娛樂滿紛 26FUN's Archiver

冰封騎士 發表於 2005-11-18 09:58 PM

人之初...性本善還是性本惡

大家討論下...

阿感 發表於 2005-11-18 09:59 PM

無善亦無惡
|$G0{4C*L Y/O 初生孩兒並無善惡觀念,故不懂行善,亦不懂作惡,所做之事純粹出於自然天性,喜悅時就笑,不悅時就哭,並無善惡之分
)dFd9`-T$s3s q
dfYa4\;rdV [[i] Last edited by 阿感 on 2005-11-18 at 10:17 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-11-18 11:36 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2005-11-18 11:47 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-11-18 11:36 PM:(z L+{| RA+r4C?Nj
冇乜好討論*}NS NF Z1vs

&`*M*X!H:N9lSb 以前本質如何不重要
4Ic1X3p}7A xa!k,G\cH
重要係現在係善定惡
!|KK'Z&IZ;o6c4^0R R9kh
B }hd0y;zz 以前係善現在係惡又有何用? [/quote]
)g'A{$lJ cQN8_ %q o Z^6hdO4x
討論一下也沒相干吧,過去也是自己的一部份,認識自己的過去或者可以改變自己的將來

chicken 發表於 2005-11-18 11:52 PM

Baby is just a white sheet, what you write on it will be there.

orochi 發表於 2005-11-19 05:39 AM

從來就無善惡,善與惡只係人定既遊戲規則,每個人用嚟量度其他人嘅尺4Ao(D4t/XQ0`T5[
(我係咁諗,但無善惡嘅世界難以想像,可以係天堂亦可以係地獄)'pAy;o0aQ,` j+a
f;]u Y9fIA^c6xp1[
無善惡就無分對錯,做出啲咩都唔會介意,唔當係咩一回事,都幾恐怖:(
~;HH6g*j 9x\F-}Jm
[[i] Last edited by orochi on 2005-11-19 at 05:44 AM [/i]]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.