好正呀~~
支持~~~~~~~!c Dl+K"b8d8L8n&J
[[i] 本帖最後由 BOYDWAN 於 2009-1-13 05:53 PM 編輯 [/i]]
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-11-30 18:09:Rs4j5DT
什麼是樓船? [/quote]
$a}+]+V#q
小朋友,你点解唔去睇三国演义呢?里面都有描写。
樓船大概就系大船咯,但上面就有4层,可以在上面射箭杀伤敌人。
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-11-30 19:32:Fy,y2sNr3l
+d"e/K2W}a`
Y@1p+}eMK8H5]j
thx,then how about 紅衣大砲? [/quote]u~iYg
u/wQE#R:{$B8@
中国清朝的土炮,唔用的时候用红色的布盖住,好似系用康熙起嘅名。
[b]英国“前卫”级 战略核潜艇 [/b]