娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kjkj 發表於 2005-11-18 12:49 AM

真的不順

各位大大覺得色情嗎
I5Y:omG)`'| B 我在一個論壇被說色情圖
HXhg0xEHXwuJ v 條氣真不順

阿感 發表於 2005-11-18 01:04 AM

成廿八吋大髀~

阿感 發表於 2005-11-18 01:09 AM

[quote]Originally posted by [i]kjkj[/i] at 2005-11-18 12:49 AM:
*bI1Q'@sD D-L 各位大大覺得色情嗎;jE'k0V4D0B9n3_
我在一個論壇被說色情圖
J KZ7tc8t 條氣真不順 [/quote] V]2m*}#@%q*Z+S2}

X&gzNwu[Y5s5? 其實要睇埋你發表o既內容方可定斷:cool:

kjkj 發表於 2005-11-18 01:13 AM

我放在頭像

阿感 發表於 2005-11-18 01:19 AM

放起 26FUN 就肯定冇問題,如果放在兒童網站就唔係太好,不過你都無謂為作d小朋友窒住道氣啦

kjkj 發表於 2005-11-18 08:14 AM

我不是放在兒童網,我是放在好像26FUN這一些論壇
;]WK8A8SO-s 不過無26FUN感大型

kakeidevil 發表於 2005-11-18 12:03 PM

梗係唔係la,呢d叫色情
bo$ksw7|\!i 咁唔着衫果d叫咩呀..
5}*Yiqt@ 不過任何人既觀點唔同,8^${I@"o#T?OE
唔得既唔好貼囉

kjkj 發表於 2005-11-18 12:08 PM

所以我都唔想上個果論壇

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.