娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kaixinren 發表於 2005-11-21 09:18 PM

当保時捷碰上肥雞

当保時捷碰上肥雞

BOYDWAN 發表於 2005-11-21 09:48 PM

哇................架車有排搞~@.@

d228216 發表於 2005-11-21 10:00 PM

我覺得呀雞兄死得好慘

BOYDWAN 發表於 2005-11-21 10:03 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-11-21 22:00:#O?A_O!Cx:[ @ xGJ
我覺得呀雞兄死得好慘 [/quote]
{cj&khQ(h U'AH
I$g,i1l(u'lS
O$ojQ0P$V \'pv 我哋為慘死嘅雞兄同可憐嘅保時捷默哀....................=.=

tomken 發表於 2005-11-21 11:23 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-11-21 10:03 PM:
+G F.Zw Y)_
Fa(CYl;T&H _%z-_P s

O o2}Ec m 我哋為慘死嘅雞兄同可憐嘅保時捷默哀....................=.= [/quote]
(Y0brcvM hS,u R
)X-BP|'GnLe 隻雞應該無乜痛苦..因為一睇就知部野開得好快~

BOYDWAN 發表於 2005-11-21 11:43 PM

[quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2005-11-21 23:23:&H^6nZ0H7Yw9u@in/\

_NO KZ3k{rv xB X
6H5ju3M5A$g 隻雞應該無乜痛苦..因為一睇就知部野開得好快~ [/quote]
5YP_;HG-[9_:u Y:ms` C
q(T%cUaQ

I*jKvPzm8J q0O8h 唔唔..........agree~:D

lamahi 發表於 2005-11-22 08:46 AM

我諗架波子個時起碼有120+km/hr 先至可以做成咁...

Tokyo2040 發表於 2005-11-22 09:16 AM

死喺保時捷上點都型過死喺架錢七上.

Dr.anger 發表於 2005-11-22 04:41 PM

陰公....架波子呀

spector.R 發表於 2005-11-22 07:00 PM

wa...雞肉四濺....
/_L,cA F;[
e&Py6rr#w HRD 如果撞到個隻係甲蟲唔知會唔會爆玻璃呢....~ 就好似一粒時速120km/h 既子彈...~

hkcitywong 發表於 2005-11-23 12:19 PM

呢d就叫死得精彩,

clkgtr 發表於 2005-11-24 03:16 AM

洗番架車都有陰影

cash25man 發表於 2005-11-28 04:15 AM

隻雞可以撞穿擋風玻璃, 塊玻璃雞雞地

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.