娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-11-25 07:15 PM

邊度有得買??????????????

邊度有得買啲細細隻(大約幾個月大)嘅貓貓???nX(G+Bu!G[
D`_`Pp9e7}:e3Dta
thx

kaixinren 發表於 2005-11-25 07:58 PM

不用买啦。爱护动物协会大把,免费!WL| pjCrQ0~
如果你想在公屋养,就祈求唔好给人发现或有给扣分的心理准备。Kk0Bil2z%k0US

Vx.Ir~sm7[gu b [[i] Last edited by kaixinren on 2005-11-25 at 10:00 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-11-25 07:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kaixinren 發表於 2005-11-25 08:02 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-11-25 21:59:
ox6q({Jx vW
f4v)ib$dmail protected]#WD:| d5FM&ro

b*L0`b9}5czI a 不使買
\Y7j@9i 3{ P;aO)[SAxS*P
你去收養好過啦 (可... [/quote]#A'AR;Eo8HE)F
(a\c7Zo
3_U;g%w E$Z;l5G[
系啊!austin666讲的好,你要有照顾她10年以上的心理准备。睇你上次想买书,过左一个星期又唔买的作风,都系唔好啦。
UO:n,fMT %A5iyg+g S%E
[[i] Last edited by kaixinren on 2005-11-25 at 10:05 PM [/i]]

derek23 發表於 2005-11-25 08:03 PM

養動物唔好玩玩下,佢係條生命黎嫁...

neitly 發表於 2005-11-25 08:34 PM

我知~我唔會玩架~!!!.E#|!Ky?'C

l+]0BUK v 我好認真!3E:U]taY1c

,st`"S-NX'm 我想要咁細隻~係驚俾人發現~(我住屋邨){$xh*T]3^)BI,[{

)k"b\D7B2xg 所以千期唔好誤會....= =

neitly 發表於 2005-11-25 08:36 PM

2. 領養人必須向協會承諾為動物提供一個合適的居所及盡其所能給予動物最好的照顧。[color=Red]由於房署嚴禁居民在屋村內飼養動物,請恕本會未能讓那些在政府屋村居住的市民領養動物。 [/color]
sA/DS#n+c"u"d
4i](m;u;WM 呢條係SPCA到講明.......

austin666 發表於 2005-11-25 08:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

neitly 發表於 2005-11-25 08:55 PM

咁算lu~

austin666 發表於 2005-11-25 08:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Seiko1130 發表於 2005-11-26 05:50 AM

我覺得最慘係佢哋百年歸老離開你﹐十幾年感情﹐又揾唔返第二隻代替:(

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.