娛樂滿紛 26FUN's Archiver

機密 發表於 2005-11-15 01:14 PM

[轉圖]懲罰.....偷麵包的小童....!!!!

離晒譜,要拉條友去打耙! 個細路得幾歲咋!:mad:
%v{] b]H8f$Z.{X_ :d0H7Eu-ps5X
[[i] Last edited by sfxc0000 on 2005-11-27 at 08:40 PM [/i]]

orochi 發表於 2005-11-15 01:45 PM

好變態,轆手...整跛個細路隻手又對佢冇好處,要懲罰打個細路幾巴,罰佢係舖頭做野補數都得啦:mad:

機密 發表於 2005-11-15 01:46 PM

[quote]Originally posted by [i]orochi[/i] at 2005-11-15 13:45:V;wY1H&^n }w
好變態,轆手...整跛個細路隻手又對佢冇好處,要懲罰打個細路幾巴,罰佢係舖頭做野補數都得啦:mad: [/quote]
0PMY+B6u 下世一定落地獄:mad:

大家樂1234 發表於 2005-11-15 04:21 PM

無人叫個細路偷野!G"]Z.E M@2e
細時偷針大時偷金

kakeidevil 發表於 2005-11-15 06:29 PM

真係冇陰公
2Z'B;O,v-xZ9M+u 不過落後地區係咁

機密 發表於 2005-11-15 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 16:21:
!FaNnr{ 無人叫個細路偷野
MTc$^I `;N 細時偷針大時偷金 [/quote]
z`8~K$OTX C3O +Cp&C8j B1~?
有邊個小朋友無犯過錯? 你細個做錯事有無被人咁? 幾歲大咋!  唔好話小朋友,大人偷野都未至於咁下馬! 偷包咋! 偷錢、偷跳咪要死?!

ashlai 發表於 2005-11-15 08:43 PM

it seems performing a show sth....coz the guy holding a mic...

pakho 發表於 2005-11-15 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 04:21 PM:
K)@ NW2[m ck 無人叫個細路偷野 a-`(I@K@)I$WJI
細時偷針大時偷金 [/quote]Q|t&@!K3L7i G
f6{k.~@j1B
[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-15 08:38 PM:
?4`yG6K
&f&Z*Ne&F&~ \(j!ar Q ~
有邊個小朋友無犯過錯? 你細個做錯事有無被人咁? 幾歲大咋!  唔好話小朋友,大人偷野都未至於咁下馬! 偷包咋! 偷錢、偷跳咪要死?! [/quote]
&c7j!T#o:FH6q 咪臭係~你咁毒既~大家樂1234我卑視你:mad:

南瓜怪傑006 發表於 2005-11-15 09:34 PM

嘩,好變態
s-X!sE2`.G3B 個變態佬細個一定有同樣經歷= ="

Dr.anger 發表於 2005-11-15 10:53 PM

o的落後國家行埋o的落後既刑罰...唔奇呀=.=...

wwiinngg 發表於 2005-11-15 11:54 PM

暈。。。冇人性的

阿感 發表於 2005-11-16 12:13 AM

....2C` o1y1qH"L4P8v
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b178/kommzumir/Np.jpg[/img]

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:28 AM

落後國家如巴西,偷野真係會被當場處決的!呢d吾係新聞...........j!XSW"\g9pM'\o9M
偷麵包被一鎗打爆頭都有,你地冇聽過嗎?!

機密 發表於 2005-11-16 12:41 AM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-16 00:28:"g!H%m&M-a
落後國家如巴西,偷野真係會被當場處決的!呢d吾係新聞...........2V|J'I3j8T:c
偷麵包被一鎗打爆頭都有,你地冇聽過嗎?! [/quote]-bwC{ J

_ ?.{]P Q/pD 有,呢d人死後必下地獄:mad:

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:47 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-16 12:41 AM:h^"u,Q5gF!O5q
5m7Bh+T5ztz[[ eq

*Z&t Y G9Q1lw7J 有,呢d人死後必下地獄:mad: [/quote]
/u?sf:tIPT 我覺得文明社會同落後地區好吾同...........:(

機密 發表於 2005-11-16 12:50 AM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-16 00:47:
a"S~*\.W k#S 'DmV0DG
我覺得文明社會同落後地區好吾同...........:( [/quote]
@ I)[5}!]'pr ^y A%Q
hC!g%]%rN0A-hG 係,落後地區做衰野就衰到出面!
G(b3dh1Cnp"A(i5O.m 文明社會就有包裝,懶平等但內裡一樣咁衰!

alan123boy 發表於 2005-11-16 12:54 AM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-11-16 12:50 AM:LE_SXhh
n&zawRm%UwPu
sVOZ,v1V
係,落後地區做衰野就衰到出面!
.v5m8}d0PR ~,H 文明社會就有包裝,懶平等但內裡一樣咁衰! [/quote]n-u"O`*A5By
人性醜惡!
iBYtB,t9q 但居於文明社會的我當然認為偷麵包罪不致死! K}dJ s5w M
但居於落後地區的可能會認為合情合理.............

mtvcmh 發表於 2005-11-16 11:40 PM

偷左麵包就斷手
%c8m9Z0[8v:a/uA;V 咁偷左情就斷............./ms+{s*pN;R'H(DkE
本人覺得e種既懲罰係錯誤
H3|!JF P8u6JiM 但可惜e個世界唔係我:v%Li]tM
世界上一定有好多不平事9WHO{ ^6`E)r.k)g3D
但回想一下
[|ZN*Ob5z*IP 這是不是事情既全部呢???

nkt1000 發表於 2005-11-17 11:06 AM

好變態:mad:

redstick 發表於 2005-11-18 01:02 AM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 04:21 PM:? S7r6s/TUr
無人叫個細路偷野
f]2F+HP7qE8K"y2hw 細時偷針大時偷金 [/quote]
V } q?6E%eslX t
7v2`&D`Re9DtU"Kx 你係咪咁都講得出口呀,細路仔無屋企人照顧,有頭髮無人想做喇哩,$L$|Ybob'zks v
小朋友無錢又肚餓,唔偷野食唔通等你過巴西請佢食飯呀,人地國家無香港既綜綬福利,9uJY0\uKGJ
貧窮國家餓死街頭幾多人你知道嘛.....你試諗下,我地唔食夜晚餐飯o個晚個肚都餓到爆啦,6N)GC;HzA-tkk D
餓死..差唔多講緊係幾個星期無野到肚而死,小朋友唔想監生餓死先偷野食o者,我唔係認同佢偷野食呢種行為,我只係覺得佢已經無得揀,係咪咁都要比人"碌手"呀...
O0t%X?0v 你咁都up得出,因住第時報應糸妳屋企人身上....

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.