娛樂滿紛 26FUN's Archiver

orochi 發表於 2005-11-26 01:05 PM

有冇試過啲咩特別食物組合同食法?

我以下講呢幾樣都係細個嗰陣見啊媽咁食法跟住食,可能你哋會覺得好怪
C3f.H%y aN%H&J4{B1g X9\_`$cD1nU
沙糖辣腐乳餸飯-又甜又辣,好正7q z\1v})T;W8_
牛奶浸克力架餅-克力架餅搣細塊浸牛奶,克力架餅滲透牛奶,好味
nq@NH9hE2^ 沖奶水蛋-喺熱牛奶打隻生雞蛋搞均,見到牛奶度有蛋花幾靚,牛奶度又有蛋味,好正
~IJh#e1\ ^6v!LA6SH(S
暫時諗起咁多

1688dickson 發表於 2005-11-26 03:07 PM

沖奶水蛋-喺熱牛奶打隻生雞蛋搞均,見到牛奶度有蛋花幾靚,牛奶度又有蛋味,好正
F.\^.@&z ]Ry+Pm(x$K 呢個就真係怪怪地.........
"qT r#f3|o*hw-^&[s 搞均左隻雞蛋之後 係到牛奶內面點解仲會有雞蛋花???

austin666 發表於 2005-11-26 04:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Raymondkan 發表於 2005-11-26 06:36 PM

1) 好立克 + 牛奶 + 雞蛋 + 麥皮 => 好味得o黎又有益;g7S*D F4M6FV7w9^
2) "ham" 肉 "種 + 砂糖  => 兩種味都有-ma \ i&V}j#S
3) 杏仁餅 + 芝士 => 有點怪怪的但很好味

shaqkobe 發表於 2005-11-26 06:39 PM

鍊奶+熱水+疏打餅,好好食,細個果時成日食。。。。

austin666 發表於 2005-11-27 12:17 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

ashlai 發表於 2005-11-27 09:03 AM

五香肉丁+白麺包=自制叉燒包
9pp i Bw.cY 紫菜+出前一丁湯包+白飯+滾水=紫菜泡飯

shaqkobe 發表於 2005-11-27 04:22 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-11-27 00:17:
p^%L)d&ID 你地呢d不算特別Sd'@Jg ]

6e&t1v |wc-Jk'p;C 我見過有人將炒麵,腸粉
\4iqC#ef 倒曬落魚片粥度撈暈食
8u5UT&Cl 可能好好吃 {/SD~*|#QF
但我接受不到 [/quote]
`R&V?t 嘩!!想像都覺得核突。

pillgreen 發表於 2005-11-29 02:32 PM

擦完牙,即刻食粒檸檬糖,會食出"龍眼"既味道。

austin666 發表於 2005-11-29 08:44 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

adamas 發表於 2005-12-1 02:34 PM

[quote]Originally posted by [i]pillgreen[/i] at 2005-11-29 02:32 PM:4\ x u*DP
擦完牙,即刻食粒檸檬糖,會食出"龍眼"既味道。 [/quote] }5o0cc'n5p6\
S*`!e8r%@ an
食煙飲咖啡亦會產生羊蔥既味道

Yui.i 發表於 2005-12-1 06:50 PM

整公仔面加花生醬做湯底.....好好食ga

loklok117 發表於 2005-12-2 07:04 PM

飲料

忌念溝鮮奶 : 忌念同鮮奶既比例係1比3,如果想好飲d最好買十字牌鮮奶,雪凍溝黎飲好正ka!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.