娛樂滿紛 26FUN's Archiver

發表於 2005-11-23 10:03 PM

历史上最强的绕口令(你吐血也读不出来)

1、初入江湖:化肥会挥发  Xt'Wt"^ U H'J
&|6o-Y%h(yX6PY @"G
2、小有名气:黑化肥发灰,灰化肥发黑  
%l%@.P5L~f0O
a&QEL K4I 3、名动一方:黑化肥发灰会挥发;灰化肥挥发会发黑  
Io)jV^yM3z
,gl:C8B}T1p O^ 4、天下闻名:黑化肥挥发发灰会花飞;灰化肥挥发发黑会飞花  
bj1g Y#k_
6I? sLNb3X+j5~S 5、一代宗师:黑灰化肥会挥发发灰黑讳为花飞;灰黑化肥会挥发发黑灰为讳飞花  
\{pA#|8mh"` :pGv w0b
6、超凡入圣:黑灰化肥灰会挥发发灰黑讳为黑灰花会飞;灰黑化肥会会挥发发黑灰为  ;[z_q2`GW7J
讳飞花化为灰  
*i0wj)R ^H?~6`h Q;e
tV,Kg x[ 7、天外飞仙:黑化黑灰化肥灰会挥发发灰黑讳为黑灰花会回飞;灰化灰黑化肥会挥发  ^fcb5Ug
发黑灰为讳飞花回化为灰  
-j{1a g \%i3y J6~*c
Buj6wC\U5Xf 用普通話讀

IAL 發表於 2005-11-23 11:52 PM

我以為用廣東話添 仲諗住唔係好難 原來係普通話.........

ThomasKoon 發表於 2005-11-24 01:57 AM

[quote]Originally posted by [i]IAL[/i] at 2005-11-23 11:52 PM:SFO3D j5h
我以為用廣東話添 仲諗住唔係好難 原來係普通話......... [/quote]_K(O1vjT;A
/x'~wl:~5t)t)O:UnE
L"juk)u

4c"z7XR#V\-O 我都係咁話﹐仲覺得奇怪﹐有幾難........原來係讀普通話................

腳指 發表於 2005-11-24 04:05 PM

勁難-0-..

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-24 10:20 PM

普通話...未合格過=.=

shaqkobe 發表於 2005-11-25 05:03 PM

普通話就咁講我都未講得正。仲要急口令。我都係放棄。:D

呀志 發表於 2005-11-26 01:31 AM

= =好難喎...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.