娛樂滿紛 26FUN's Archiver

kantang4910 發表於 2005-11-23 07:40 PM

[quote]Originally posted by [i]bbbee[/i] at 2005-11-23 03:19 AM:|'bmj} TW/t2]X
揀個忠心啦Z |6h4w'L
醒字行頭但唔忠心既, 第... [/quote]
S+~:pL7^:g4Y ef S!a!~ Ihv
,_ m[(G1t'X_`
就是你這種人令中國由強國淪為第三世界國家.
/at@ X%Tp 中國人真可悲,So;R!H IwJlWP
磨到把好劍你都會自豪,而強者亦不別人挑戰,依我看你是不折不扣的弱者:(

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-23 07:54 PM

我會揀b~

yutik 發表於 2005-11-23 07:56 PM

keep A

austin666 發表於 2005-11-23 08:23 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-11-23 08:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2005-11-23 08:59 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-11-23 08:49 PM:3g*Py}{_Jpv0V
我仲諗緊點樣俾信佢地"Q$m2aj|uO/G
我不想瀉俾秘書'N)n1l}1F/W)x2w
就咁俾左信就算]1JR4??M4^T2^
都係自己做丑人算了6O?z;Lw6JO
廢時佢難做:( [/quote] g.?s;PqmE{i

A%m3F|ieA A 同佢地講,你醒目仔O黎O既,你咁有料外面在大把世界啦,留O係到咪盞SIDE左你,應該襯後生去外面闖下........(電視式對白:D)

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-23 09:02 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-11-23 08:59 PM:
%T8qy8s"Y{(_ T]
!t3c(YHtx DQoB j'ft|D$]5fz
同佢地講,你醒目仔O黎O既,你咁有料外面在大把世界啦,留O係到咪盞SIDE左你,應該襯後生去外面闖下........(電視式對白:D) [/quote]
(HZ%D rJ6pn4N(v 電視公式: @"WU#[Z wu0Y z
個人一星期內會傻左,then脅持人質同佢同歸於盡:D:D8~v#\xN A
W6M%vOZI J
[[i] Last edited by YUEN_LOUIS on 2005-11-23 at 09:20 PM [/i]]

阿感 發表於 2005-11-23 09:04 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-11-23 09:02 PM:&s"VE ItFe

9u6g+l#wD @ 電視公式:!KKn SO)k4P
個人一星期內會傻左,then脅持人質同佢同歸於盡 [/quote]
\ rG Z0G&{5BQ_4y"H
zOcNTl 阿旺都有呢條橋:lol:

dennis3814 發表於 2005-11-23 09:07 PM

keep a

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-23 09:19 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-11-23 09:04 PM:i.G-u2f D x4u-x
R9Hg+po P

4F{+LT0C)I ~8?%A 阿旺都有呢條橋:lol: [/quote]Ldm[/d_
都話係:
&R-{\ hG} [color=Red]電視公式[/color]
9y7D4s"d,a 嘛:D

austin666 發表於 2005-11-23 09:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-11-23 09:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

joe159357 發表於 2005-11-23 09:53 PM

[quote]Originally posted by [i]奇[/i] at 2005-11-23 06:39 PM:8T)lriJ;kQC
我會....
y_3DNpowC 能力可以train,態度同樣... [/quote]
tQP g4J a `&[bv 但如果揀a,比佢boss睇到就話你d細的態度唔好7a ME1J~^
話連你d細都管唔好咪仲大獲

甸豪 發表於 2005-11-24 05:35 PM

AAA~~~~

甸豪 發表於 2005-11-24 05:36 PM

題外話~~~點樣先可以加分架

甸豪 發表於 2005-11-24 05:37 PM

題外話~~~點樣先可以加分架

發表於 2005-11-24 06:11 PM

[quote]Originally posted by [i]joe159357[/i] at 2005-11-23 09:53 PM:
z&`4^|(g,C1RS0` ~
m@2` Pg;WS6h(y 但如果揀a,比佢boss睇到就話你d細的態度唔好
P w2s#t k)OkW1M 話連你d細都管唔好咪仲大獲 [/quote].y[E^!K:WNs#Z
jE:mih k(ha
但如果揀b,比佢boss睇到就話你d細的工作能力有問題
p Q/B(];Sjg.k'{ 話連你d細都教唔好咪仲大獲?9\Ua6H9m.N^6ge!^&z
6QP#b&a c/j W
得c好?
gw.hCa ?l
2a-} Y[`&Q c8O$^ 坦白講邊份工都有人蛇嫁啦!d阿頭管得咁多咩~分分鐘管住佢?個boss無理由唔明掛!
0WG)Pp){|)W
]+m)C wf-q 況且666:
*C:O2Nkv ^p [color=red]間公司係我師傅開的N PDn/L
除左我唔做之外
3`L8g%R&vo6j V B` 基本上唔使擔心俾人取代[/color]
&D%^1S"BG^;T5B].j 多謝各位連呢樣都幫我諗埋:):P:D

呀志 發表於 2005-11-24 08:20 PM

[quote]Originally posted by [i]甸豪[/i] at 2005-11-24 05:35 PM:3nJB2z9_o(I"d$\
AAA~~~~ [/quote]O[&T$_@x
x2

kenneth_316 發表於 2005-11-25 10:31 PM

當然b啦~;HjfC*~
佢雖然實力平庸,但能力補求~4y U7q|2O:b _%D
唔識可能學,佢肯做就得啦...而且狀態比較平均,做事都有交帶
c"b8Y*JRI+s 只係缺乏經驗~

CHECSS 發表於 2005-11-25 11:57 PM

[size=99]B[/size]

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.