娛樂滿紛 26FUN's Archiver

聖里斯 發表於 2005-12-8 11:52 AM

有沒有人有興趣開個主題說佛法?

之前在靈異區有專區討論佛法的,但後來因為版主說靈異區始終談靈異事件較好,於是就來這裏開主題好了。
3bYx/Q$J1s 大家對佛教有甚麼疑問,意見、文章也可以說的。
"G J4L8pgqQb3\ 當然現在最重要就是看看有沒有人有興趣談論佛法。
.SGH y-b3pvbL\zx 有興趣就留個言啦,多人留言,可能版主就會開主題給我們談論佛法了。謝謝

機密 發表於 2005-12-8 11:56 AM

支持,小弟當然有興趣。 morris兄在嗎? 入來支持下啦:)

聖里斯 發表於 2005-12-8 12:16 PM

機密:&[%W&Fe*h.w ^G
嘩~~~這麼快便有人來支持了%f2d1s8sjdnP
問一問先,昨晚上課時定賢法師教我們如何修止觀,說到"數息",叫「安波念」,說閉上眼,可以用打坐方式坐,又可以雙腳垂下坐,然後數自己的呼吸,一呼一吸為一,一直數到10,然後重覆,其間不要有雜念,身不要動,但又不能太緊。K?OEG&t a(W K
接著我都不太記得了,有聽過嗎?I1S&vfU~qX^
你有修嗎?!Iq@ s6XB9SL4S
法師說這個是最簡單修定的方法。

lolololo 發表於 2005-12-8 12:32 PM

如來神掌算唔算啊?

機密 發表於 2005-12-8 12:49 PM

[quote]Originally posted by [i]聖里斯[/i] at 2005-12-8 12:16:
'L W5m#[ N6W7g;a M4| 機密:
(txf;|2z-s 嘩~~~這麼快便有人來支持了
UU0o!G,Z@.g X ... [/quote]+j'A It~2P-S
你那些叫數息觀,是觀的初步方法,適合任何想學靜坐的人學,就算非佛教徒到可以。我雖然有學過,但我是修念佛禪,而且我非靜坐老師,你問番他好些。 怕教錯你。

機密 發表於 2005-12-8 12:50 PM

[quote]Originally posted by [i]lolololo[/i] at 2005-12-8 12:32:
4V.z%qB6G4h#Ue 如來神掌算唔算啊? [/quote]
-H&F1eLV(t;u7}4Y"y 那是小說。

brightlee 發表於 2005-12-8 02:08 PM

no sorry.

neitly 發表於 2005-12-8 04:55 PM

支持~~大家要多多支持!!!!!!!!
u5O&@5g3kM p g{ H &[u7LS%s6O&a j0y
我第n個支持你~

阿感 發表於 2005-12-8 09:37 PM

冇興趣開,有興趣睇
6HRL*K!PN^ 如果真係開o既唔好講得咁深吖唔該

左輪仔 發表於 2005-12-8 11:07 PM

[quote]Originally posted by [i]聖里斯[/i] at 2005-12-8 11:52:/ZsU0g \4Bk&V'U
之前在靈異區有專區討論佛法的,但後... [/quote]!R@J/iP,JYWf'zq
我只係講過02版唔好出咁多有關宗教既topic,
M] y-j6}` X.bsr~ 唔係代表唔可以出,你可以到02版既[url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=59912]【滿天神論】[/url]到發表:)

BOYDWAN 發表於 2005-12-8 11:14 PM

機密兄,小弟都係喜歡睇你d人生哲理多d...................^^""

機密 發表於 2005-12-9 01:43 AM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-8 23:14:
"s4_iyt 機密兄,小弟都係喜歡睇你d人生哲理多d...................^^"" [/quote]
"zV-J"A'M.B2nQ ;y2i }UsP;F
其實你們知道被我騙了嗎? 我的人生哲理很多都是從佛法中體會的:D

聖里斯 發表於 2005-12-9 10:32 AM

機密:
;Xq(cMaf 其實靜坐不一定要盤膝、交叉、跏趺而坐吧?因為我做不到,腳太易抽筋了。不過要找寧靜的地方就真的不易,因家中長期有人,我今早要5時起床才可以做一會兒數息。Fb8C? tle2g4Y1C
念佛禪是否只是不斷念佛號?
&CV"Z {O6O `8A]4P 左輪仔說可以在【滿天神論】內說啊,那麼我就不用再開主題了。
-J1R7|"La _E q$_~;y ui:~
brightlee:
?NEG;_M;G 沒問題DUr:A)Q}0k

!a [`_p|EgBH neitly:L0M+j+})W7s0a"{
謝謝,我第n個多謝你。^^ M2~p%pM+Qr6\4w

/k4FG-p6x7u2L 阿感: X!p g%yG!Ju-a'h
好呀,你願意看已經好好了。$];KUUu,c?
我自己不會說的,主要都是從網上找來,有些就是我從佛學班聽法師說的。&M3}#r#H f7k

{a,Qa0IE.k 左輪仔:
j[ mq,{$X 啊?我以為不可以再說,原來我誤會了。那麼既然沒問題,我就搬回去【滿天神論】內說好了,謝謝。^__^

機密 發表於 2005-12-9 10:35 AM

[quote]Originally posted by [i]聖里斯[/i] at 2005-12-9 10:32:
M#^"?E?"R ^ 機密:#T|?*IA:](^z
其實靜坐不一定要盤膝、交叉... [/quote]
uuv7W9Ny-Dd ok, I reply you in 02版。

kakeidevil 發表於 2005-12-9 01:10 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-8 09:37 PM:
;M.OyH'L3B6w 冇興趣開,有興趣睇
s(n [$Kp{ 如果真係開o既唔好講得咁深吖唔該 [/quote]s| ?/VNv-Q"d
(y;Yq%@ur]

-kf-Ft#F)?!M 我都係咁唸....
VAY L0Od 我唔識點講...但睇完就會明;jN#R(v,W f
但太深就唔明..

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.