1688dickson 發表於 2005-11-27 07:42 AM
阿gill 做左av 女星~
bigfish 發表於 2005-11-27 06:36 PM
[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-11-26 07:21 PM:
'I!GG ]#t
T$TQE
#T)D|D5Q6B0y%f$?
5A3eqz*~
你俾佢地踢春袋得唔得? [/quote]
8y|:| y:O8Q(OH
oW
我踢吳卓曦春袋然後英雄救美, 同 tvb 眾女星合體慶祝:lol::lol::lol: