娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-12-7 07:19 PM

你地最鍾意邊套劇集呢??

咁耐以黎~eD5?Qc
c5X2@'TA2y-li
你地最鍾意邊套劇集呢?(無線,亞視...)
!p~] NX)\,xBj B)F$H
@ i+|GBY)B4j6Y (記得寫埋係邊一間電視出)
#G7A4AbJ%^ V;Cg&kX(ew\
例如:9o6TM m0M4y
   阿旺新傳(無線)

阿感 發表於 2005-12-7 08:55 PM

大時代,他來自江湖,精武門,殭屍1-3,水滸傳,三國演義,大宅門,雍正皇朝......uar7`Z:G
邊間唔使講啦下話?

kaixinren 發表於 2005-12-7 10:13 PM

殭屍1-3, 三國演義,雍正皇朝,康熙帝国,汉武大帝。

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.