高度問題~~~
無聊問問~~"@%~ O/i:PG q冇呀~~大家有冇而家..or當年有過高度o既問題呢~~~B5K1rPa8C,D9[F.?nR
我中一至中三..一直高緊...但中三尾冇高到...167停左~~go"K^F[Hh
果時167仲高過好多男同學仔...之後卑人高返轉頭~~i0y.~)sIB
個個同學都170以上~~!!之後成日卑人笑我矮.....自己就好努力咁日日跳繩..打籃球!a2\8?^^+U@#VV Q
低做左成2年都冇效...中4就停高啦.....當時好慘..好想..自己有170就好開心啦~
但日子慢慢過去..而家19歲..167高..都算lu~~!!我矮唔緊要..打波勁快..爽
哈哈~~大定有冇為過呢d問題煩過
話者..d高佬都可以講下..高有咩野feel呀??講黎聽下啦..我都唔知~~ 高呀...覺得比同年紀0既人大個lor...不過可能我仲細個,OS.u_@_)m[
不過高...d人睇落都醒d掛 Me <-- 180cm Z$gGE(}7w1R
冇咩特別感覺[;~.AX{?qX9g4k
我都打籃球@-_&Z0I*H
又快又好彈跳力 :DW+D"WD7IR|B
}'`h7Q3W;Z1L @
[[i] Last edited by 伊達政宗 on 2005-11-15 at 07:04 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2005-11-15 06:52 PM:y h4hi U*C'E
無聊問問~~
冇呀~~大家有冇而家..or... [/quote]