾人放逐荒島, g#?1Q$yy4re
近年亦有考證顯示話佢極有可能係島俾人毒鬼死左!y]q5A FH"o#c
;y&[ a+f&h lF!^,`
亞里士多德好似係比人話佢對神不敬,走佬走左年幾兩年,根住就病死埋._mMZzA9o A)AX
.....
_D?ry/]']'u 文中淨係得番幾個美國人....除左約翰甘迺迪俾人行刺身亡
^hu6] i-Z6k/LY I 只有傑佛遜、華盛頓、亨利福特叫做可以壽終正寢.....p$G[o3B7B V

D-E D @D` g4O 臀部愈大智力愈高但可以壽終正寢ge睇黎都淨係得美國人先做得到
:Z9[[nh9F,V|%FIzf
@.rTzR,S q 試問美國人步入中年以後,那一個的臀部不會較他廿歲時大兩倍以上?n];P v!t#E

KG,xz'c 這類美國心理學家的研究報告
rWYKaf?@{H 用黎安撫自己國民都顯得有點笨拙n#_(cJ2G
以為只有英國科學家鍾意發表浮誇ge研究報告X @ e,X%dn'S
估唔到依家連美國ge都係咁:(
/NQ ?3h_
!Z@5K4{7{.c6v%s` 遲d或者就會有人發表另外一份研究報告:9w7|Y2G*a%d}ev7x)S
*N.Z h@[Hr
"臀部較少的人較臀部較大的人智力更高!(當然會列舉更多的歷史偉人名字)
m4[4oH2];Jdd kN ""頭髮越少,年紀越大的人成就越高!"X!n#@ Db&[
"奶越大承托力越差"
6`5_ x b;~:l,Y e "阿媽係女人ge機會率同阿爸係男人ge機會率絕對相等"
0qB0O)^fEq$` '^*zMh;c1]|O#Y
天~~~那一項不是驚人發現......
!]8EZw)V4lP||
sf7E6M&Mx da1J,p
$ys-?o[QSP4B ].f ps.樓主話選女友要選屁屁大的!
.hczz+w 睇完份報告,我諗如果想好頭好尾ge
O_,RKZRx0r/D.Zel 或者揀件美利堅洋妞會穩陣d bor:P

kjkj 發表於 2005-11-16 12:27 PM

胸部大我比較喜歡

michaelwong71 發表於 2005-11-16 03:23 PM

原來是用個PAT來思考是真的.

wwiinngg 發表於 2005-11-16 10:07 PM

笑談廣東話:妳個腦生喺PAT PAT咖

tonylo 發表於 2007-8-9 11:02 AM

這句廣東話原來咁有先見之明!c0e*E|-XO!kC6d
/Hf7@-lwc,b
[[i] Last edited by tonylo on 2007-8-9 at 11:04 AM [/i]]

pigcat 發表於 2007-8-12 12:48 AM

絕對唔信lor....:giveup::giveup:
LEA-B\4`
.n4eqr%D(R/Q 言下之意即係越肥ge人越聰明?
f;V2E oy RR }
A h G OL5R2n 除非個腦生個係patpat度啦...ahha:dev::dev::dev:

playbr2 發表於 2007-8-12 02:04 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at  01:12 AM:
)debd9F 大pat係咪智力高我就唔知!9Pyt:Qj`KY.d
正所謂講... [/quote]t*hr2D}V

4Uo|4pNyP [size=6][color=Red]wind69兄 很帥啊~~[/color][/size]:love::love::love::love:

CHECSS 發表於 2007-8-12 02:18 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007/8/12 02:04:
j$B+E6L e?
if2z%zF6v _"Z&j&S*}"[
[size=6][color=Red]wind69兄 很帥啊~~[/color][/size]:love::love::love::love: [/quote]#^2U)d [l'c
偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap:

playbr2 發表於 2007-8-12 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at  02:18 AM:
fG4Cav0Q3|+P v/g4z7g'W:k^
偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap: [/quote]
;~TSphac9Gb A[/E2@ M"M
波大 =/= 有腦;P~hX)l-Ds
講完:P:P:P:P

ckyckk 發表於 2007-8-12 02:33 AM

[quote]Originally posted by [i]CHECSS[/i] at 2007-8-12 02:18 AM:
FgXRkp +V.zr5O#{2F] s
偶像 , 到你發表 la ................ :love::clap::clap: [/quote]
\X UWGjb9k,Z -Aq r1?Tb [x
衰仔 ~ 快d返黎飲奶呀  :dev::dev::D

CHECSS 發表於 2007-8-12 02:59 PM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007/8/12 02:30:
hR[.v~S+C$U/B?w :qC4CSB,@Q$MD3u J

b4}Hf Qp 波大 =/= 有腦
Zwg1sG2K&I7di [o` 講完:P:P:P:P [/quote]
^iE/tF)S 一言[color=Red]嚇[/color]醒夢中人 ar .................... :clap::clap::clap:

vincent220 發表於 2007-8-13 11:06 AM

[quote]Originally posted by [i]playbr2[/i] at 2007-8-12 02:30 AM:;l7~]E V4h)n

Y/m \,T#d$}Q H &z;HRdZw
波大 =/= 有腦
.C4mQxl_ 講完:P:P:P:P [/quote]
*}.VQ?APGR 咁pat大可以補數.......

playbr2 發表於 2007-8-13 02:07 PM

[quote]Originally posted by [i]vincent220[/i] at  11:06 AM:
$|8}7Q%q3~i2D
(@$S&|"m3i+[}.u-? }3w 咁pat大可以補數....... [/quote]FJ)f:`/UL y

.W&Z {2V&je'TAqc 波大 =/=  有腦 ....  + 大pat補數 =  肥嫲智慧... or 14y 狀元
+W(rWABYo0TI$R9~
Dn DDQU _y4b|n 波大 =/=  有腦.....  冇大pat補數 =  (  )  (   )  花瓶}&A0]7y^
                                                   \     /Ikj/R \K]5L
                                                   (  Y )

j兒 發表於 2007-8-13 05:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

GTOGTO 發表於 2007-8-13 06:03 PM

咁肥人智力應該高點= =

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.