娛樂滿紛 26FUN's Archiver

skjeiw 發表於 2005-11-27 10:38 PM

大家會點樣向呢兩位愛人表白? [BOY+]

Case 1)V2r/K n T }8TC%OG
一個好熟的朋友&i0ou0lC{$mC6I
有乜野都會傾,會講俾大家聽q5F:rD+p

J'X-qP*I5g4?W Case 2)
&wK` ya 行過只會點頭的朋友
+PyU/t tG/At} 成日都見到
,e~'c4P&Or 不過野都唔講多句
7NQ7f+f'V9R3c/h
1_P6Ly}HNdj [[i] Last edited by BOYDWAN on 2005-11-28 at 02:18 PM [/i]]

阿感 發表於 2005-11-27 10:39 PM

表白乜野?

151515 發表於 2005-11-27 10:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

skjeiw 發表於 2005-11-27 10:40 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-11-27 10:39 PM:!G:V8uaFj.iLS
表白乜野? [/quote]
^yj-c)gi {^ 愛意 of cuz

skjeiw 發表於 2005-11-27 10:41 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-11-27 10:39 PM:.fbo&B9CLqd"O
&Vk {4d#a'~1v

8_d.G6O8Z4J g I love like case 2,I will try to talk to her and when we are friend,I will tell her!!! [/quote]1lv.fxzg ^k@ l)q

|q"N4T6Kz but it's a long time...

151515 發表於 2005-11-27 10:51 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wailam0032 發表於 2005-11-27 11:06 PM

當做左好朋友...如果失敗左...咁咪連朋友都冇得做lor?
Kk:{1S'qS(V/N 好慘ga wor.......f&S#w+g!A'r1Teu
最弊o既係,好似case 1 咁,你都唔知佢只係當你係friend,定係有意思...9\7~4{{4U3a
如果唔覺意講左,但又發現佢對你冇意思o既..氣氛dead哂ga wor

dennis3814 發表於 2005-11-28 12:36 AM

都係嗰句:妳度定我度?

希特勒 發表於 2005-11-28 02:27 AM

其實我都有呢d問題:case1(同佢都咁fd~咁關係一定唔差啦~佢又咩都會同你講~我諗我會多d問佢鐘意d咩類型既人~咁佢一定會再問返你鐘意d咩ga又?....and then你比多d關心呀....之類個d~~到大家感情真係好穩固~我諗大家對大家都有d意思掛...就算真係fd都知大家對對方係點啦~我個覺呢個時係就係講出口既好機會~)
6jRgzKDb 至於case2:(我諗唔使多講~都好似之前個位人兄所講~多d同佢傾下計~多d去玩下~得佢知道你係個點既人~當佢覺得你係一個交得過既朋友自己就會同你熟落d~熟落d你就再慢慢開始問返case1既個d問題~再大家互相再深入d了解對方~之後既事...我諗都唔係問題掛...)以上全純粹本人意見~~

Devil901 發表於 2005-11-28 03:57 AM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 27-11-2005 22:38:c{:L"r7zW'[
Case 1)T/_q1Z D;r+R/v
一個好熟的朋友2F2LUJg6^1M"rH,d
有乜野都會傾,會講俾大家聽[4`~6nW l y
3C/oU0s ^
Case 2)J:i Z:rH-q-a/}
行過只會點頭的朋友9|0j"W(QR
成日都見到Z-c:X4f?
不過野都唔講多句 [/quote]^H3w z%O6Hq1`@)V
[color=Navy]小弟的經驗分析這 2 個 Case 的成功率 Case  1 比 Case  2 低好多, 我係你會選 Case 2 :
f(|T8dg V Case 1 ) 對你有愛意都會暗示了俾你知, 如果你未知佢將你的定位係知己, 而不是情人的話, 你就一定要三思啦!!! 因為出來的後果會差之千里的.....9[ ZxIg mW
Case 2) 佢一定外表好吸引你, 如果唔係點頭朋友, 何來愛的感覺啊!!!2gX/b/TQ2fq
這個講了最冇所謂, 輸了咪繼續做點頭朋友囉!!![/color]

calvinkty 發表於 2005-11-28 11:53 AM

點講!!用口囉,SD'GEz2?\b"@'@O
  你唔講,就算人地鍾意你都無用啦,我都試過同我個fd講啦雖然最後都做唔成情侶,但我地而家係very好既朋友仲fd過以前,咁無膽係唔得嫁~~~你唔講一定後悔
Z7TcZ.W&B X J 做人點可以拖拖拉拉,一手捉住佢就同佢講,講完睇佢咩反應....有咩唔對路,你就同佢講"我d戲得唔得呀,講笑嫁,哈哈哈~~~"
5\}/t|"u_xkE,y 我試幾次都係咁得左

skjeiw 發表於 2005-11-28 06:56 PM

唉...case 2的人好靜...0va K },^.{}e^H
試過傾...不過一句起兩句止
+J l%z @ `:w.Bx!Z!E 男的只想快d俾佢知自己愛佢

bigfish 發表於 2005-11-29 02:34 AM

如果對方靜, 男o個方一定要好多野講, 否則會好悶

wwiinngg 發表於 2005-12-4 02:56 PM

開門見山,直接講咯

lookityourself 發表於 2005-12-4 03:09 PM

[quote]Originally posted by [i]Devil901[/i] at 2005-11-28 03:57 AM:
0j } KM LL-u)JC*B;H-D
#ZH0ZU3TYQ&}!YM [color=Navy]小弟的經驗分析這 2 個... [/quote]
#v'w.@-Cl`8E]"s 我同意,case 1 因為大家已經熟得好交關,比起情人既感情更深,係好難突然變做男女朋友,因為個feel 會好怪
T%Dd"UYuR
b7fMGT:Z ]W5Gmu 反而case 2 , 大家互相唔係咁認識, 反而進一步增進既機會更多, 到時再諗law....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.