娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 想問關於智能身份證?
龍九州
發表於 2005-11-27 02:46 PM
想問關於智能身份證?
我就到換證期了(下月尾)
SvS*VB1i/q*u&x
如果想改過個名
X E z S3V_)y|
應該要點做??;)
alan123boy
發表於 2005-11-27 02:52 PM
[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2005-11-27 02:46 PM:
mc"kd i]
我就到換證期了(下月尾)
Z]_RT{Ri|
如果想改過個名