娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2005-11-18 12:53 AM

你/妳試過在市區"跨區行路"嗎?

我試過1次
3Fg"KrwZ[ a fOg1s8An}4M5r\
上年倒數前果個晏晝冇0野做|:~Ga/O#y#x
西營盤電車路-------->西灣河
%d5a1L"E"y:R%z :v^1psIs
成2個鐘

-o- 發表於 2005-11-18 01:03 AM

點樣為之跨區..?
Hv1d0Yw9vn4@} ~z 旺角行去太子算唔算...

d228216 發表於 2005-11-18 01:10 AM

尖咀 -> 美孚,
J9zlMt$m\` QOkD 行山:Z1s!dp4b$NOO;J {
北角 -> 赤柱, 荃灣 -> 大埔

irisG 發表於 2005-11-18 01:12 AM

天后 -> 太古城
W[M9SH9g ZY 行山: yOd6~H@
荃灣 -> 屯門

Gretzky 發表於 2005-11-18 01:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

spector.R 發表於 2005-11-18 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-18 01:10 AM:
Q#J f{ })C 尖咀 -> 美孚, 4~k+sJ!G8i
行山: dR1az7S9` B/~
北角 -> 赤柱, 荃灣 -> 大埔 [/quote]3rm4\w`C)jJ3^

Qy#tv4y6St1^*O f/A NP E"n)HI&N
請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?ac]5n7ik*os

8X4Q'hVKp2ve~ 我想試好耐了.... 應該會好好feel..~

機密 發表於 2005-11-18 02:17 AM

由油塘--> 大埔運頭塘(行山)

austin666 發表於 2005-11-18 02:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-11-18 04:24 AM

灣仔 ---> 北角
;e+\*~r-W8t 深水埗 ---> 尖沙咀T ?5v x8VP
旺角 ---> 觀塘+I3WY6oB

*P5s];z0[#l8q O~6c 都試過一次行晒成個將軍澳!!

登四 發表於 2005-11-18 04:27 AM

十幾年前同個fd兩個人無聊由觀塘行去將軍澳, 行左6個鐘, 凌晨12點至6點, 又唔識行, 行山路, 行車路, 估方向, 行過好多地方, 包括秀茂坪, 清水灣道等等, 山路時遇到有好多好多狗一齊吠, 好似成個山既狗有共鳴咁, 好恐怖, 諗番起都覺得果陣好無聊!

robertchai 發表於 2005-11-18 04:37 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:
}z'?x;Vy
t,^ K.ebD&f
D6S SC!N;Lf 5i5s7BA U@Eu!Q
請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?
Sn"CSyr&b
u-b DLo!R,Zx 我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]6jNg8Qhc
4JR1hia9{
tb}3|!jTf}Ik-s Yz
空氣好既我都想呀p ui tr,f6Vo5q'OL
我行過深水埗去沙田kWwVE4cm-F#U2x
其實在青山道後面有條小徑(tq)sdN;]'w6w6V m'fT
行過去就係沙田咧8Ge7J es%bo:@
而且果度一d都唔 pig,仲有d丁屋架
)A6}]"G.wV i2t"c-T:O4d@#DA7rb
以前冇前同d朋友出mk,米去完之後行路去尖咀在坐船回西環lor...
`*rjd)NT@.uw 果時我仲有個朋友仔專門深水埗行去美孚架,都係因為冇錢~~~

ashlai 發表於 2005-11-18 05:49 AM

Sydney Central > Milsons Point (Nearly 2 hours)

kaixinren 發表於 2005-11-18 10:13 AM

铜锣湾(時代廣場)--》金鍾(太古廣場)

Azuma 發表於 2005-11-18 10:26 AM

天后>>>>西環

sherryliu 發表於 2005-11-18 10:43 AM

I walked from Richmond Centre back to Shaughnessy

d228216 發表於 2005-11-18 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:Du @z0e:B!Q X]
7NM&SA1@c

+a&X5^4Vd{TP
&e6m*qY3q ho 請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?
&|`*JO*aS +I4bL'v5_v
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]
}X;] `%g,@+a3a0y}/Z 其實我以前係西環放學, 行堅道到中環搭船至尖咀.........C5C`E-j"vx

#a\}2X-c7] 由尖咀天星碼头出, 梳士巴利道 , 彌敦道 至太子, 轉大埔道, 青山道 至 茘枝角, 行長沙環道, 美茘道, 終站 舊荔園.

sonyguy 發表於 2005-11-18 01:59 PM

尖沙咀-->美孚...
#v/Q+O6HcD3n)n5PHi 試過兩三次...讀書時無聊..無原因...;e y]0V!m,F8u?cE
尖沙咀<-->佐敦/油麻地/旺角/太子...7DY}hV |(h
經常...
rVL+?4{(E 銅鑼灣<-->灣仔/金鐘
o2[;F V]3u&h DWmb 無數次...(工作關係)
%T"cev.B*Dd&} 葵芳<-->葵興/大窩口
GhrWb1fN!A{x 無數次...(去打波);fn+Xp)w:jR]p
a:O9};H,oG:R
同班朋友一邊行...一邊傾...好快...5ZVkQXg&kwh
同埋..有時係真係搵唔到車岩....
GzSx ?&J2CRfbMs,\ 即係你可能要行幾個字先到車站...q nP0IW
跟住要等車...
%elSY|1L)]*C 落車後又要行幾個字先到目的地...
N3k+I6G!E 咁不如行去啦!!

d228216 發表於 2005-11-18 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:
'?mhhI#x #P0Hl{}l
efv&lNj

X$I O3c(e*Sq 請問d 兄[color=Red]點解[/color]會由尖咀步行去美孚?J[i&m1XgQ/l
:v {Z q9_%Q
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]
rg {2A1yR Q l)V "w$sQk-}[2I
sorry 睇錯咗.g ll1]s{
點解=行街係好好玩
r@p| a` 'w-|bc:H
我好鐘意行, 其次搭巴士/小巴:D

【車仁】 發表於 2005-11-18 05:01 PM

油麻地→深水土步,FP AWgH
油麻地→尖沙咀

leeyanta 發表於 2005-11-18 06:08 PM

黃大仙<--->旺角
b!cKc{9I~d )RF:@d']TI
[[i] Last edited by leeyanta on 2005-11-18 at 06:09 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.