娛樂滿紛 26FUN's Archiver

龍九州 發表於 2005-11-27 02:46 PM

想問關於智能身份證?

我就到換證期了(下月尾)
SvS*VB1i/q*u&x 如果想改過個名X E z S3V_)y|
應該要點做??;)

alan123boy 發表於 2005-11-27 02:52 PM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2005-11-27 02:46 PM:
mc"kdi] 我就到換證期了(下月尾)
Z]_RT{Ri| 如果想改過個名N5sY-w&`3pv&i
應該要點做??;) [/quote]
MXz1g3kH mF 改過個名要俾幾千銀律師費,只要你肯俾$!自然有人協助你應該要點做!:)

kaixinren 發表於 2005-11-27 02:57 PM

幾千銀??我以为千幾就得了。

dennis3814 發表於 2005-11-27 03:32 PM

應該唔洗幾千蚊咁貴...打開報紙好多廣告慢慢揀!

Lung~ 發表於 2005-11-27 04:00 PM

改名咁大件事=.=...

coke123 發表於 2005-11-27 04:12 PM

哈哈, 唔係改名叫龍九州ma, 其實父母改ge 名, 唔係太難聽, 都唔好改la!

龍九州 發表於 2005-11-27 07:26 PM

[quote]Originally posted by [i]alan123boy[/i] at 2005-11-27 14:52:7z'] E;Mzab

1njmX.V 改過個名要俾幾千銀律師費,只要你肯俾$!自然有人協助你應該要點做!:) [/quote]*POz5z N$n

_ mQ F1~qr1Q2ST 唔係嘛!!!!
w'xg2Z;d}_K+h 改隻字都要屈$$$$!!!!6v!e T g5d5@-a
搞咁多嘢!!!!
T#TB,L[.Iz4r 放棄!!!!
*R.t(V$v R,` 正一八格耶魯!!!!:mad:

newman2005 發表於 2005-11-29 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2005-11-27 02:46 PM:
-VBx{9M6yW 我就到換證期了(下月尾)_p$K9qq0N9q }
如果想改過個名
'h^!J)x#~8L&J6? 應該要點做??;) [/quote]
UY{ q(Z sI 要先搵律師辦改名手續 (要千幾蚊左右), 然後去換身份證時帶埋d文件去.

小心兒 發表於 2005-11-29 08:12 PM

[quote]Originally posted by [i]龍九州[/i] at 2005-11-27 14:46:
v2d;G+R oD_+e9C U 我就到換證期了(下月尾)m*_b3v*Z
如果想改過個名.dg1t vIr)vl.II*P
應該要點做??;) [/quote]
^.V?0\3gjm$G 你首先去搵一間律師事務所
xx#i,Q0{y (你可以打電話去各間問下要收幾錢,大約唔超過450蚊,你自己格下價啦!))mwcbyVWj JdnQ
之後唔使一個鐘到,佢地就會完成份改名契
o+C*]n9S :tL6C^/i-n3x D
你就帶同份改名契去入境處
6jL!Ryi6uz K [color=Red]重要一提唔係免費換個D地點,你要問清楚
2X[.c-ZE0N |pl (有D地點只係做舊換新證,唔會做改名,損壞等工作,所以你要留意啦!)[/color]#F.sl1mr!_8W4m(G TU
因為你係改名,所以要比錢390蚊
,DP&eVls axoZ mH&]
[color=Red]同埋你唔使等隨換証個日先去
7EI4X2@(AM 因為你邊日去都要比錢 ^5kY_6J9D
你唔使諗住慳番啦[/color]%VB,bF:z~
Yu%g%[cdy[
我提意你早上去搵律師事務所
6f(mN;W@f 下午就去入境處,時間唔使咁趕

kakeidevil 發表於 2005-11-29 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]coke123[/i] at 2005-11-27 04:12 PM:p L^rV9Z cw
哈哈, 唔係改名叫龍九州ma, 其實父母改ge 名, 唔係太難聽, 都唔好改la! [/quote].sUPCaM3_']YFM&q
Nw? @o(c|

o/R4O-@o7b 冇錯

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.