正式香港人之羞恥
路中停車睡覺 涉嫌醉駕被捕狂妄司機三萬現鈔撻人
15/11/2005 太陽報 UNB:{_I[J/C
X\b5]6Uxl8y(k
【本報訊】囂張醉漢,昨晨在油麻地駕駛名貴房車時,疑不勝酒力,竟將車停在馬路中「大覺」,警員接報到場調查,他直認:「食幾粒Fing頭。」又取出數萬元丟落地「撻」人,豪氣一番後,接受警員酒精呼氣測試,證實超標,涉嫌酒後駕駛,束手就擒。
自稱曾服搖頭丸
被捕男子姓錢(三十五歲),被捕帶署扣查後,准以五千元保釋候查。昨晨九時許,一輛平治房車,停在理道帝庭園對開黃格馬路中,駛經車輛需繞過房車而行,附近大廈保安員發覺走近查看,見錢伏在盤上,全無反應,恐他遇意外昏迷車內,立即報警。-mCC$q&_D
警員及消防員接報趕至,見錢仍伏在盤上,遂拍打車窗,錢突然驚醒,並開車門下車向警員自稱食了搖頭丸,「唔係咁都吹波波都會中呀」。當到場採訪的記者拍照時,錢更加態度囂張指座駕,「[b]唔係人人都得Benz[/b]。」[b]並隨即從身上取出一個名牌銀包,將內約三萬多元的一千元及五百元紙幣豪氣的丟在地上[/b],警員代為檢起保管。]Rf3nH5wA4cq0A
&G-p5|-S$|9zs1I Q6B
因警員發覺他滿身酒氣,要他進行酒精呼氣測試,錢一度拒絕,並打手提電話召來兩名友人協助,擾攘四十分鐘後,終乖乖「吹波波」測試,證實超標後,態度亦隨即收斂,被警員拘捕帶署調查,平治房車則交由友人駕走。 Are you sure he is a hongkong ppl
or he is an imported/imigrated Hongkong ppl
DHA3n LTN
I don't think HK ppl will think "Driving a Benz is a great stuff"
actually Benz is much cheaper in recently year 告佢:
1. 阻差辦公
2. 掉垃圾
3. 公眾地方行為不檢
4. 公眾地方醉酒
5. 酒後駕駛
s2WL{7zZcQ)~-P
五條告邊條好? **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** > 2. 掉垃圾'G}Cl EW t
錢是不是垃圾不重要,掉物件阻街可以被充公,再罰千五~R;u~1^pM/oky9]
點解我遇唔到呢 d 人?我一定會幫佢「清理」d 掉出泥既野~~~ [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-15 09:24 AM:Qdk2L K}P
告佢:*N ^I!R?Z
1. 阻差辦公 mn u0|D hh4F/k
2. 掉垃圾'ys8bD#y*@
3. 公眾地方行為不檢iW4^5Lk2B2z3Y
4. 公眾地方醉酒OU9E'~ Y
5. 酒後駕駛+GV9Y)EN
W@ W'@/@
五條告邊條好? [/quote]\3yX:p'X,@
邊条罪要比人「通櫃」, 就邊条啦! >>並開車門下車向警員自稱食了搖頭丸(`:m\;K0}D^
R9A_gNa@_
但如果佢真係食緊Z/J!h9sH%i/V(Tvh
咁都無乜好講啦
佢都唔知自己做緊乜
$V)P'mW3Grnfb
當然絕對可以告佢拍丸既:P [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-15 12:06:
>>並開車門下車向警員自稱食了搖頭丸
'O0[&u,_7^tO3xQ9l z\
但如果佢真係食緊)@dJ te oo+n
咁都無乜好講啦
佢都唔知自己做緊乜;e6u/pmulk6\(W?
當然絕對可以告佢拍丸既:P [/quote],@wpc5E;oL/l
渣Fit人老兄,好耐無見! 原來你講野都幾有趣喎:DZ3V!j:D'{!o%S
講番單案,你講得對,自認拍了丸,在法律上是招供,已有足夠證據可告佢吸毒。
[[i] Last edited by 機密 on 2005-11-15 at 12:36 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-11-15 10:39:
9f |6wtX{L
1.佢最後都吹左好難告入8l#`ZUt e:?
2.錢唔係垃圾一樣告唔入
4.醉酒不犯法的
第5最大機會u H9H4M'Ai7[Wgm
但如果佢停車冇著引擎$g J)pJ[]'C:y
咁佢就好大機會打贏 [/quote]
uOUb,}X
s0a7A/i/{
公眾地方醉酒是犯法的,不過罪行不重。 L.v(AFmZx
lMa1J1v _;wx
章: 228 標題: 簡易程序治罪條例 憲報編號: /TfQa[7b,ir
條: 28 條文標題: 醉酒 版本日期: 30/06/1997 RF\ ][
%N8rsb%[ s t6z
(1) 任何人被發現在公眾地方醉酒,或在根據任何與酒牌有關的條例而領有牌照的處所內醉酒,均可處罰款$50。
(2) 任何人醉酒時在公眾地方鬧事或行為不檢,可處罰款$250或監禁2個月。
(3) 任何人被發現醉酒時在公眾道路或街道上掌管任何車輛(汽車除外)或馬匹,可處罰款$250或監禁2個月。yNQX1^ ikN
(4) 就第(3)款而言,任何人如因酒精影響而致其喪失官能控制力的程度足以令其不能安全地從事當時所做的事情,須當作已經醉酒。
(5) 任何人被發現醉酒時管有任何實彈火器,或管有任何火器及該火器的彈藥,可處罰款$2000及監禁6個月。就本款而言,任何人如因酒精影響而致其喪失官能控制力的程度足以令其當時不能安全地處理火器,須當作已經醉酒。 [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-15 09:24:9x*R;TsOa NW)X
告佢:
1. 阻差辦公:P"Y*n"C.u)Y pN7{
2. 掉垃圾
3. 公眾地方行為不檢
4. 公眾地方醉酒
5. 酒後駕駛U6Y$hux9n5OwY
_ M7`:lPk&v^
五條告邊條好? [/quote]
F&A5j9vE7m"E7^
其實一般會告佢2L svY7g0o}B%GY1^
3或5。 雖然有證據告佢服食毒品,但較易打輸。 3或5好些,看案件主管啦! 但多數只會告5,因為方便。 diu...撻就唔好撻幾萬,撻幾廿萬呀,笨 醉酒罰50蚊-_-???s D.A1t ?!QB1y5x*oV
真係唔講唔知:cool: [quote]Originally posted by [i]周衡[/i] at 2005-11-15 14:31:x#R7gqU2i]
醉酒罰50蚊-_-???
真係唔講唔知:cool: [/quote]N#J]#d!U#H!c
7n,viu&V
但仍不可亂來喎,下面呢條就重好多。*_?.k['c!cq
章: 374 標題: 道路交通條例 憲報編號: (S0TE8^0gP)n{H2W
條: 39A 條文標題: [b]在體內酒精濃度超過訂明限制的情況下駕駛、企圖駕駛或掌管汽車 [/b]版本日期: 30/06/1997
9sJ`9}s\6X
(1) 任何人在任何道路上駕駛、企圖駕駛或[color=Red]掌管汽車[/color],而在其呼氣、血液或尿液中的酒精比例超過訂明限制,即屬犯罪─by%pW]j`u1l3?
(a) 一經循公訴程序定罪,可處第4級罰款及監禁3年;及
(b) 一經循簡易程序定罪,如屬首次犯罪,可處第3級罰款及監禁6個月,如屬第二次被定罪或隨後再次被定罪,或屬在根據第39、39B或39C條被定罪後再次被定罪,則可處第4級罰款及監禁12個月。
(2) 法庭或裁判官裁定任何人犯了本條所訂的罪行,而該人屬第二次被定罪或隨後再次被定罪,或屬在根據第39、39B或39C條被定罪後再次被定罪,則法庭或裁判官須取消該人的駕駛資格不少於2年,除非法庭或裁判官為特別理由命令該人取消駕駛資格一段較短期間,或命令該人不須取消駕駛資格,則不在此限。
(3) 如該人上一次根據本條或第39、39B或39C條被定罪已超過5年,則法庭或裁判官可將此次犯罪當作為首次犯罪處理。"_g6W5Pf)V:x _
(4) 任何人如證明在他的呼氣、血液、尿液中酒精比例一直相當可能超過訂明限度時,在關鍵時間他是相當可能不會駕駛汽車的,則該人當作不曾掌管汽車。
(5) 法庭或裁判官在裁定是否曾有一如第(4)款提述的相當可能時,可不理會該人所受的任何損傷及該車輛所受的任何損害。 佢吹波波都超左標 Y et)uYl^BS-|
醉酒講既野都算? T/w2tF4X([:g `'F
咁佢話比哂全部身家我,我咪發達=.=? 唉。。。有錢人就喺咁惡 [quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 16:20:
佢吹波波都超左標.^F5|2lb*uM p
醉酒講既野都算?
咁佢話比哂全部身家我,我咪發達=.=? [/quote]["kstvz ]%C
依家邊個話單靠佢講既野來拉佢啫?! 告佢棧益左佢;我會趁佢5清醒時丙佢1身,再除佢光豬,刮花埋佢部死人車...最緊要[b]記住~記住~記住[/b]立埋地下d錢至走......咁就差5多!
h}-Fj6V.r
(以上行為經過特別訓練,小朋友and大朋友切勿模仿!!) 有錢大哂??:mad:
頁:
[1]