娛樂滿紛 26FUN's Archiver

寧靜 發表於 2005-12-2 05:20 PM

究竟糖水同甜品有咩具體分別...?

請指教...

drafez 發表於 2005-12-2 06:01 PM

糖水係甜品的一種

kakeidevil 發表於 2005-12-2 07:13 PM

咁洗頭水同洗髮露有咩分別??

skjeiw 發表於 2005-12-2 07:45 PM

甜品未必係糖水...糖水一定係甜品

lookityourself 發表於 2005-12-2 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2005-12-2 07:45 PM:h:m @mT1?)RN+X
甜品未必係糖水...糖水一定係甜品 [/quote]7Dl#Y[J^'Z
講得好
Ls#E ZG#L9X "P~*\5V|r'\
仲有
`HL4[1I!`P}%x 甜品多數貴過糖水

tomken 發表於 2005-12-3 07:05 AM

係咪中式同西式既分別呢??

Jk 發表於 2005-12-3 04:18 PM

[quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2-12-2005 19:45:)K^O:Z&B'P,g
甜品未必係糖水...糖水一定係甜品 [/quote]
;C)R7g6^:m Uw agree !!
6T$h7QU o6p~.l?&H
3H2m+z x.RvW"O1y%_5} 仲有
[ u |*D+F'~ 糖水一定可以飲...甜品未必有得飲H,FQ0[m6E"W o@w6x

*n9p a(@.t Z i+} H 糖水多數係中式...甜品有中亦有西

adamas 發表於 2005-12-4 01:30 AM

我覺得二樓已很完整地解答了樓主的問題

wind69 發表於 2005-12-4 02:29 AM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-12-4 01:30 AM:;P Jh O9KU%J
我覺得二樓已很完整地解答了樓主的問題 [/quote])Sgr5r:Y ^R

$R7jK%CZQ 同意
1Wi(^(@!h:XuS 甜品就是所有味甜食品的統稱。
/Z0US^mNy k 糖水主要成份就是加入甜味的水,$m_ r Qo1B
是甜品的其中一個類別:o

eu_nts 發表於 2005-12-4 05:53 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

aaman 發表於 2005-12-4 11:49 AM

狗 同 西施狗 o既 分別^^

BOYDWAN 發表於 2005-12-4 06:28 PM

JK &  skjeiw 各+1~:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.