娛樂滿紛 26FUN's Archiver

遊戲 發表於 2005-12-6 10:32 PM

一個測試邏輯性的測驗

[url=http://hipaper.hinet.net/cool/may.html]http://hipaper.hinet.net/cool/may.html[/url]}sa-L-e:|!G
我真係覺得很有趣,才和大家分享的l0C]-Eh-Nb.`
我起26fun打邏輯搜尋過,都搵唔到既。9]K/y)@c^
希望之前冇post過la;);)
xk(~l5DVt
jE0~#C(C;u:qe"b 冇試過玩既人,試下玩下,i\:Hj"zYb
不過有D題都幾難下;);)

Now 發表於 2005-12-6 10:53 PM

20分呀我~岩岩好中等=3=差d就..

細驚 發表於 2005-12-6 10:57 PM

thx,LIz r:L{ q@0\
幾好玩:)#c)K.h Ba]/l
下次有好玩記得放出唻^^
Qp/I/J#uG
(NX#G)dn$Jb 拎到6分

pakho 發表於 2005-12-6 11:04 PM

諗到我頭都爆~17分=.="

cwleung1988 發表於 2005-12-6 11:06 PM

11分...後面有幾條xyz題..唔想諗...所以亂答...

winfield 發表於 2005-12-6 11:17 PM

[ 0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是11分,属于优秀。]
#|,}Iq*]m*z3l [color=Blue][size=4]幾好玩! 謝謝分享![/size][/color]

tomken 發表於 2005-12-6 11:18 PM

去唔到既=.="

BOYDWAN 發表於 2005-12-6 11:21 PM

4大分.................係好定差呀???:(

c2h6ethane 發表於 2005-12-6 11:27 PM

5分...

細驚 發表於 2005-12-6 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-6 23:21:+v\X't&a(aI I
4大分.................係好定差呀???:( [/quote]l&tY*O&|D8G;M @

1N-rf [,X8E K5Z h Y     0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是6分,属于优秀。
(D&T9Q'H?h'^J [color=Red]4大分[/color]咪優秀囉~~~~? x/O.F9r(S\b
不過我唔知好定差啊~~~~
(n E)Gs G :lol::lol::lol:

BOYDWAN 發表於 2005-12-7 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]細驚[/i] at 2005-12-6 23:54:@g3^e5S%S f&^
s E3o"OWzgKB
_FL\X@b.d
    0-13分者为优秀(上限10%)... [/quote]
XFK!]N gL :|G? M8_ `J ?#?0T

]7xK v]"z0j ]vySj|U;TL {|Q

]3Gj9tGy;{+E7I r l2N%@8HKo
RU;y9d3t }F
..........................................:P:P:P
n"K,jx\4XFnQ (無睇到個result添~:P )

Nogard 發表於 2005-12-7 12:20 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是8分,属于优秀。

Jk 發表於 2005-12-7 01:26 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是11分,属于优秀。

2000 發表於 2005-12-7 01:39 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是0分,属于优秀。@_@v

2000 發表於 2005-12-7 01:48 AM

所有有tick題目大公開(未做勿看):P:
^ }oY3b.S :Z9E3P _(DX/R

%^2]`p o*z P G1j+x5?(xRKd
4c Dc/SA \H _/f

:{pL}F2t
Z0^f p3s1u 大象有腿。
Ndj z#i 有些商店既有遮蓬又有霓虹燈。:@5H;nnS;G-G
我的錢可能夠,也可能不夠買一磅番茄。2kRE}8j:}
韋利.美斯是個比大多數人都要強的棒球擊手。w(nVQW~zy z
打他屁股要麽會使你懊悔,要麽使他發怒。
1K;\1d^/~*` R6w2@ 這個圖形不是正方形。
'BR ?h0b0n5x+q_W%g` 史密斯城在紐約的西南。rgo p E w
紅色淺,或者藍色適中5oE;@2k4m'K8QN(_
你要麽被後面那輛卡車撞上,要麽撞倒那個婦女。
8[be)ugA3v?F 我的住處到喬的農場的距離比到機場要近。A R1`f,C eGwW
他既不是個老練賭徒,也不是個聰明賭徒。"^ r~ ^iekK,?2p
當B等於Y時,E既不等於Y也不等於Z。
T J4`| H|.U J X絕不會大於B。
*P0@[LB8YV5JV6Y_ 只要Y不等於綠色,X就不可能是紅色。
O N"_N-A vVx.s 有時印第安人不見得一定是阿拉斯加人的律師。

victor_bbbb 發表於 2005-12-7 02:01 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是13分,属于优秀。

遊戲 發表於 2005-12-7 06:41 AM

有人玩到零分呀:lol::lol:N7M6P|F(m?I+Z
我都係11分,因為計住時間,後來有D亂做;)3d;v.]:i f OJ6B:n
其實我都有答案#o+cFQ#a$T
不過我驚影響到未做既人作答所以未post住:DidQA+b#w

3d` X]hR 不過我覺得第16題個答案唔肯定2rU1W+_L`'U;z
純綷我覺得,我都唔知自己有冇諗錯,所以問下大家:lol:
;c4a$iMS/Y 16題個答案係"X絕不會大於B。"
5h i(g+sI{(l'm 但係題目都冇講到,B等於C時,X係係大於C定小於C定等於C
|$D!yWr5pR-V 所以我覺得X不一定絕不會大於B囉。3Y.R(P3C)].?
哈哈,講到有D亂:lol::lol:
n/H B[%xA$_?.Hz't:?J 唔知做過既Bros明唔明我講咩呢:D

yfdick 發表於 2005-12-7 07:19 AM

我得14分咋!!!!
Qwp3Up1TZ 不過有三,四條係眝亂做架

slwong3 發表於 2005-12-7 08:40 AM

[quote]Originally posted by [i]遊戲[/i] at 2005-12-7 06:41 AM:
d%X7}d#c:Y 有人玩到零分呀:lol::lol:g L$?;E6h
我都係11... [/quote]
KG'C2O!@(Z1c4_"b
(K9mg| a1vP PB*a When this beganI had nothing to say vCp3Q;Je|;d!Uc"r&{Q

5K]cY2W:E7k:v7[ Linkin Park fans?

MRSLEE 發表於 2005-12-7 10:17 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是10分,属于优秀。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.