究竟糖水同甜品有咩具體分別...?
請指教... 糖水係甜品的一種 咁洗頭水同洗髮露有咩分別?? 甜品未必係糖水...糖水一定係甜品 [quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2005-12-2 07:45 PM:h:m@mT1?)RN+X甜品未必係糖水...糖水一定係甜品 [/quote]7Dl#Y[J^'Z
講得好
"P ~*\5V|r'\
仲有
甜品多數貴過糖水 係咪中式同西式既分別呢?? [quote]Originally posted by [i]skjeiw[/i] at 2-12-2005 19:45:)K^O:Z&B'P,g
甜品未必係糖水...糖水一定係甜品 [/quote]
agree !!
仲有
糖水一定可以飲...甜品未必有得飲H,FQ0[m6E"W o@w6x
糖水多數係中式...甜品有中亦有西 我覺得二樓已很完整地解答了樓主的問題 [quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-12-4 01:30 AM:;PJh O9KU%J
我覺得二樓已很完整地解答了樓主的問題 [/quote])Sgr5r:Y ^ R
同意
甜品就是所有味甜食品的統稱。
糖水主要成份就是加入甜味的水,$m_r Qo1B
是甜品的其中一個類別:o **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 狗 同 西施狗 o既 分別^^ JK & skjeiw 各+1~:D
頁:
[1]