娛樂滿紛 26FUN's Archiver

admin 發表於 2005-11-16 11:14 PM

用過winmx都大件事, 唱片公司見bt都入到...

  案件編號﹕高院雜項二四八七──二○○五。 5[:u I,L1z6I~S
mo#Wr%vrI
唱 片 業 向 網 站 「 大 逼 供 」
5fny*c%EYL G?4|6cJ*J
七 家 入 稟 的 原 訴 唱 片 公 司 要 求 法 庭 下 令 , 本 港 四 個 網 絡 供 應 商 披 露 , 二 十 二 名 懷 疑 非 法 上 下 載 歌 曲 的 網 上 用 戶 的 身 分 及 資 料 。  
`re,Y]f(U7USwDR K
U4?.~M u!D   (星島日報報道)面對日益嚴重的網上非法上下載歌曲問題,本港七大唱片公司,聯合入稟高院要求法庭下令,本港四個主要互聯網服務供應商向唱片商披露,關於二十二名懷疑利用電腦非法上下載歌曲的互聯網用戶的身分及資料,以便唱片商向他們提出民事索償。但有法律界人士質疑,此舉有侵犯用戶私隱之嫌,影響市民使用互聯網的信心和通訊自由,建議政府修改《版權法例》,規定互聯網供應商有責任防止網上侵權活動。 
h4P7{;VLB6c Z
~tNU*{%_sy   七家入稟的原訴唱片公司分別為新藝寶、英皇娛樂、正東唱片、金牌娛樂、Sony BMG、環球唱片及華納唱片,四個答辯的互聯網服務供應商則為香港寬頻、和記環球電訊、有線寬頻及電訊盈科。
5b moH2nD5NS,@%N SK ^hvx N
   入稟狀指,七 T,t+Orm-YtR
&Y1z%T6F7c)m
原訴人唱片公司已掌握了二十二名互聯網用戶的互聯網用戶地址(IP Address),以及在本月三日、七日及十日,懷疑曾非法上下載歌曲的時段。七名原訴人現要求法庭下令,涉案的四個互聯網供應商在命令後的十天內,向原訴人披露有關用戶的身分及資料,包括姓名、通訊地址、身分證號碼,而每個互聯網供應商分別須披露五或六名客戶的資料。
1Im nV^O:k
%O%D9zD+U%Ysp8R9E   唱片公司又向法庭要求下令,容許他們獲得有關的文件及資料後,可向有關的人士就版權及有關權益提出追討。另該四個互聯網供應商須授權一名職員,於履行法庭命令後的七天內,須入稟誓章核實已履行命令,並送交一份誓章予原訴人唱片公司的律師。5B]Uo ?8Z(o

P5S{9N+V   國際唱片業協會香港會(IFPI)表示,今次被鎖定的二十二個網民,都是以winmx軟件進行點對點式交換檔案,而這二十二人是以隨機抽樣方式抽出作調查,經過證據的蒐集,認為有足夠理據,對該二十二名網民進行索償。6_)\?s B-}8d

;g7mQcQ   根據該會的資料顯示,有人在網上同時交換超過一百個檔案,當中更有未發行的唱片被放上網,供人下載。
X1My&L&C WvtS6VY"_0w
  唱片業協會總裁馮添枝表示,根據外國的經驗,起訴侵權者是改變公眾對侵權行為的態度的最佳方法,故此,香港業界有必要跟隨全球性的聯手打擊行動,對侵權者進行民事訴訟。他指出,今次是國際性聯合打擊行動,全球共有十七個國家的唱片業界參與,其中包括香港在內的五個地區,是自今年起加入。.`y p#X,w2sV[ h
F$S$p GiI V5O,l
  現時全球成功爭取索償的案件有超過一萬宗,單在美國,就提出七千多個起訴。每個個案的索償金額為三萬多港元,但訴訟費用,往往比索償金額還要高。馮添枝形容,這是一種投資,希望對網上音樂侵權行為能起一個長遠的阻嚇作用。W.Td,a _ L
"sYRShI-|x
  對於國際唱片業協會對侵權網民採取法律行動,工商及科技局和海關均表示歡迎。發言人表示,局會繼續透過執法、加強教育,與業界聯手打擊網上侵權活動。根據海關數字,由二○○○年至今共破獲五十一宗網上侵犯版權案,八十人被捕,包括早前審結全球首宗網上點對點侵權案,案中被告結果被判入獄三個月。
,q7U5]1g x*Q(M "D|V#_9o0Kr I
  案件編號﹕高院雜項二四八七──二○○五。

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:18 PM

今次真係玩到好盡%\kCX3[
1V3U @/JHRni'a
雖然我無用winmx(因為安全問題一開始就無用)
^ O-P;U:xI 但唔知遲d會唔會BT都check埋就死啦:kTNS(w^1p4l3R
我都係去返可以直接download既網站去試聽算啦:P

d228216 發表於 2005-11-16 11:18 PM

bt咸片有冇事???

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:20 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-16 23:18:
cG%[/X6?5r8S bt咸片有冇事??? [/quote]V{.h%l:L)z Vm
5n.C9oOc;t%nap vK

$u.j*n/uteu:P#p\ 無片商告你就無事^F;]&XR @9_
日本AV既版權不嬲都錯蹤複雜8K.b,l]]$H
所以應該以download AV為最low risk nowadays:P

d228216 發表於 2005-11-16 11:22 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-16 11:20 PM:4l[,k_;K^f!|

Kg x5oQ{%Tb
E)Y+i4P]z*z,V$_)wM
;U7b6K8d6qb}(y 無片商告你就無事w_?FT9D9Y/nc8?Aa
日本AV既版權不嬲都錯蹤複雜}z5tX w*t5X9uqya8m
所以應該以download AV為最low risk nowadays:P [/quote]h~p'yB DTW0Ehk
要我賠既話, 會成為國際新聞....

admin 發表於 2005-11-16 11:24 PM

有幾多個人上網冇用過winmx...

kakeidevil 發表於 2005-11-16 11:25 PM

好彩我淨係dl av睇既啫:P:P

cwleung1988 發表於 2005-11-16 11:28 PM

如果每段av都賠一千...請問d兄你要賠多少呢?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-11-16 23:24:
U[L1Ul+C1ch 有幾多個人上網冇用過winmx... [/quote]0cS8X j D/K-| G
Z#DK W} k;v
我諗長期開機做種個班就死既機會大好多Q'P F}$z:T)GC-B S
海關應該都係補住呢班人G/JiQ(S2~?g:K!_5z&@

^2L-Zzcd&I#BL 至於下過一次半次既
*b"y[h-lp[ 我諗對方就算有你既資料亦唔會對你下手tK t@F'F s
因為出黎新聞唔夠震撼
![:b8f/W7Vz i 一係唔做 Z7Q/e4gwB
係做就做個幾多Gb既sample

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:29 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-16 23:22:
hn KT1g#YD6L
d F L&r]Z?} 要我賠既話, 會成為國際新聞.... [/quote]
]'Nt G8n#K[q
cz r'`XB d佬我諗你破產算啦:P
7{^"Tb tjh 無謂人地數餐死啦:lol:

d228216 發表於 2005-11-16 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]cwleung1988[/i] at 2005-11-16 11:28 PM:9Y0m7^I$O ?TM
如果每段av都賠一千...請問d兄你要賠多少呢? [/quote]
F*A7hl5b%Q:rm _ 幾段就唔知....bt超過2TG

BOYDWAN 發表於 2005-11-16 11:37 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-16 23:29:*[:{1W^g#T*Q
Sw'|6Jxe7\,_;rs

1nSh0rs:M x2K d佬我諗你破產算啦:P
$\.?8M0~j9~ D8J9Rw 無謂人地數餐死啦:lol: [/quote]
6Ra!W(Hz7|7q-V ^ G,jI n"g4|

x)h7@~GYW \3J.iQqG*y-wL
3RG"ffv%L!JD
還掂都係咯,分d嚟看吓門口先啦~:lol::lol::lol:

kaixinren 發表於 2005-11-16 11:40 PM

[quote]Originally posted by [i]admin[/i] at 2005-11-17 01:24 AM:
E#L0[D@3f'ZBt 有幾多個人上網冇用過winmx... [/quote] G [:T+WyT%f+iP5?

^Od6OC P'G 我无!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:41 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-16 23:37: m0EHO+@9_;a
&_E0KEz/T
幾段就唔知....bt超過2TG [/quote]wG.Q ^0nO K
)X2tYRv|
真係AV之神\$t/f\&o8S
當之無愧:lol:

BOYDWAN 發表於 2005-11-16 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-16 23:42:
.a`:c4k {(Xz
r Q/Rs`GX:B"T~
5_h~"|y:ax9zHN AV我都係飛帶睇多
Rx%dn fg6uK5\ 性器官放大場面更加唔好預我
{ Y1| @ul)vF9F 不過有人散貨我都會請假去執雞既:P [/quote]7o|A6haHw j

mB:pag0pK
Dz%k~HF]}7jn
AouNfjBp~D 唉,d兄你睇吓d兄弟幾為得你吖...............感動呢?!:lol::lol::lol:

d228216 發表於 2005-11-16 11:45 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-16 11:41 PM:u7\ A:zFul&M*h7@k
8P6W!ybn

YR)t s8F O C$rO 真係AV之神
gZ9Q@.e?%rn&N5~ 當之無愧:lol: [/quote]|5Jy~-eJ$G
2TG = 2000G = 2,000,000mb, 以平均100mb 一套既話.....

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:46 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-11-16 23:45:
/|gM8e}d4I
kQU2ln Bs RMC8d"A

*r$v CQ.BT0g,vE
i%\E1Q3?+b 唉,d兄你睇吓d兄弟幾為得你吖...............感動呢?!:lol::lol::lol: [/quote]我驚變暴動+l-V8SH,^*ne P3EA
到時上頭條, 26fun就大鑊:lol:

樂壇渣Fit人 發表於 2005-11-16 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-16 23:45:
XhH#ohyFK (N#si;]9J!s8X9E
2TG = 2000G = 2,000,000mb, 以平均100mb 一套既話..... [/quote]
|/uE@fj!ZY5K)q 不如斷斤稱會快d喎:lol::lol::lol::P

cwleung1988 發表於 2005-11-16 11:47 PM

2TG ..... 基本上你咩片都睇過晒啦 =0=
)pjd}C(S0s B#R;N 捉起上黎....A1一定係你...仲震撼過911....

BOYDWAN 發表於 2005-11-16 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-11-16 23:46:
$w^j0XGf*h 我驚變暴動,}C%p x9qql1RZ
到時上頭條, 26fun就大鑊:lol: [/quote]A}T)ElZ:?9J

-InYb0~2G ,I$T)Bfli [%d
"n0t{t T
咁我地物斐聲國際?!:lol:
%y)_iG5g 好咯,光宗耀祖咯..............:P

頁: [1] 2 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.