娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你地最鍾意邊套劇集呢??
neitly
發表於 2005-12-7 07:19 PM
你地最鍾意邊套劇集呢??
咁耐以黎~
eD5?Qc
c5X2@'TA2y-li
你地最鍾意邊套劇集呢?(無線,亞視...)
!p~] NX)\,xBj B)F$H
@ i+|GBY)B4j6Y
(記得寫埋係邊一間電視出)
#G7A4A bJ%^
V;Cg&kX(e w\
例如:
9o6TMm0M4y
阿旺新傳(無線)
阿感
發表於 2005-12-7 08:55 PM
大時代,他來自江湖,精武門,殭屍1-3,水滸傳,三國演義,大宅門,雍正皇朝......
uar7`Z:G
邊間唔使講啦下話?
kaixinren
發表於 2005-12-7 10:13 PM
殭屍1-3, 三國演義,雍正皇朝,康熙帝国,汉武大帝。
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.