各朋友為我解答`thanks
冇~`呢排有個舊同學打卑我..開頭問我最近有咩搞呀咁...^@,iv C6J*vt之後就開始想約我出黎飲野..傾下計呀..我覺得同佢咁耐冇見.冇咩好傾..so話返工唔得閒
之後就搵得我好密...3,4日就打黎一次~~係電話同我傾計~~好煩 V Br3g-~kfsy(z
最近仲話一定要我出黎..話有好野益我..我問佢有咩好野益我~~佢又死都唔肯講3M1G7k0E-gW}O r$l
話總之有好野..快d出黎啦~~仲約我係銅鑼灣sogo果度等佢~~去飲野~~
I_F\{%R
我覺得佢成都係傳銷...V Qu4Xi3[
平時都係返學見..返學傾多.....放學就唔會一齊玩果d
突然冇啦啦咁急咁成日搵我...有好野益我..問佢有咩益我又唔講..話出黎就知~
U7[a,V;N"{X/X
更係有d怪啦~~你地覺得點呢~~係唔係傳銷呢?...(可能呢度有d做傳銷o既會屌緊我) 九成九系喇。。。仲有0.1成系保险。。。 直頭係傳銷,千祈唔好去,你唔去佢實有好多野講,又話你應成左佢,當唔當佢係朋友之類,但係你千萬唔可以心軟,決絕D拒絕佢,話唔同佢做朋友,佢仲有野講即刻收佢線,如果你去左就有排你煩 O|;m2I$DIO V
.u;sR!q"Qb
[[i] Last edited by 阿感 on 2005-11-21 at 01:31 AM [/i]] 我覺得好大機會係...vL||XTC
我都遇過你所講既舊同學, 開頭係係ICQ冇端端hi 我, 問我最近點, 個陣其實已經畢左業好幾年, 而且我同佢可以話係一d 都唔熟, 只係中學同班過一年~ 5f9z{V+s
`y^$[ ldU
之後佢開始隔幾日就打電話比我, 話想[color=Red]約我出黎飲野..傾下計呀[/color], H6C(w1I5|
我覺得奇怪, 問下其他比較熟既同班同學有冇收到佢既電話, 佢地即刻叫我唔好so 佢, 原來佢中學畢業之後, 連讀左一年既大學學位都放棄左走去做傳銷, 話搵錢多wor......真係服左佢...4YhuO1~2E
[[i] Last edited by spector.R on 2005-11-21 at 01:31 AM [/i]] 係囉~~我都覺得係.....傳銷果間野好似係sogo側..係唔係呢??
其實傳銷係咩性質??? [quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2005-11-21 01:34 AM:
係囉~~我都覺得係.....傳銷果間野好似係sogo側..係唔係呢??}Z1V?fSE
其實傳銷係咩性質??? [/quote]