娛樂滿紛 26FUN's Archiver

黑黑仔 發表於 2005-12-5 12:17 AM

大家知唔知邊度有超人特工隊中既bb既公仔賣?

圖中果個~~因為我想買比我女友丫~~(\V'I4o mP
幫下手啦~^^thx~:D

mkj 發表於 2005-12-5 01:03 AM

我知那有

兄台,
"NR dU+JzF"HW;\
;Y5s2a hqgX5C 我都找過做生日禮物, 係台灣版先有公仔的
m:L!o2I1H5Qg6a i!V(gW.|V'i1\{.y
而家香港冇得賣了, 你看看yahoo拍賣有冇, 但我找過原來係賣翻版碟的jklA hL`
D-Q#Y|Q;ufG
最後我係  [url]www.yesasia.com[/url]度訂, 成HK$800, 其實只係台灣買只係HK$300
1b$X$B4O#i DVD+Doll%q ~'Qv+`:i}aZ
過數後幾天就取到貨
Tm sdc4o7rx#f
*J#m N I&tQ.o:f}L*l 不過物以罕為貴, 情人節買玫瑰都太約咁多錢H3e6eth

;w$ZZw#e 跑不掉的~
F W ~zmva0o/y~n3t
.Mx$c5kG XARXC 希望幫到你

黑黑仔 發表於 2005-12-6 12:46 AM

THANK YOU^^原本我係yahoo拍賣度投左架啦.....但係完左之後個賣家先話冇晒貨~JRWS4ve
原來係台灣既特別版.....唔怪得知香港冇啦...(l.w_X6PZTx
唯有諗過第二o的野買比佢啦....我呢o的貧苦學校冇乜$$~G3?,d.?(W+A_K db
最後多謝你既幫助丫~~thx~~^^

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.