娛樂滿紛 26FUN's Archiver

skjeiw 發表於 2005-11-24 05:38 PM

[狂想題]最想d名牌出0既騎呢/特別產品?

um...
!H)V~%w1]RJ 我未想到...遲d寫
-q"]1g3mW
ip/J hp!o#B&e [[i] Last edited by skjeiw on 2005-11-24 at 05:39 PM [/i]]

kakeidevil 發表於 2005-11-24 06:02 PM

LV/Gucci dom dom

發表於 2005-11-24 06:28 PM

杜蕾c吹波糖

re888 發表於 2005-11-24 06:45 PM

百事荳奶

gta_joker 發表於 2005-11-24 06:56 PM

microsoft cheese cake

靚女獵人 發表於 2005-11-24 07:02 PM

最想英皇出吹氣公仔:D

YUEN_LOUIS 發表於 2005-11-24 07:09 PM

adidas的廁紙

Jk 發表於 2005-11-24 07:17 PM

[quote]Originally posted by [i]靚女獵人[/i] at 24-11-2005 19:02:)f:s_l(G6s RM I]
最想英皇出吹氣公仔:D [/quote]w%HJ B3I0K7v
呢個會有d性趣~~(最好出joey & gill...:D)
(r_%q(W0u j-Fv
] Hp}{]7Y3e:l'XG{+Y u *w byC qza
麥當勞出豆腐火腩反:P
y-`XNs-S L u-r"f 可口可樂出綠水:o
YH@xL-I 2036出麥提沙:D

kaixinren 發表於 2005-11-24 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-11-24 21:09:
/\u%{P pX,z4x adidas的廁紙 [/quote],yu.@ lnWb,K;V
9d)CHEp0k'nQ?
我想LV会出先

skjeiw 發表於 2005-11-24 08:05 PM

Haagen Daaz賣車仔麵都ok

Dr.anger 發表於 2005-11-24 09:34 PM

M記賣涼茶

阿感 發表於 2005-11-24 09:52 PM

TVB 出AV

大家樂1234 發表於 2005-11-24 11:20 PM

長實集團賣糖

easonwing 發表於 2005-11-24 11:32 PM

microsoft 出 i-pod

bigfish 發表於 2005-11-25 03:48 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-11-24 09:52 PM:,S?\.d2k)L|?/x0?
TVB 出AV [/quote]
O J0gP'f/Q@aTFCg 邊個做主角呀?

kakeidevil 發表於 2005-11-25 04:27 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-11-25 03:48 AM:%T0c'_;z"?w\

No3]0yrgs9a?)P 邊個做主角呀? [/quote]9@/~w+?a
7T)TJ R6s E?,A
.f c,i,X5I_$G1}F2h
你囉

shaqkobe 發表於 2005-11-25 04:58 PM

tvb出 AV真係好正喎。搵d當家小生花旦黎做主角,一定賣到滿堂紅。

阿感 發表於 2005-11-25 11:39 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-11-25 03:48 AM:4F8t)sKDdp

%F*^&~e;K y 邊個做主角呀? [/quote]V:O ^g7r4x-o \.?)@
2I-h)S/])UY n"J@/gBw
所有artist都有份%E(a(`[WO
賤男忠5wEs@UvIH F{
楊CK , 鐘+欣
4O)E%z6ZR!` SM女王肥姐,迫D男藝人同佢個女搞野'P S[K7u a]!K-Z(j
新聞女郎系列,鷺鷺,珠珠,嘉怡,詠琴......

bigfish 發表於 2005-11-26 01:20 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-11-25 04:27 PM:
xq%B3Gx!~I[ 4K bV&S!I f

-C*U'|N1};Y `
2BXFsk{?Rs 你囉 [/quote]-s8~1s FOf:`6A
有鍾家欣, 阿佘, 楊怡, niki 佢地做女主角我唔介意呀:lol::lol::lol::lol:

阿感 發表於 2005-11-26 07:21 PM

[quote]Originally posted by [i]bigfish[/i] at 2005-11-26 01:20 AM:
j8p,rX&Z8bsmZ
(qp~!r7J"LF g 有鍾家欣, 阿佘, 楊怡, niki 佢地做女主角我唔介意呀:lol::lol::lol::lol: [/quote]
b6x)B;y,M*yQ^ j.f7d%k#p0w`.xyX
你俾佢地踢春袋得唔得?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.