娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2005-11-15 01:14 PM

[轉圖]懲罰.....偷麵包的小童....!!!!

離晒譜,要拉條友去打耙! 個細路得幾歲咋!:mad:
fS+gN[J-mo
_K2`1F%qqQ ?9q [[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-11-27 at 08:40 PM [/i]]

orochi 發表於 2005-11-15 01:45 PM

好變態,轆手...整跛個細路隻手又對佢冇好處,要懲罰打個細路幾巴,罰佢係舖頭做野補數都得啦:mad:

機密 發表於 2005-11-15 01:46 PM

[quote]Originally posted by [i]orochi[/i] at 2005-11-15 13:45:PHd"lh}
好變態,轆手...整跛個細路隻手又對佢冇好處,要懲罰打個細路幾巴,罰佢係舖頭做野補數都得啦:mad: [/quote]
FpN6IQJO"v I&_j 下世一定落地獄:mad:

大家樂1234 發表於 2005-11-15 04:21 PM

無人叫個細路偷野
U)xz+|~_%Id 細時偷針大時偷金

kakeidevil 發表於 2005-11-15 06:29 PM

真係冇陰公{3R*G5R;I0V d m'f
不過落後地區係咁

機密 發表於 2005-11-15 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 16:21:3Cb[~1e \0vj&TY
無人叫個細路偷野
:d%}Xhr*P 細時偷針大時偷金 [/quote]/`h xz"f`A1X
.d\w1N,@5H+dwQ.{
有邊個小朋友無犯過錯? 你細個做錯事有無被人咁? 幾歲大咋!  唔好話小朋友,大人偷野都未至於咁下馬! 偷包咋! 偷錢、偷跳咪要死?!

ashlai 發表於 2005-11-15 08:43 PM

it seems performing a show sth....coz the guy holding a mic...

pakho 發表於 2005-11-15 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 04:21 PM:
mVry+Ny A 無人叫個細路偷野 Jd7Q Q3M
細時偷針大時偷金 [/quote]2m aN3WZ-d

cF&D"oZ o [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-15 08:38 PM:
7S,D;f2i![
t;O7JuG:|d5DT?f"\
x|+E!vu;E*V 有邊個小朋友無犯過錯? 你細個做錯事有無被人咁? 幾歲大咋!  唔好話小朋友,大人偷野都未至於咁下馬! 偷包咋! 偷錢、偷跳咪要死?! [/quote]
Y4c9j;\G.{.Fr^8Ej 咪臭係~你咁毒既~大家樂1234我卑視你:mad:

南瓜怪傑006 發表於 2005-11-15 09:34 PM

嘩,好變態gvL@6TK'K
個變態佬細個一定有同樣經歷= ="

Dr.anger 發表於 2005-11-15 10:53 PM

o的落後國家行埋o的落後既刑罰...唔奇呀=.=...

wwiinngg 發表於 2005-11-15 11:54 PM

暈。。。冇人性的

阿感 發表於 2005-11-16 12:13 AM

....BX Jhr D
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b178/kommzumir/Np.jpg[/img]

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:28 AM

落後國家如巴西,偷野真係會被當場處決的!呢d吾係新聞........... T;?(iY:x3u
偷麵包被一鎗打爆頭都有,你地冇聽過嗎?!

機密 發表於 2005-11-16 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-16 00:28:Q"U5bFJ$^
落後國家如巴西,偷野真係會被當場處決的!呢d吾係新聞...........;Ls)h;Q n%qv
偷麵包被一鎗打爆頭都有,你地冇聽過嗎?! [/quote]
~+|[ w5|b6|#[/w`u
X p'UM;dm 有,呢d人死後必下地獄:mad:

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-16 12:41 AM:
0v+D+F k ~] t*]7{&f a|aZ

CD \Q+?nr|P/I 有,呢d人死後必下地獄:mad: [/quote]
.K xR%F0p 我覺得文明社會同落後地區好吾同...........:(

機密 發表於 2005-11-16 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-16 00:47:
9th/` \;aA9O
{ xj:i#~ a5C-D 我覺得文明社會同落後地區好吾同...........:( [/quote]
G3{ i+hX)A
S^8oEZNzp:q 係,落後地區做衰野就衰到出面!
2~b+]-`zCg'C 文明社會就有包裝,懶平等但內裡一樣咁衰!

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-16 12:50 AM:;S:S.u.j%Gg:x5v

6^B,Zw?$WZ
9P1L1hflz 係,落後地區做衰野就衰到出面!
'?"Y/Q:bD.Ju5q 文明社會就有包裝,懶平等但內裡一樣咁衰! [/quote]
#|.Fi6r#c 人性醜惡!a6[X \0A;F}caW
但居於文明社會的我當然認為偷麵包罪不致死!
6A y8x'T2MB 但居於落後地區的可能會認為合情合理.............

mtvcmh 發表於 2005-11-16 11:40 PM

偷左麵包就斷手
J r KT%c$f;h 咁偷左情就斷............. v1SYED
本人覺得e種既懲罰係錯誤 J}.]m%f_8[WK
但可惜e個世界唔係我
/\Y,IbDE3R B:R.q*A 世界上一定有好多不平事lI[;jG&I3vz
但回想一下G$J^e#f:R1H
這是不是事情既全部呢???

nkt1000 發表於 2005-11-17 11:06 AM

好變態:mad:

redstick 發表於 2005-11-18 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 04:21 PM:?$m5d:U.a+fzL
無人叫個細路偷野;@3Yx+Qx[
細時偷針大時偷金 [/quote]5^ w.S-QTWo
W0no*WI7y$h&S|'V
你係咪咁都講得出口呀,細路仔無屋企人照顧,有頭髮無人想做喇哩,"b&D NDh^
小朋友無錢又肚餓,唔偷野食唔通等你過巴西請佢食飯呀,人地國家無香港既綜綬福利,
+Y+t lb2Des,M 貧窮國家餓死街頭幾多人你知道嘛.....你試諗下,我地唔食夜晚餐飯o個晚個肚都餓到爆啦,^w/v5pcb
餓死..差唔多講緊係幾個星期無野到肚而死,小朋友唔想監生餓死先偷野食o者,我唔係認同佢偷野食呢種行為,我只係覺得佢已經無得揀,係咪咁都要比人"碌手"呀...Jj:[{ GV] V
你咁都up得出,因住第時報應糸妳屋企人身上....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.