娛樂滿紛 26FUN's Archiver

join6471 發表於 2005-11-18 12:53 AM

你/妳試過在市區"跨區行路"嗎?

我試過1次7G#WX*}]8J)oc!F k6[

D0p ^1D _-B%N$W%ns 上年倒數前果個晏晝冇0野做?$uyEJ[6J j2h
西營盤電車路-------->西灣河
EM5[/P"R \A zz,U!J+Jw7[*L Y3Q
成2個鐘

-o- 發表於 2005-11-18 01:03 AM

點樣為之跨區..?
h(@CV5R 旺角行去太子算唔算...

d228216 發表於 2005-11-18 01:10 AM

尖咀 -> 美孚,
GX4?6u/f 行山:
"U{,j6jsF 北角 -> 赤柱, 荃灣 -> 大埔

irisG 發表於 2005-11-18 01:12 AM

天后 -> 太古城
4msJ]M3M 行山:pr_*Yk6w8V@
荃灣 -> 屯門

Gretzky 發表於 2005-11-18 01:52 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

spector.R 發表於 2005-11-18 02:09 AM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-18 01:10 AM:
8Sw@`J [8xm#pt 尖咀 -> 美孚,
3z9]w$LO7r&];YId'Y 行山:m%a)g.sU
北角 -> 赤柱, 荃灣 -> 大埔 [/quote]5rF5p B t.E!p

?U ` H R;J
"u"I X1y;m&F]:}4q 請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?K,E&\j%`a$a3P
DS1c{(fX
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~

機密 發表於 2005-11-18 02:17 AM

由油塘--> 大埔運頭塘(行山)

austin666 發表於 2005-11-18 02:18 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

long winer 發表於 2005-11-18 04:24 AM

灣仔 ---> 北角uC t-t'|1`"F
深水埗 ---> 尖沙咀"HU1ZHPQUe
旺角 ---> 觀塘
o8GzP1W N2I 4W$u3q3RVx'R0F ~
都試過一次行晒成個將軍澳!!

登四 發表於 2005-11-18 04:27 AM

十幾年前同個fd兩個人無聊由觀塘行去將軍澳, 行左6個鐘, 凌晨12點至6點, 又唔識行, 行山路, 行車路, 估方向, 行過好多地方, 包括秀茂坪, 清水灣道等等, 山路時遇到有好多好多狗一齊吠, 好似成個山既狗有共鳴咁, 好恐怖, 諗番起都覺得果陣好無聊!

robertchai 發表於 2005-11-18 04:37 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:
"y'_:y/lM6p:Kr5p
5IYN)\&H'VbR T Gbnlz"q!@dk7{H-c
TxZlpk
請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?
mY0R1r3pL,a w;~l*dS,O7[#K
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]
Uf&QO+Q.nA3_ CfCb:al

b'I[m Y]"W@J 空氣好既我都想呀
.u9| j V!UE 我行過深水埗去沙田
vV{P8ER:Dc8H 其實在青山道後面有條小徑
,[+r9z#G3BhB 行過去就係沙田咧
k7M)vg4N 而且果度一d都唔 pig,仲有d丁屋架["JMcW*T4H3D7Bl~

d2R7z5SQ-KKt 以前冇前同d朋友出mk,米去完之後行路去尖咀在坐船回西環lor...*a!ccdl/X&p`
果時我仲有個朋友仔專門深水埗行去美孚架,都係因為冇錢~~~

ashlai 發表於 2005-11-18 05:49 AM

Sydney Central > Milsons Point (Nearly 2 hours)

kaixinren 發表於 2005-11-18 10:13 AM

铜锣湾(時代廣場)--》金鍾(太古廣場)

Azuma 發表於 2005-11-18 10:26 AM

天后>>>>西環

sherryliu 發表於 2005-11-18 10:43 AM

I walked from Richmond Centre back to Shaughnessy

d228216 發表於 2005-11-18 11:26 AM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:
i AM3lE#zoK O9a@.M
nZ#^^clQMF
K lM#az.D1S!Zz+m
,]!Jjh(u:|/K+B:o 請問d 兄點解會由尖咀步行去美孚?^Ae#F{'J
*t$X%V,r%g"D
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]
@7^7n4TW(Q_K(};R 其實我以前係西環放學, 行堅道到中環搭船至尖咀.........$\T)E]p,]"V

Q,~F#Y*x[ 由尖咀天星碼头出, 梳士巴利道 , 彌敦道 至太子, 轉大埔道, 青山道 至 茘枝角, 行長沙環道, 美茘道, 終站 舊荔園.

sonyguy 發表於 2005-11-18 01:59 PM

尖沙咀-->美孚...
wRH7EVk 試過兩三次...讀書時無聊..無原因...9Vf.B(T-G-n3S x
尖沙咀<-->佐敦/油麻地/旺角/太子...
;p!k#R3E,L 經常...
-{ b#} d1xuc6P 銅鑼灣<-->灣仔/金鐘(h9Jz0H!FU
無數次...(工作關係)
Un&ck @b(P 葵芳<-->葵興/大窩口
A-h5g#h4@{[ 無數次...(去打波)|h,ti-Gz

&n2B/?1ul 同班朋友一邊行...一邊傾...好快...
nL+?3WO 同埋..有時係真係搵唔到車岩....-k3BQPZ8q ~
即係你可能要行幾個字先到車站...
(gQaQ,B 跟住要等車...Yc&MO(b(?V#z
落車後又要行幾個字先到目的地...*? y+E&f_e\
咁不如行去啦!!

d228216 發表於 2005-11-18 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-11-18 02:09 AM:8v?L-xj!~0T E M

a)x M r4}~K1B4B$Q6O M8[u8eMsx"k
|4p:S_9e/L |;`
請問d 兄[color=Red]點解[/color]會由尖咀步行去美孚?
5M&I u@uV z "z%S-d@On
我想試好耐了.... 應該會好好feel..~ [/quote]1P ~p5c/m

%i T4YFR*E+~ sorry 睇錯咗.
#O9QV!V:t:B4fj 點解=行街係好好玩
'[#|,r4r.ss
Q]H0DN 我好鐘意行, 其次搭巴士/小巴:D

【車仁】 發表於 2005-11-18 05:01 PM

油麻地→深水土步
e)d`'xP#r:mN1z7C 油麻地→尖沙咀

leeyanta 發表於 2005-11-18 06:08 PM

黃大仙<--->旺角
|6a#XL!DD8lf
MPa`v3|k S [[i] Last edited by leeyanta on 2005-11-18 at 06:09 PM [/i]]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.