娛樂滿紛 26FUN's Archiver

12d3 發表於 2005-12-7 11:13 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是4分,属于优秀。

機密 發表於 2005-12-7 11:51 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是6分,属于优秀。

遊戲 發表於 2005-12-7 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]slwong3[/i] at 2005-12-7 08:40 AM:0o&Si)yl*OS{^6i
RW#UTU9h#C

@6fly aY-\ When this beganI had nothing to say R I-f+c!i7`B
9N;x?&Z!R
Linkin Park fans? [/quote]
[,`f,Sc7]` 哈哈~7K.WONS
都算係既;)
&KmL1E:G+UJ,D &~^u4I9H C~0Q&?
你都係:lol:

steve123456 發表於 2005-12-7 08:45 PM

.

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是8分,属于优秀。

CHECSS 發表於 2005-12-7 08:57 PM

分数是15分,属于良好。

wangjacky 發表於 2005-12-8 01:07 AM

10分..

shaqkobe 發表於 2005-12-8 03:18 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是11分,属于优秀。
`l9Oo2D Q/to } h gGqW|&^e9l
[ L9lvg3JX
好耐無玩過。。。。好似小學D乜野學能測驗。。。:D

nicnic0523 發表於 2005-12-10 10:28 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是8分,属于优秀。

155220 發表於 2005-12-10 10:37 AM

i
5|#Lfz\\ am7A)k,RS+{YH
17

kwoktatsing 發表於 2005-12-10 12:33 PM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是13分,属于优秀。

CHECSS 發表於 2005-12-10 12:37 PM

[quote]Originally posted by [i]kwoktatsing[/i] at 2005/12/10 12:33:
X"~_E;U Y Zrc 0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是13分,属于优秀。 [/quote]|h'_m p
mr. kwoktatsing are you 版主 ??? :o

151515 發表於 2005-12-10 12:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

wawa1214 發表於 2005-12-10 03:40 PM

0-13分者為優秀(上限10%);14-19分者為良好(20%);20-25分者為中等(30%);26-48分者為不佳(下限40%)。你的分數是8分,屬於優秀。

2000 發表於 2005-12-10 09:17 PM

最近忙於應付考試冇睇返 post:P ........不過d題目好似3/12考既CRE試題目.........;v/HM!gY:`
講返條問題先
Cqf0g Kj2G 你想講條題目前半個條件冇提過B=C時X會點..但後半只講C絕不會大於B。←即係C可以等於B:otRGL2[qiUEV
當B等於C時,X真係可以點都得bor;)咁個答案X絕不會大於B。真係好似有問題bor:mad:
^1i7\DVq;fa 我做個時都冇留意tim:P............遊戲果然夠細心:cool:"l#^C7[k\:M
不過如果講最正應該係14.聰明的賭徒只有在形勢對他有利時才下賭注,老練的賭徒只有在他有大利可圖時才下賭注。這個賭徒有時去下賭注,所以,
3m%t[ZY EU4X ans:他既不是個老練賭徒,也不是個聰明賭徒。←呢個好似有個好強既假設就是賭錢絕對唔會有形勢有利時和有大利可圖時既出現:lol:.....做個時心諗唔賭就是贏呢個真理去選的:cool:.........不過0分真係有d luck:D.....多謝分享.......我好喜歡研究呢d要諗到頭都爆既邏輯問題:).....
wls7f+a*D"s
't |*HJ6M ps:做個時我有計時ga:P

yutik 發表於 2005-12-10 10:14 PM

5分only

極樂 發表於 2005-12-11 02:38 AM

去唔到.....無得玩 ><

遊戲 發表於 2005-12-11 09:39 AM

[quote]Originally posted by [i]2000[/i] at 2005-12-10 09:17 PM:.kx3@'x1H
最近忙於應付考試冇睇返 post:P ........ [/quote]At iA'VVB9i
而.....
a5F[i(\ 終於有人回應我個問題....:lol::P
!y&Vmr9w Kf_ 開頭你話0分,我仲以為係因為你有答案所以玩野,話0分tim
T3e3AA/F"V}r 不過睇完你回應,我諗你唔係玩野既;)
7F0QsSg$M9T 其實我覺得最考起我係第2題4iB@mD R.q
諗左好耐至知自己答錯D咩:D:D
mE$MuT2} q9r6@
f&az6q7]#E&@K([
$N7c5[y8qw0}u ^ [quote]
V9D:v^j(gj 去唔到.....無得玩 ><
+ek3E8TS [/quote]p`f*d^R&zS
我仲去到喎

on99 發表於 2005-12-13 03:45 PM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是4分,属于优秀。

腳指o 發表於 2005-12-13 06:23 PM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是23分,属于中等。

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.