娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大家樂1234 發表於 2005-11-15 07:28 PM

唱片業擬起訴廿二侵權網友

唱片業擬起訴廿二侵權網友ebgY RE q
(|z?4_HmC,G0nz
國際唱片業協會香港分會將向廿二名利用互聯網涉嫌上下載侵權歌曲的網友進行民事索償,成為全港首宗案例。s u!R&PU.Wq~0Y

`:H+_"h2y2h0c'M 該批網友被指利用點對點軟件WINMX上下載侵權歌曲和音樂達過百首之多,協會是用隨機抽樣方式選出該廿二名網友準備進行民事索償,成為全港首宗的案例。唱片業協會表示,他們已向本港唱片公司籌集200萬元基金,作為訴訟費用,預計向每1名侵權者索償3000歐元(約3萬多港元)。
v8} k e%oM &E*b ha8eC2_(E
國際唱片業協會香港分會總裁馮添枝表示,估計訴訟費用將多過取回的補償,但他們為了教育公眾,侵權行為是不合法的,唯有採取法律行動。
.v J/X)g8g CW3a\n b'v Y
;Y]n$WV

5A"H4B b3^&TB u4h p o(AagF
eB ^8I]sXx.s
唔通又想告人

阿骨打 發表於 2005-11-15 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]大家樂1234[/i] at 2005-11-15 07:28 PM:8O dO"A:OBS
唱片業擬起訴廿二侵權網友 pI0r(t&@~A.~c
gX5sU4i+hK
國際唱... [/quote]A+bc V#I,p6j
真係唔多明點解要捉囉..)SA7MrGU)\f-h P6Y
點解又唔去捉整E個下載程式既人呢..
g$k~qMoc$uV8X 淨係識捉下載既人..o^&K-[-e.u^F I)W
唉..
kn"R;l^1W3m ?2z"RiL2b
[[i] Last edited by 阿骨打 on 2005-11-15 at 07:33 PM [/i]]

伊達政宗 發表於 2005-11-15 07:35 PM

之前我收到風 IFPI 請人 (其實係我個 fd 問我做唔做)
vcu(?,z'iv 負責捉 Winmx 上下載者....'y3cbO5FZ3u'c
時薪好似幾高 tim....

austin666 發表於 2005-11-15 09:09 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-11-15 09:15 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wwiinngg 發表於 2005-11-15 11:58 PM

哇~好大件事啵,唔通又喺“蠱惑天皇”?

addysou1975 發表於 2005-11-16 12:01 AM

又來啦

好耐冇dl啦,依家d所謂新歌邊有咁既興趣dl呀

saviola 發表於 2005-11-16 04:11 AM

我都係咁話...0X_;x/dUowx
宜家d歌唔好話買cd啦...
P~A8@'I2E dl都費事呀....><

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.