有冇人可以幫我一個重要問題~
希望大家幫忙~唔該~~O)i~(E1Q8St我最近發現我同人溝通好有問題~~~特別同女性ar~
好似朝早起身~~冇野同阿媽講~~你眼望我眼~都唔知想點3p:Q\(_)aM
不過呢個問題都唔太重要~@lNc#|z4lG h
最慘係有個喜歡的女仔~~朝朝同佢又係你眼望我眼,冇野同佢講~
呢個問題淨同d女性之間出現~
我自問唔係一個怕羞的人~唔係唔敢同佢地講野~而係冇野同佢地講~平時同d男性溝通就完全冇問題~
但一對住阿媽個d就冇野講~就係唔知咩原因~@M$G2E]e^V
v} L kdI
如果下次又''你眼望我眼''.....又冇野講時~~點樣做好? 見到女仔第一眼,最好有禮貌囉
如果係朝頭早見到既講聲早晨..Bf.v.[|!rY)A t[x
打開左個話題自然有野講架啦~~~ [quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-12-9 06:39 PM:
見到女仔第一眼,最好有禮貌囉
如果係朝頭早見到既講聲早晨..'GNjv+C L\
打開左個話題自然有野講架啦~~~ [/quote]:W`"Cgr;P3K6J
專登行過去同佢講早晨ar? =.= "^,}|5Nl$a`lNl
我都有呢d溝通問題 me2......5j/DN4x:H
對著一些靚架女仔總不提不起勇氣跟她們對話
有時連眼神的接觸也覺害怕...... [quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-9 07:19 PM:
專登行過去同佢講早晨ar? [/quote]'VsdnJ!u
隨你,睇情況 見到阿媽好簡單...一家人好重要既係關心大家
問佢依排點樣呀...如果佢有打麻雀就問佢依排d輸贏...^7ls-Y-{he]
大吉利是身體有D唔好就慰問下{q~`X_V
至於自己喜歡既女仔就SAY聲HI...咁佢起碼對你都有D IMPRESSIOND%l5B/Q$k!W1m
希望依D少少意見對你有幫助 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-9 09:46 PM:
不要膽怯,我和我的朋友都鍾意男仔大膽. [/quote]1Y$i%V,}Su xW
b(|`)M0A
好似同緊某人講:cool: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-9 23:14:
*^#W$@.|(Z2u(nFI
%a:v}.w+K"O'c
好似同緊某人講:cool: [/quote]?y#X ^_QI
C君 :P [quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-9 18:30:
希望大家幫忙~唔該~~ U%d6aA#xV.d x1[+j
我最近發現我... [/quote]wNg*y `.F|
如果你並非一向條咁,我覺得你要去看看醫生,因為你可能是有病。 你唔好以為我說笑又或者想玩你,我是認真的。 -W;p7r%| }lj*m
[b]病徽[/b]
說話方面的困難︰患者有時所表達的思及內容,別人不能跟上,有時他們會創作一些字眼或用奇怪的表達方式。有時他們又不多說話,令人很難和他們交談。
N7i3^4{&o:HDWS
你亦不要怕去面對,人人都會有病的時候。 你要正確的去面對。:) [quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-9 09:46 PM:8E#|2y7N p1q5v0l0_tWUy
不要膽怯,我和我的朋友都鍾意男仔大膽. [/quote]
我覺得我唔係冇膽ge~
最大問題係>>>>冇話題!![3\QTN"T
我同佢講野,成日一句起,兩句止..... [quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-10 00:32:
我覺得我唔係冇膽ge~
最大問題係>>>>冇話題!!
我同佢講野,成日一句起,兩句止..... [/quote]8[9O'N6d2t@