娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iMacc 發表於 2005-12-8 12:06 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-8 01:50 AM:
&{(z@)} J ?Y6c4| DhgrgwG
DV'b/k(I[~
唔通o的o野冇危險唔使做咩?唔做咪... [/quote]]}Y'C$NF~
可能香港差人比唔到一個榜樣我哋睇...太多負面新聞, 害群之馬...好多香港人都覺得差人係有牌爛仔...老實講我都覺得班差佬以貌取人...我有次同班fd夜晚去完karaoke...有班差佬埋嚟講..."0靚仔~!身份証"...嘩大哥...唔駛咁吓話...我班fd咪即刻話"你都幾無禮貌架喎"...跟手佢就話"咁你攞唔攞吖"...跟手我班fd都費事同佢嘈...跟住佢問我哋做乜嘅時候就開始態度好轉...因為我有個fd係lawyer...雖然只係barrister不過都夠佢驚...因為我個fd話考慮投訴佢...欺善怕惡...最憎呢d人....0U;g2M JQ}'g

a(nt([] g q1| 不過我都唔排除有好警察...我都有fd當差...佢都話樹大難免有枯枝...不過差佬喺香港人心目中嘅地位真係唔高~

machi 發表於 2005-12-8 01:42 PM

好彩..我返工唔駛搭小巴 ^0^

tomken 發表於 2005-12-8 02:37 PM

其實我覺得警察無必要要放蛇..

kakeidevil 發表於 2005-12-8 04:36 PM

唔扣安全帶個司機有冇罪呢??

151515 發表於 2005-12-8 04:40 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kakeidevil 發表於 2005-12-8 05:03 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-8 04:40 PM:/dHi1{lup2F

a Vcvj-QQ G4}
@_k.us6n!oY5E!K 司機有權趕他下車,有權不趕:D:D:D
-m'q4g9ENUq&{ "f:V V pY@9vp
我想應該冇罪%Ui-p$\Q m5\ i ^
:P:P:P [/quote]
Dkx*A${f$|0Ef
J^X&pj?-f
] \u8y}A3`R)nZ 如果唔趕咁有冇罪??

阿感 發表於 2005-12-8 09:33 PM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2005-12-8 12:06 PM:iQ {d3s,p e*wu@$Q

LQb7BR\ 可能香港差人比唔到一個榜樣我哋睇.... [/quote]*O&sc8C9zT$m*{;I
!s9N'_YI mfP#[b!F
老實我對d差佬都唔係太好印象,不過捉賊方面d差佬真係做到野,唔會話有賊唔去捉
(_;?4PO L4V 講起karaoke俾差佬查牌(或者機鋪等其他地),d差佬其實好難好好禮貌,因為果d地方比較多蠱惑仔/爛仔,對d蠱惑仔真係唔可以好聲好氣,唔係俾d蠱惑仔"藐" 返轉頭都似;不過d差佬見你冇乜野都唔會話為難你o既`tG8f"y!o{
其實而家d差佬o既禮貌好左好多架喇,尤其是候生果d
Lo1Y[$i%f:N0\ 當然,佢地做野o既方法有時係值得相確o既

eu_nts 發表於 2005-12-8 10:13 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2005-12-8 10:30 PM

[quote]Originally posted by [i]eu_nts[/i] at 2005-12-8 10:13 PM:
\#P:MZ'AQ*b}8PD 其實攪到要揾警察上車告人,你哋諗吓係邊個造成!!mK5@IaMt F]
1. 啲小巴司機嘅駕駛態度及安全意識?涉及小巴嘅交通意外有幾多? DR.E+BXps0e B
2. 條命係乘客自己嘅,但仍貪方便不扣安全帶!!
!S#muN1k4dsA [/quote]
|;U-K EXv'Y\ d.H o(]Q$H;S1[foot
1.部份小巴司機不良嘅駕駛態度雖然會造成較多意外,而涉及小巴嘅交通意外o既數字我亦唔清楚,不過小巴司機有良好的駕駛態度,帶安全帶亦是合情合理的事
R ?2}6E-u 2.最終責任當然是乘客自己,電視電台都賣行晒廣告,戶外宣傳/教育都做左,寬限期都過晒,d人仲係唔帶,自然要做d野令d人醒覺

eu_nts 發表於 2005-12-8 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

shaqkobe 發表於 2005-12-9 12:17 AM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-8 16:40: J/K/Jw ^Mb7|

0OT'mzW|L)O)p
c"ZmHOiLF 司機有權趕他下車,有權不趕:D:D:Dsp ~1T#U SW1X

{!S aI*g_ B 我想應該冇罪!X p-uo_1a mz5N
:P:P:P [/quote]
^2f!dSw5| 緊係有罪啦。。。無罪點會被罰款、甚至監禁。。。。

pigcat 發表於 2005-12-10 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-8 10:30 PM:j'}d0O}?+R
7ceb L#RC

A a!p'p!UF2_|(^KmZ 1.部份小巴司機不良嘅駕駛態度雖... [/quote]
N9S6W#bUh~;Dz 6Rb KC M)K
I@*Oh y J
感兄O |*m M&O^0xc
唔洗勞氣
p'mEZ\0X 正如小學生多數唔中意風紀(D8Pu#m|S2YR
中,小學生唔中意訓導老師一樣.z:KEi!N"|L
人地做咩都會唔順眼,就算係跟規距,為佢好都係~;)

阿感 發表於 2005-12-10 08:38 PM

[quote]Originally posted by [i]pigcat[/i] at 2005-12-10 02:12 PM:
_9C%w.BFj UsIJ f W1s g[a)]
bZbI}

&f$hEG M W 感兄
k3tZ.H G 唔洗勞氣D9I}&B%EAz j
正如小學生多數唔中意風紀O B$Ql*V`J
中,小學生唔中意訓導老師一樣
2a U|^fN\2R2SoYK 人地做咩都會唔順眼,就算係跟規距,為佢好都係~;) [/quote]0D4Fr~ UH OMW

%D0zq {8F k K 我醒多兩個good俾你[img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon8.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon8.gif[/img]

AWU 發表於 2005-12-11 01:52 AM

其實d差佬本身都係跟上頭order做野,
CD0g)f)n _ 阿頭話呢期捉亂過馬路,咪捉亂過馬路果d囉;
,\olw9[tK:wG5k 呢期要捉唔攬安全帶,咪捉唔攬安全帶囉.D,V3d"s7Cy%M$W
6r L6IpI
依家d差人都好人左好多o架啦.
&RVoYD rg 有時係舖頭見d差人抄牌,都左望望右望望,好似好唔捨得抄咁,
^ktX o[!n 有次仲走入o黎問部車係唔係我o既,都算係咁啦.
3s _"rF+BC%b'}iN p*]d/] aX(f,z8V4Q
咁o岩人地有order做緊就你唔好彩囉.
s_z/]tm6]w l 電視都賣晒廣告叫d人攬安全帶,自己唔攬怨得邊個?
[6^UYU]'G0q E7Z x +Y6i u*tD)KPYK#`V]
試想一下如果政府將呢份job外判,有無人夠膽唔攬!!

pigcat 發表於 2005-12-11 12:57 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-10 08:38 PM:UfNj6w:M4eH4[v
!|B d `z0n_wmi

O#f!@ WxM 我醒多兩個good俾你[img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon8.gif[/img][img]http://www.26fun.com/bbs/images/smilies/icon8.gif[/img] [/quote]
Jt h#a'YMu4k%JRr9l 都係有果句講果句~~Vo8HC6^VK
;)thx~!

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.