娛樂滿紛 26FUN's Archiver

iMacc 發表於 2005-12-7 03:02 PM

【轉貼】小心! 小巴有便衣!

各位:
(C/kHxB1A u`7T3j3m![1j+Nj
我今日係堅道搭小巴落中環﹐途中小巴司機突然大叫"扣安全帶"。說時遲那時快,司機
l"J PD&i,^ 已經將架車泊埋路障處,有三個交通警上車,但其中一個開口竟然是「我地有兩個便衣4rU8p+?%Y;D6LY
警察係車度,發現有乘客冇佩帶安全帶,宜家要控告佢地。」跟住坐係我前面既男人就
J mmu+b(|?\!e @8r 突然企係身,出示警員證,然後就用手指住三個人話:「佢地三個冇扣帶....」咁我fp&oK _1z
.........就梗係有扣帶啦。
'mT#l!nkO
CSuv0tiE ~y 就係咁,我睇住三位女士黑哂面咁住身分證俾人登記資料,話遲d寄傳票俾佢地。*WT QW:k [8G

s \#u6Q`!] 我在此奉勸大家,安全第一,搭小巴記住扣安全帶。
'Se3q_rOyr
#nTm4i5x+p|1Oh7x8g ===================================_T/T3j}Ty:]
捉賊無咁叻...雖然係為市民好...但都覺得佢哋典解唔多d去捉over speed呢~

edward1906 發表於 2005-12-7 04:00 PM

waste哂納稅人d錢,有賊唔捉走去裝人扣安全帶

super168 發表於 2005-12-7 04:18 PM

我都試過,我由旺角去觀塘,一上車個司機叫我地扣安全帶,有d冇扣,當車一開,有兩個坐後面就話要下車,個司機就停車開門,一個落左車,一個未落,未落車o個個出示警員證,之後就捉人,有人即刻扣番,不過佢地由車尾行到車頭,乜都睇晒,好彩之前個Friend話過我聽,所以有扣....

iMacc 發表於 2005-12-7 04:53 PM

[quote]Originally posted by [i]super168[/i] at 2005-12-7 04:18 PM:)Nvys-rf
我都試過,我由旺角去觀塘,一上車個司... [/quote]
a#@(tg5M1v 我個fd話有d司機直頭一上車就話俾d客聽有差佬放蛇叫帶安全帶~

admin 發表於 2005-12-7 05:31 PM

咁都得...? F'J$o@vJ&j_
足小巴超速好過啦...

babo 發表於 2005-12-7 06:22 PM

我想問下...係罰幾多錢@@?

alienck 發表於 2005-12-7 07:48 PM

[quote]Originally posted by [i]iMacc[/i] at 2005-12-7 04:53 PM:
,H(d Nd6F9r
B)P#T!o o;w,cA)r&]%m 我個fd話有d司機直頭一上車就話俾d客聽有差佬放蛇叫帶安全帶~ [/quote]-s%Q$F"d:W5O
)_ J,RXw8y
咁都好呀
.h(bU4x gp y 最重要係多d人扣左安全帶

阿感 發表於 2005-12-7 08:01 PM

[quote]Originally posted by [i]edward1906[/i] at 2005-12-7 04:00 PM:4]?W%j+D.yqSE
waste哂納稅人d錢,有賊唔捉走去裝人扣安全帶 [/quote]%yo|N.\/lI

ox IN#WI 咁都話o徒哂納稅人d錢?而家d差佬冇去足賊咩? i!Z ?Lms"Z
唔好成日以為人地d差佬屎窟痕冇o野揾野做先得架,好多野唔係話你見唔到作有用就係冇用,試下睇野睇遠少少,弟時可能就係條安全帶救左你一命

kaixinren 發表於 2005-12-7 08:05 PM

唔奇怪啊!我试过给便衣“黄脚鸭”抓过乱过马路添。

Dr.anger 發表於 2005-12-7 10:28 PM

不過o的安全帶—日咁多人戴過。如果乾乾淨淨就話姐,想人扣都難..

阿感 發表於 2005-12-7 10:32 PM

[quote]Originally posted by [i]Dr.anger[/i] at 2005-12-7 10:28 PM:0}O~ Jj!nsH
不過o的安全帶—日咁多人戴過。如果乾乾淨淨就話姐,想人扣都難.. [/quote]N5f6Y(li#eN7u
Z `[,a pa

E'g/g)C"X 係呀係呀,仲有d位都好多人坐過架

良友 發表於 2005-12-7 11:02 PM

咁能on9既,D 交通警冇野做搵野做

Dr.anger 發表於 2005-12-8 12:00 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-7 10:32 PM:
d$y"Y4D+Km
yv;W)w H$kJ:cE
&|&{ fA3_3~BY/mi@A ;K|aivH o@eL
係呀係呀,仲有d位都好多人坐過架 [/quote]
,\(|7kzT^g 位就有條褲o的布隔住姐。咁安全帶都有機會則住你隻手同頸掛?
y.U#K!Y;X/Wsojo 你有冇試過用過o的成條都係汗或者磁nup nup既安全帶呀?
1p;l+N]2z7i 3Kei qS7e
[[i] Last edited by Dr.anger on 2005-12-8 at 12:02 AM [/i]]

acrux821 發表於 2005-12-8 12:17 AM

我估係 因為近排小巴意外多 , 佢地先出下黎做下樣

tottifung 發表於 2005-12-8 01:23 AM

係因為捉呢啲冇危險吖嘛,你唔見佢哋捉倒揸住支AK47嘅葉繼歡?!

shaqkobe 發表於 2005-12-8 01:31 AM

加強票控係有咁既需要,不過講到出到便衣去捉人就真係好似唔係咁好囉。真係好浪費警力。。。=.="
Y%YI i8] ;_PL,^)J
不過大家其實真係扣安全帶啦。好多人都話唔方便同老土。不過我就覺得唔用就老襯啦。順便答埋上面有位板友既提問。(依家係有安全帶既小巴上唔扣安全帶,最高罰款5000入獄3個月。)所以為免不必要損失,真係扣返條帶啦。唔扣你俾人罰錢果時就老襯。。。仲有錢財是少,有起意外起黎,條安全帶就可能救返你一命。條命又係你既,D錢又係你既,唔扣真係蠢。。。(H\V h0W
e!m2J:V!f%Z
至於超速問題。今日都有進展。之前我地D測速器咪無用既,因為人地超速,在坐咁多位有幾多個真係去投訴先(我地多數為怕麻煩就無盡到自己責任(包括我自己),又係度話人地有關方面無做野真係有D唔係咁公道)其實如果我地真係多D投訊,咁人地警方、運輸處先可以做到野,只靠警察街頭做票控,邊有咁多警力24小時守住D超速黑點。如果我地可以盡返個責任,幫忙監察小巴超速問題D小巴司機都無咁招搖啦。(試過有次我搭紅色小巴出旺角,行西隧個測速器顯視速度已達110咪,真係好快,快過其他已經超速緊既小巴好多。咁有個男人就同佢講叫個司機開慢D,個司機無理不特止,仲繼續加油。之後個男人同佢講再唔減速就投訊佢,佢先肯減慢。所以其實投訊對司機真係有阻嚇力,不過就係我地唔用呢方面既權利先至令小巴司機變本加厲)。I2t$\l+@M B ?7`
有D離題同過火,唔好意思。不過都係想大家有時設身處地林下者。。。講返個測速器先,有睇新聞都知依家考慮引進新系統,新系統既測速器會自動keep record,有晒超遠、開關門、剎車………紀錄,我覺得個概念幾好,岩晒我地呢D怕麻煩既香港人。到時唔駛我地做野,超速既司機都會受到處分。。。。最好廖秀東設立規則時就寫明唔開個測速機既都要罰,等D司機咁鐘意熄左佢丫拿。。。

阿感 發表於 2005-12-8 01:50 AM

[quote]Originally posted by [i]tottifung[/i] at 2005-12-8 01:23 AM:}*Ox7s1tUFB]
係因為捉呢啲冇危險吖嘛,你唔見佢哋捉倒揸住支AK47嘅葉繼歡?! [/quote]
7E-bqn h4gYs4r#c
.m K%sj&k4pXAx 唔通o的o野冇危險唔使做咩?唔做咪又俾人插,有事o個時咪有人走出o黎講三講四,又話冇監管又剩
,_s k:HG,J 其實香港警察o既破案率同速度都算高,真係好唔明點解d人成日否定香港警察o既效率

shaqkobe 發表於 2005-12-8 01:58 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-8 01:50:
-k$Mp8vM8HE
1Z6d B@p)`@ vQ
r%O+Z4G|9v&Tj 唔通o的o野冇危險唔使做咩?唔做咪... [/quote]K)W2t G?x4jA Z
完全同意。。。有時大家講野真係唔林深一層。。:(

Jk 發表於 2005-12-8 02:13 AM

一早就應該啦!:cool:

bi 發表於 2005-12-8 07:31 AM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-7 08:01 PM:4X;r!X[3rn F Q

4nFFP.e1in"H&?
`9?yR9ew6p gS 咁都話o徒哂納稅人d錢?而家d差佬... [/quote]
R3iF&|W1y i6Oi-o*o$B
嘩~~~你好型呀=o=

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.