娛樂滿紛 26FUN's Archiver

1213 發表於 2005-11-16 12:31 PM

究竟點先可以去哂d紅印!

幫幫忙呀,有無d真係真係得0既方法呀?
'GwB1}%L4d2x"b2@ 我被暗瘡煩左幾年啦,衣家無乜點生,不過紅印還在,有d 疤. . .幫下我呀

au212001 發表於 2005-11-16 12:54 PM

我有次去台灣旅行...買佐d珍珠粉..幾好用wo..
%~y1}6R]'r2DE 不過我一定擠佐d"龍"出來,損佐的時候,塗d上去..
p;gzBN 只要擠得靚..好快會冇晒印,,,3,4日到...

sky2005 發表於 2005-11-16 01:31 PM

磨皮+果酸
*a m%r,D9e-?9t+a C*p\ 我自己做左磨皮..做完後成個禮拜唔出得街

Hkwan 發表於 2005-11-16 01:44 PM

茶牙膏

1213 發表於 2005-11-16 02:15 PM

[quote]Originally posted by [i]Hkwan[/i] at 2005-11-16 01:44 PM:S7y N,_+]vn w$f
茶牙膏 [/quote]
B:pJ+oB\-x m7oKg5z_
係咪嫁

樑少 發表於 2005-11-16 09:08 PM

[quote]Originally posted by [i]1213[/i] at 2005-11-16 02:15 PM:
L3M-\!k3_3S8_h(r ;[f(W,N1D9S1F
9V6GC&X;a5a6mq
係咪嫁 [/quote]r,f@+VAUm.P
包保你會爽死=.=
:K~] f&F|!jB1_ 搽樹油吧!vwHdH
市面上有得賣

機密 發表於 2005-11-16 09:14 PM

[quote]Originally posted by [i]1213[/i] at 2005-11-16 12:31:
E t(E Ofr 幫幫忙呀,有無d真係真係得0既方法呀?
JOHy*Z g.f 我被暗瘡煩左幾年啦,衣家無乜點生,不過紅印還在,有d 疤. . .幫下我呀 [/quote]b W6i#~e4|6]n|

.Pm*Ch9m 做磨沙,一星期做兩三次;
Nf,b \/VUmH+V 用茶樹油洗面,bodyshop有
o!Hh+R$qx)L 少食肉、炸野,多食菜、生果;@q~ }3x
找正路d中醫調理身體。`!M(}L;b2^

g@TN0j)x 做足以上,包你無問題!:)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.