各位brother~~有野請教
各位brother~1o!n Z9@vg+sj
我想問海關係一個機構定係入境處其中一個部門??
thx [quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-3 19:43:
各位brother~#?$c"{ou
我想問海關係一個機構定係入境處其中一個部門??%nhbc!Ob@
7i$\urv QhNx9I
thx [/quote]
F;C~ Ri b
海關係一個機構
ahe-Q [2zY
入境處係一個機構 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-12-3 22:29:
海關係佢其下的部門
就好似消防下的10字車急救員咁 C G;_WbQ,L
"U:p$fJ TOu
但以上呢d部門又係保安部下的部門 [/quote][p2e/V)M@
錯:oq$FdQ_#C&vl
海關係HK5個紀律隊伍之一。獨立的:) {5z n(?'en S_
j|j9a:xpE@A.c
For your reference
[url]http://www.info.gov.hk/chorgdex.htm[/url] 歡 迎 來 到 香 港 特 別 行 政 區 政 府 保 安 局 的 網 站。
香 港 是 全 球 最 安 全 的 地 區 之 一 , 罪 案 率 低 , 社 會 秩 序 良 好 , 許 多 城 市 的 政 府 都對 我 們 的 保 安 情 況 一 致 稱 羨 。 香 港 社 會 自 由 、 開 放 、 安 穩 , 這 是 值 得 感 到 自 豪 的 ,而 我 們 之 所 以 能 夠 保 持 這 個 優 勢 , 市 民 的 支 持 是 其 中 一 項 非 常 重 要 的 因 素 。
Q+_rM j#}H$_ _
保 安 局 負 責 多 個 政 策 範 疇 , 包 括 維 持 治 安 、 實 施 有 效 和 高 效 率 的 出 入 境及 海 關 管 制 、 協 助 罪 犯 改 過 自 新 、 協 助 濫 用 藥 物 者 戒 毒 , 以 及 提 供 快 捷 可 靠 的 消 防及 緊 急 救 援 服 務 。 這 些 服 務 是 現 代 社 會 必 須 具 備 的 , 亦 是 香 港 作 為 " 亞 洲 國 際 都 會 " 不 可 或 缺 的 。d2s&W!b?S S
(j4{[o:b5^Ra"sb;_I
我 們 的 保 安 政 策 , 由 紀 律 部 隊 負 責 執 行 , 包 括 [color=blue]香 港 警 務 處 、 消 防 處 、 懲教 署 、 入 境 事 務 處 、 香 港 海 關 和 政 府 飛 行 服 務 隊[/color] 等 。 希 望 本 網 站 能 為 各 位 提 供 有 用的 資 料 , 如 有 任 何 改 善 服 務 的 建 議 , 本 局 亦 無 任 歡 迎 。 我 們 深 信 , 在 市 民 的 支 持 下, 香 港 必 定 繼 續 保 持 安 穩 太 平 , 是 市 民 理 想 的 家 園 。9dL;]l c6JO%|z
c[#x}(__0]I-s
保 安 局 局 長7I:JV,j&?#~s DN
李 少 光, IDSM, JP [quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2005-12-3 22:52:
歡 迎 來 到 香 港 特 別 行 政 區 政... [/quote]
The news is wrong. Actually 政 府 飛 行 服 務 隊 is not a disciplinary force. It is not under the Security Bureau. [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-3 22:58:mWR#Z L,v6pSC
7?EiUf3^
The news is wrong. Actually 政 府 飛 行 服 務 隊 is not a disciplinary force. It is not under the Security Bureau. [/quote]
/X2{!a2z(? Z
保 安 局 局 長 - 李 少 光, IDSM, JP <----你老頂放流料!:mad:
/_| ]+mX
講笑. :D;j lE%v[&e
[[i] Last edited by coolala2005 on 2005-12-4 at 01:21 AM [/i]] [quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2005-12-4 01:19:+OS;{ ND E
保 安 局 局 長 - 李 少 光, IDSM, JP <----你老頂放流料!:mad:@Y's VSn
&p4h v;y.\,u1W5uX
講笑. :D
v6n1C#F.w7N7E
[[i] Last edited by coolala2005 on 2005-12-4 at 01:21 AM [/i]] [/quote]y)D8Ok@t
佢條友文官上位,知鬼咩:D yee,唔係喎,剛剛check番d資料原來條友o岩喔! 原來97後轉由空軍轉左之後多左呢支部隊都唔之!我真係out囉! 即共6支紀律部隊now.
(為表認衰,之前那貼不用edit function):D [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-4 01:55:p H-X*Lk
yee,唔係喎,剛剛check番d資料原來條... [/quote]T[C c*d5\ V'a ~
Az G!\%z
2k%B$\(cO:M:cmH^Qy
#]J5n4L/zI C
5Nl4k8Xv3V4~
唔.............................................;)
咁將機密兄你嗰兩分分一半比 coolala2005啦~:D4m.`Sf F9r*e$Dh
x UX2fEV!I5Dz
w`\HB E^
機密兄 +1*DweT7m,p
coolala2005 +3
[[i] Last edited by BOYDWAN on 2005-12-4 at 12:09 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-4 12:07 PM:(I(J6M*RUH e
t)F1G5fh&b)@{
*W6I N-P{-fl)G
GvsxlP
4W6J0Nc4Wq!Z.|7q
og1R(@z#L"x
唔........................ [/quote]
早知我都答埋一份... [quote]Originally posted by [i]lookityourself[/i] at 2005-12-4 12:41: ~%t B&Mx5tzmA
$w%s7jL?Vm t
早知我都答埋一份... [/quote]c~`#P"\0@
#J,H_(_Uxa'\
o[G|/di:`
哈哈~有心唔怕遲噃~:DvV e.fLJa/CX"B
下次積極d物得咯,你有point我一定加咖~:D [quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-4 01:55:
yee,唔係喎,剛剛check番d資料原來條... [/quote]*ft6]6tjw q$B%Aw
]8uZ ~oaq|[
哈~! 長氣叔叔衰!(講笑,唔好嬲:D)
頁:
[1]