娛樂滿紛 26FUN's Archiver

牛仔 發表於 2005-11-23 12:53 PM

碎紙機係邊買??

我想將d報紙剪成紙條F'Ri8w$L"j y4}
但冇碎紙機
YU?(ta4|&UyXY:V 又唔想人有剪
/t+^[2cC6g 點算?0}6Q+~Ly,r
但聽人講話有人手碎紙機~?如果有係邊買???夜具鋪有冇`??9gX(w BC3z
%jr$D.ARH
仲有~紙皮箱係邊買呢~~我唔要街市生果果d.....我要新o既~~大大個..果dtK#A a+p6b[D
裝文件呀~~搬屋裝野果d
a k&K?;Mx ,d%{ ^1^t4O
thanks~~!!!

fmchelloauntie 發表於 2005-11-23 01:41 PM

呢d野去文具鋪應該有la~~特別係比較大型0個d~

牛仔 發表於 2005-11-23 01:48 PM

[quote]Originally posted by [i]fmchelloauntie[/i] at 2005-11-23 01:41 PM:
0I'PyJCE1z 呢d野去文具鋪應該有la~~特別係比較大型0個d~ [/quote]
vQZq Jg #jl#q*P0psK
THANKS`去睇下先

【車仁】 發表於 2005-11-23 01:50 PM

[quote]Originally posted by [i]牛仔[/i] at 2005-11-23 12:53 PM:
HwG~} d 我想將d報紙剪成紙條
-WEvWL$A$kj 但冇碎紙機
"NL U7r-d:Pz 又... [/quote]
S o5\YGm4[U 碎紙機其實係晒相鋪都有得賣架啦,
+v0kU^EU5D!oh 但係大型文具鋪當然兩樣都有得賣啦!

shaqkobe 發表於 2005-11-25 05:07 PM

百貨公司都會有。

Jk 發表於 2005-11-26 12:47 AM

人手碎紙機="攪"到手都軟:(
+o0o-Y BlW
j r*P)?O!gI but電動碎紙機好似要賣到成幾舊水一部...:o

shaqkobe 發表於 2005-11-26 06:40 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2005-11-26 00:47:
|}pn3Fk'h({} 人手碎紙機="攪"到手都軟:(
_!S4~|&W0{1W$M0E&? nt q8R@'tn9Z?Ed
but電動碎紙機好似要賣到成幾舊水一部...:o [/quote]
9I-q"a@ |;Yo 要呀。我之前見過細細部都三百幾蚊。

eu_nts 發表於 2005-12-4 05:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.