娛樂滿紛 26FUN's Archiver

waithung 發表於 2005-12-9 06:30 PM

有冇人可以幫我一個重要問題~

希望大家幫忙~唔該~~O)i~(E1Q8St

q)q3] X,@Cy:z 我最近發現我同人溝通好有問題~~~特別同女性ar~
d v.Sdc 好似朝早起身~~冇野同阿媽講~~你眼望我眼~都唔知想點3p:Q \(_)a M
不過呢個問題都唔太重要~@lNc#|z4lG h
最慘係有個喜歡的女仔~~朝朝同佢又係你眼望我眼,冇野同佢講~
7T0]ya'`)_?yT_s 呢個問題淨同d女性之間出現~
,E y%@[0tevI 我自問唔係一個怕羞的人~唔係唔敢同佢地講野~而係冇野同佢地講~平時同d男性溝通就完全冇問題~
.tgAVidI 但一對住阿媽個d就冇野講~就係唔知咩原因~@M$G2E]e^V
v} L kdI
如果下次又''你眼望我眼''.....又冇野講時~~點樣做好?

kakeidevil 發表於 2005-12-9 06:39 PM

見到女仔第一眼,最好有禮貌囉
9I^2{zmH/{4H,Z)w 如果係朝頭早見到既講聲早晨..B f.v.[ |!rY)A t [ x
打開左個話題自然有野講架啦~~~

waithung 發表於 2005-12-9 07:19 PM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-12-9 06:39 PM:
l!a5T|AK 見到女仔第一眼,最好有禮貌囉
5F9t/V\,c{ f@ 如果係朝頭早見到既講聲早晨..'GNjv+C L\
打開左個話題自然有野講架啦~~~ [/quote]:W`"Cgr;P3K6J
專登行過去同佢講早晨ar?

極樂 發表於 2005-12-9 07:23 PM

=.= "^,}|5Nl$a`lNl
我都有呢d溝通問題

matthewyik 發表於 2005-12-9 08:05 PM

me2......5j/DN4x:H
對著一些靚架女仔總不提不起勇氣跟她們對話
4^D:I`!|!g*[ 有時連眼神的接觸也覺害怕......

kakeidevil 發表於 2005-12-9 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-9 07:19 PM:
-jc{B-p&R | ]([D9B
)IR3u|*QrN Y5l 專登行過去同佢講早晨ar? [/quote]'VsdnJ!u

V7Em4ns e$biK
`#v+}N.?)@D2~"z3zE
2@%Hk6OD8~T{ a%xq 隨你,睇情況

fungme 發表於 2005-12-9 09:42 PM

見到阿媽好簡單...一家人好重要既係關心大家
~DA q V 問佢依排點樣呀...如果佢有打麻雀就問佢依排d輸贏...^7ls-Y-{he]
大吉利是身體有D唔好就慰問下{q~`X_V
至於自己喜歡既女仔就SAY聲HI...咁佢起碼對你都有D IMPRESSIOND%l5B/Q$k!W1m
希望依D少少意見對你有幫助

151515 發表於 2005-12-9 09:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-12-9 10:38 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

阿感 發表於 2005-12-9 11:14 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-9 09:46 PM:
,DP0{3c8E 不要膽怯,我和我的朋友都鍾意男仔大膽. [/quote]1Y$i%V,}Su xW
b(|`)M0A
好似同緊某人講:cool:

151515 發表於 2005-12-9 11:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

coolala2005 發表於 2005-12-9 11:36 PM

[quote]Originally posted by [i]阿感[/i] at 2005-12-9 23:14:
8W3?[:HW | *^#W$@.|(Z2u(nFI
%a:v}.w+K"O'c
好似同緊某人講:cool: [/quote]?y#X ^_QI

Kf PlFe Q C君 :P

機密 發表於 2005-12-9 11:42 PM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-9 18:30:
([5KBAYA 希望大家幫忙~唔該~~ U%d6aA#xV.d x1[+j

*]9ID K7S;n` 我最近發現我... [/quote]w Ng*y `.F|

'DcZ(SI`O/J2L @ 如果你並非一向條咁,我覺得你要去看看醫生,因為你可能是有病。 你唔好以為我說笑又或者想玩你,我是認真的。 -W;p7r%| }lj*m

f.f[rh A [b]病徽[/b]
:KQ5O S+AM-nB&U 說話方面的困難︰患者有時所表達的思及內容,別人不能跟上,有時他們會創作一些字眼或用奇怪的表達方式。有時他們又不多說話,令人很難和他們交談。
[(TJjfJW N7i3^4{&o:HDWS
你亦不要怕去面對,人人都會有病的時候。 你要正確的去面對。:)

waithung 發表於 2005-12-10 12:32 AM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-9 09:46 PM:8E#|2y7N p1q5v0l0_tWUy
不要膽怯,我和我的朋友都鍾意男仔大膽. [/quote]
*nb%?'XfS"]2Kt 我覺得我唔係冇膽ge~
`sSeh t4V~_ 最大問題係>>>>冇話題!![3\Q TN"T
我同佢講野,成日一句起,兩句止.....

coolala2005 發表於 2005-12-10 01:52 AM

[quote]Originally posted by [i]waithung[/i] at 2005-12-10 00:32:
(r8{_v@9U N0w@
yn!^!Xa,l1fuK R ~U 我覺得我唔係冇膽ge~
i6X1Lx+\8E 最大問題係>>>>冇話題!!
uF"g*W HGyc-| 我同佢講野,成日一句起,兩句止..... [/quote]8[9O'N6d2t@

b&p kC4F!B:I W4P'?1V 其實, 傾計呢樣貴精不貴多o既.5ye G.Y%R3co
你講得多, 但冇意思o既會令人好煩.^ UQ2s.sF(S
你講得少, 但大家吹得開心咪ok囉,
];I%m3C ej+W 根本無須介意"成日一句起,兩句止".m]U7I*b

a[1Bz M.B@\ 小小個人意見, 不一定. :D

2000 發表於 2005-12-11 01:55 PM

如果是新識既可以點頭表示友好先←通常對方都會俾返反應....試多幾次之後可以同佢say下hello同問佢做緊咩.....而對住阿媽你可以講下你今日做左d咩呀or問下佢做左d咩呀........甚至講下自己有咩打算同睇法.....你唔同阿媽講可能因為你心中會諗佢都幫唔到我既....另外你媽可能驚煩到你又唔同你講野......其實俾佢知多d佢都會進步.......不過呢種情況好多人都會......只要你主動講先就冇問題......記住主動幾緊要ga;)
8rt%A w/~2g 另外話題呢d可以由生活小事開始←即多些留意周圍注意小處和自己...你會發覺好多好有趣既事....最好當然多閱讀啦........上EF都有幾多好野睇:D.....不過最好當然睇多d報紙同課外書啦........畢華流曾經講過社交圈子中最多話題既通常唔係d咩咩專家....反而係d咩書都睇下既人....因為咩都可以講上兩句:P.......而且唔同類型既書可以廣闊自己的視野←咸書都可以增值:lol:.......睇多d書、認識多d自己同多留意周圍....話題自然會多ga la......同女仔相處就要自然D啦..抱住做朋友心態←做到固然好,做唔到又冇咩所謂....切忌太扮野或虛偽......即點同男仔相處就點同女仔相處...當然要斯文d同正經d啦:cool:......記住你可以嘗試講多d自己野先,人地因為你咁做自然會俾返相當回應你...男仔面皮要夠厚:P

waithung 發表於 2005-12-11 06:55 PM

[quote]Originally posted by [i]2000[/i] at 2005-12-11 01:55 PM:
Et ]x8MN 如果是新識既可以點頭表示友好先←通常... [/quote]
$QL AlmnS `"@+W;v I3bCU
多謝你的意見~我會盡量試試~:):)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.