娛樂滿紛 26FUN's Archiver

遊戲 發表於 2005-12-6 10:32 PM

一個測試邏輯性的測驗

[url=http://hipaper.hinet.net/cool/may.html]http://hipaper.hinet.net/cool/may.html[/url]
7?'mui] fA 我真係覺得很有趣,才和大家分享的/U(yu3u ]
我起26fun打邏輯搜尋過,都搵唔到既。{8i%?yn AX)O
希望之前冇post過la;);)
:_5W8O}@qIX
5P&LVH6U ]!j 冇試過玩既人,試下玩下, FjZ:i rrfu
不過有D題都幾難下;);)

Now 發表於 2005-12-6 10:53 PM

20分呀我~岩岩好中等=3=差d就..

細驚 發表於 2005-12-6 10:57 PM

thx
Se;dfq6Q6N 幾好玩:)S5D'J {u:u*g
下次有好玩記得放出唻^^
GO p7X6F
|k6Uqg @/H^ 拎到6分

pakho 發表於 2005-12-6 11:04 PM

諗到我頭都爆~17分=.="

cwleung1988 發表於 2005-12-6 11:06 PM

11分...後面有幾條xyz題..唔想諗...所以亂答...

winfield 發表於 2005-12-6 11:17 PM

[ 0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是11分,属于优秀。]uhv[x;D(R
[color=Blue][size=4]幾好玩! 謝謝分享![/size][/color]

tomken 發表於 2005-12-6 11:18 PM

去唔到既=.="

BOYDWAN 發表於 2005-12-6 11:21 PM

4大分.................係好定差呀???:(

c2h6ethane 發表於 2005-12-6 11:27 PM

5分...

細驚 發表於 2005-12-6 11:54 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-6 23:21:%Enp/^3vu%|5P/F3k
4大分.................係好定差呀???:( [/quote]
L e'~+I7z]a
;l4E/bt}OV+B4{ [c     0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是6分,属于优秀。:J7aHs P.t
[color=Red]4大分[/color]咪優秀囉~~~~'{!l+cVV7a$Ir5]@1r
不過我唔知好定差啊~~~~+fSNv,aqXA:Fh
:lol::lol::lol:

BOYDWAN 發表於 2005-12-7 12:04 AM

[quote]Originally posted by [i]細驚[/i] at 2005-12-6 23:54:
Gaa!s+v,Xap .R f|VeOW9By4H+`
5e6Di k*GZ R2V
    0-13分者为优秀(上限10%)... [/quote]
Ck:XuD/^6K6j2z5Q
zs1M1KB)p ] 4{H.`)C"\
'@7];y~*}\5J:y

igN7wnk(Xbe~ +{vUx)U}u

$n/t z-[fx ..........................................:P:P:P
h1ri T J~ H (無睇到個result添~:P )

Nogard 發表於 2005-12-7 12:20 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是8分,属于优秀。

Jk 發表於 2005-12-7 01:26 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是11分,属于优秀。

2000 發表於 2005-12-7 01:39 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是0分,属于优秀。@_@v

2000 發表於 2005-12-7 01:48 AM

所有有tick題目大公開(未做勿看):P:
]x;P1j0rT
n{oJl'r\ c-mBG1sQ$T1CH@

j6H Q(I1}X)Y-Ee
"IHpo*]6o8Rq W,[[)?9G
J9]|D(y"u
大象有腿。
4Q2C/V ulS 有些商店既有遮蓬又有霓虹燈。i9XYO*nF?!\
我的錢可能夠,也可能不夠買一磅番茄。uQ"CC.S
韋利.美斯是個比大多數人都要強的棒球擊手。'Ug)@&YqJ
打他屁股要麽會使你懊悔,要麽使他發怒。/Tt/a\2k*tC8E
這個圖形不是正方形。+Vg3m#~%iC M{ W
史密斯城在紐約的西南。
\8T^p"Tj6GaI 紅色淺,或者藍色適中ae6dKH0~
你要麽被後面那輛卡車撞上,要麽撞倒那個婦女。
S-b7` ? hX.a'g 我的住處到喬的農場的距離比到機場要近。
8bh Nm2Bw-zZTN 他既不是個老練賭徒,也不是個聰明賭徒。
vgLLG4h5@e4bl 當B等於Y時,E既不等於Y也不等於Z。
u1h@S'n X絕不會大於B。
{eC*q;T C 只要Y不等於綠色,X就不可能是紅色。
(h'iJD#Y%d@`6?1G 有時印第安人不見得一定是阿拉斯加人的律師。

victor_bbbb 發表於 2005-12-7 02:01 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是13分,属于优秀。

遊戲 發表於 2005-12-7 06:41 AM

有人玩到零分呀:lol::lol:
0x1?3s,|8A](U2J'N 我都係11分,因為計住時間,後來有D亂做;)
@6^ Y ]Q2t&` 其實我都有答案G3H_0PIIS
不過我驚影響到未做既人作答所以未post住:D
&bNeR9U_ #c'J RItx,X
不過我覺得第16題個答案唔肯定
FA5Cc M&xl@@` 純綷我覺得,我都唔知自己有冇諗錯,所以問下大家:lol:
^mi$e2i+S*C ou?7d 16題個答案係"X絕不會大於B。"']7tr2xxQi
但係題目都冇講到,B等於C時,X係係大於C定小於C定等於CaQ9h5U.|#Q/iU.?
所以我覺得X不一定絕不會大於B囉。
WPhAzr 哈哈,講到有D亂:lol::lol:
#oW1qP O-W:d RYcP 唔知做過既Bros明唔明我講咩呢:D

yfdick 發表於 2005-12-7 07:19 AM

我得14分咋!!!!1X!j+[^sDQE
不過有三,四條係眝亂做架

slwong3 發表於 2005-12-7 08:40 AM

[quote]Originally posted by [i]遊戲[/i] at 2005-12-7 06:41 AM:
w9B7[N8iO 有人玩到零分呀:lol::lol:
(_GS$f:t5N 我都係11... [/quote]tF@7^ vZ
`4qK5L'tf)kpT
When this beganI had nothing to say
Z[Y`YT+t
l TRv~!zq*[ey Linkin Park fans?

MRSLEE 發表於 2005-12-7 10:17 AM

0-13分者为优秀(上限10%);14-19分者为良好(20%);20-25分者为中等(30%);26-48分者为不佳(下限40%)。你的分数是10分,属于优秀。

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.