無人叫個細路偷野
細時偷針大時偷金 [/quote]
+{f4GIp ^Pa~
冇人話個細路冇錯, 只係咁ge刑罰會唔會係過於嚴厲 / 殘忍呢? [quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 04:21 PM:
無人叫個細路偷野
細時偷針大時偷金 [/quote]Y?7@6xfV
4b h1n_;A ib
你都幾客觀播好似..細路黎架人地!
甘如果你行路時唔好彩被個跌緊落黎0既窗框DAP 到飛起...你可以話自己: "無人叫你自己唔好彩' 原諒,係唯一對小朋友做錯事可以做ge野,,\ dS8pe n
做埋d咁ge野,你條仆街仲可以話轆佢果d仆街係做得岩...
香港出左呢d垃圾.. 都白痴既7b:[auNk-s
我幾時有話做得岩
你條仆街有咩資格話我仆街牙%D({J(N/^E:mq%J
個個觀點唔同香港你認自己係垃圾第1我最多認第2架者~點都唔夠你垃圾
-----------------------------------------------
你都幾客觀播好似..細路黎架人地!
@T?;v"W-]b
甘如果你行路時唔好彩被個跌緊落黎0既窗框DAP 到飛起...你可以話自己: "無人叫你自己唔好彩'|%C3M(z-_9m M.HN&I
完全唔明白你講乜第一次聽見比野dap會飛起$A)N }5r-Ns:S3p
-------------------------------------------------;Q y!yCZ
你係咪咁都講得出口呀,細路仔無屋企人照顧,有頭髮無人想做喇哩,
小朋友無錢又肚餓,唔偷野食唔通等你過巴西請佢食飯呀,人地國家無香港既綜綬福利,
貧窮國家餓死街頭幾多人你知道嘛.....你試諗下,我地唔食夜晚餐飯o個晚個肚都餓到爆啦,
餓死..差唔多講緊係幾個星期無野到肚而死,小朋友唔想監生餓死先偷野食o者,我唔係認同佢偷野食呢種行為,我只係覺得佢已經無得揀,係咪咁都要比人"碌手"呀...$LKND8dKl4k
你咁都up得出,因住第時報應糸妳屋企人身上
你仲毒啦有咩資格話人牙你又知佢無得揀你同佢好熟牙l}%Fb7az)Sx:|:D
我驚第時報應番係你屋企人身上無啦啦講我屋企人你有無腦架你老母,第時你全家冚家剷添牙 }6BHh$I
[[i] Last edited by 大家樂1234 on 2005-11-24 at 11:31 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-16 00:50:
/nB4nA+Xj#[
係,落後地區做衰野就衰到出面!
文明社會就有包裝,懶平等但內裡一樣咁衰! [/quote]:]*{&vM p@x
講得太好啦。+1 真係冇陰公 [quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-24 11:27 PM:Bbw.u+IZ/`
都白痴既2Tqu#D(XkWo
我幾時有話做得岩 A _7E&Y_0l4P o+f8s5K
你條仆... [/quote]
請冷靜d, 唔好嘈喇:o+N@J I*Kb'B7O'B
睇post算啦:)
頁:
1
[2]