娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你/妳試過在市區"跨區行路"嗎?
join6471
發表於 2005-11-18 12:53 AM
你/妳試過在市區"跨區行路"嗎?
我試過1次
3Fg"KrwZ [a
fOg1s8An}4M5r \
上年倒數前果個晏晝冇0野做
|:~Ga/O#y#x
西營盤電車路-------->西灣河
%d5a1L"E"y:R%z
:v^1psIs
成2個鐘
-o-
發表於 2005-11-18 01:03 AM
點樣為之跨區..?