娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:12 PM

有無Gucci專家??急問

小弟想係聖誕節前買個Gucci銀包/手袋俾女朋友,不過係專門店見到就得好少選擇。。出到去街外見到多好多款揀。。。不過唔知真定假。
8T]$Yi"c(P 各位有無D相熟既鋪頭買野有保證?或者有無D辨認真偽既方法?

Azuma 發表於 2005-12-10 07:22 PM

無架,actually 而家大陸o的a貨同真gei無乜分別..........
U D/i @*kp{|+M lv 就好似話有得分0t`]|\jf8k d
gucci 就唔知啦
!l f4xo v[U(| o的shop 放個o的係今年新款
4SH.BDXX)V 所以未必有心頭好O6j;_~3_A[1f
(如有錯請更正)

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2005-12-10 19:22:
,lu}yHJ W9^:R(b 無架,actually 而家大陸o的a貨同真gei無乜分別..........
^*E5V8e6~4T lv 就好似話有得分
7M-Q/Bjh5JF gucci 就唔知啦
,U9JZ$^"OO"M o的shop 放個o的係今年新款
'V+i,n pd a2Q;q 所以未必有心頭好
U0mP9QP/RbI (如有錯請更正) [/quote]
B J_ e#a }$I)eI'P 多謝你既資料先。。。有無其他人有!相關資料??:o

hkcitywong 發表於 2005-12-10 07:31 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=29081&fpage=1&highlight=%2Bhkcitywong[/url];A ? e'_T|!W E-?a
%Lo!|v g O%kD

I$_zn&Z8t u 雖然唔係gucci,但應該都差唔多.+PK[,c7| @V4@

&PD-F0s$N3Q:J0K0@ 結論係去專門店買

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-12-10 19:31:
C$R{ vIFrc4_a [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=29081&fpage=1&highlight=%2Bhkcitywong[/url]%s2_x4vA ]L)Z
Y&q\ Z+U/[)A

$rV(bs Q&Z 雖然唔係gucci,但應該都差唔多.
Y~4o#Yp8jq0V6Z
n9h#bF6e 結論係去專門店買 [/quote]Bd L2\LA2y
我就係唔想去專門店喎。。。我覺得佢裡面果D好老。。。唔適合後生女用。=.="

adamjacky123 發表於 2005-12-10 07:33 PM

去番Gucci買啦最好...
`+P2k8J2E&^ [o 如果出面買就要大間d/信裕好d喇...= =廢話呢.........)tDu,@V.^*Iw

\'q7T yUbl4py
$Y%F[y(t)Rf N$e'ji
#|/C:i4E'@ d
O NG\2P%q_)gz"] :l&Xq%@'C1}Z?

|os8a6w1P5\1o,}-D
h5ZnnQi#e 0T){0mCX+}a S0O

gLP-WNW8We|lw?
ICP} B)E4esz(W0E   正題:9a)Dh,irk-_
uIzuLA*G/T[FP
1)雙G
SM,trA4\D;Y f 正版Gucci袋表面上的”GG”標誌,係分開嫁,絕對唔會連埋!
2J:t V)OeU h 一般冒牌既”GG”都會連埋一起,
.vJtz\!S C 但係而家市面上有一D超高檔AAA都會係分開既。
&Q4y*Zu{?V*\Xp %ZpD4Ea^pt.L!eH
3uK$vRgV0B
N1T)SAyYD5d
2)Perfect Stitches 1
a&sGW0gN3b ”GG”標誌中間既色調係100%完美車工,.z s"?^El
每一針每一線都係向同一方向,
-S+~,a6WQNWj 如果將Gucci袋放喺光線下慢慢轉動,b D0}|;h&Q%] z
就會睇到”GG”標誌中間會因燈光折射而顯出類似在變色既效果!!
;m)z Qv x{"x 一般冒牌貨只縫上”GG”標誌,但內外色調一樣,唔會有變色效果。
#Xz4C"g.L[1dV`| c*l(~eD

?0g/A8}Xg{ :J2{3l9t_^ I
3)Perfect Stitches 2p4E9tL&^1|C
Gucci袋邊緣既縫線一孔一線都係完美直線,唔會歪歪斜斜。
6m"T-x"o;t)T _'o*l8aS6G"o

x9nx'}s n
~&L"xK SY1DL Z 4)小標籤
A/T9ST8Q Gucci袋內部有個小標籤, Q&|~4Rq;j!NK.on9z
標籤外面註明 ”Gucci-Made in Italy”
`1Z CD\+\Wy n 內部則註明款式號碼model nos及批號batch nosI`9j z:B
正版Gucci上小標籤內外的字都非常清楚,
3q:Dy7BM!bO 是印上去的,手工十分細膩。
pPLw:uXJN#@{] 一般冒牌貨標籤上的字一看就像打印上去的,vtA9CN5b%P'D.} sd
手工又粗,字體也看不清楚。 V8u U)`TF.u j1S

3u8k&n'zo 5)皮味 q*SK;dAK
正版Gucci皮質部份係用野豬皮 (Wild Boar Skin) ,;T#Hcw5thIF
而野豬皮既皮味,較其他皮料如牛皮,小牛皮或土鴕鳥皮來得濃烈,3m+iO kN
而冒牌貨用的人造皮 (Synthetic Leather) 聞起來就好似塑膠味。|fQ"W'i
雖然在一般情況下不容易分辨,j1v2NOG:x
但如果係新買既,真假的差別就會好明顯。
4YKY&|j8`&F6x y
r(D/D*HH6H :)

kakeidevil 發表於 2005-12-10 07:36 PM

米蘭站呀,乜乜站,物物站果d囉
v M,opz(t7|Y 又平又堅又多選擇.....(不過你2手)G@0P T)l9B$DI v8I
有d淨係果隻牌子既vip先有既禮物都有得買,
V|Q!@gzQV 好似LV既快子咁,不過果d既價錢就一定貴.....
? aR$XBF&f"d 如果你唔鍾意2手既梗係去番專門店買啦,一定唔會假嘛
F7P(o`Q#rbSc[m$o 再唔係想有誠意d既...親自搭飛機去日本,意大利直接買番黎
2F8a3po Q 咁你女友實笠死你...hehe^^#uw/L/v6Qyv
x9d(Tg!j-Mj(w? ar
ps.做kobe女友真好

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2005-12-10 19:33:XQ#s5wZ3lt
去番Gucci買啦最好...Y*f idqf/`.`
如果出面買就... [/quote]
e1G)U,^0hL*w 有無圖睇下??:o

adamjacky123 發表於 2005-12-10 07:39 PM

不如你去yahoo拍賣場search下la....

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2005-12-10 19:39:
0cLm1H^;Q 不如你去yahoo拍賣場search下la.... [/quote]
fHmY"I$|~&b\ 我有咁做過。。不過佢有D物主寫明唔會解答自己件貨既真假問題。。。
/a~:dE[X"d V 咁咪者係罷到明係假,唔話你聽啦。。:(

CHECSS 發表於 2005-12-10 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005/12/10 19:41:
v)C.kw7\_
@'e(f6]"d 我有咁做過。。不過佢有D物主寫明唔會解答自己件貨既真假問題。。。
o5uI,S i)|'e6A 咁咪者係罷到明係假,唔話你聽啦。。:( [/quote]
#W(Sp*~o"zG try try :DN8s6p;t*qp J2p Y+w
[url]http://www.gucci.com/[/url]

kakeidevil 發表於 2005-12-10 08:13 PM

有2個kobe出現..

CHECSS 發表於 2005-12-10 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005/12/10 19:12:mcud%T7q
小弟想係聖誕節前買個Gucci銀包/手袋... [/quote]
K~]C*l ask your mother , aunt , sister , they will know ge la :D

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 08:43 PM

啱啱經過............

kobe兄,小弟喺買嘢比女友都有d經驗,希望幫到你手:zx-aM/d _
1)廣東道海港城2000 g/f 有一間,貨齊但客多,sale未必幫到你"Sl u/J*R8t(_j
2)金鐘太古廣場,貨一般齊但客少,揀得舒服@/|V Y1O&|/u}
3)置地廣場係旗艦店,最多最齊 (sale幾nice咖~)
zc$iNXF6g#~Kx{
foom7afLXv0Z (以上都係Gucci專門店,買呢d嘢都係去專門店好d.........款又新、質素又有保證;其他地方分分鐘買左假貨又或者翻新貨就無謂咯~:P )
.{#WD?0] J7hv gC-{` g@ U x-k:k
*kobe兄有乜問題就隨便問喇,ok?:D

d228216 發表於 2005-12-10 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-10 08:43 PM:$I2b{7E^4u `;^
kobe兄,小弟喺買嘢比女友都有d經驗,... [/quote]E3b-q n;B#O
介紹 sales姐姐 佢識咪得攞:lol:

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 08:55 PM

去pacific place買野好處真係行得幾舒服
:B g4Gc m 但真係無乜買野mood
V L3u eu"v 而且後生女我覺得Gucci唔係唯一選擇 \9qg u?1y#cL
除非SK兄你個女友有呢個要求啦

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 09:01 PM

之前都有整過呢d野S#h0F(J se
睇下有無用:^A0E+`L
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=28511[/url]
1l @|!_;m+D[ [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=50169[/url]

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-10 20:48:.fX/qH9T }t](A

2T``K&yBt 介紹 sales姐姐 佢識咪得攞:lol: [/quote]
B I2A3t9C CB3M8b'b(M&d:oqZ
.K5Df C._d(f0{
A L7sB @'d
`2F Bih!E"m/KF:d
死仔吖.....................:mad::D

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-12-10 20:55:)~ cl+X"P$Q|
去pacific place買野好處真係行得幾舒服 XxT%a%gt
但真係無乜買野mood%Z]7Q P6v|#T L
而且後生女我覺得Gucci唔係唯一選擇MMl%z/dl
除非SK兄你個女友有呢個要求啦 [/quote]
h ~|H7CF.M ] /MK(w$T-z(J2?

$o q.B:e$Sv gxC
L]@I+b@:f;Q Cn{|Y w,I @+M

Afp0@L aZ 樂兄有乜好提議、好介紹呢?:D
}1kFAqP2Nt,]?9P
qY aL9u CF)}1_ (等小弟偷吓師先~:P )

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 09:15 PM

[url]http://www.pisa.com.hk/b5_default.asp[/url]
S(Z(V'P'e@ j4D0K 呢個網可能幫到你$|@%R5[s3DH
h ps6Q0[
不過聽人講, LV二手價係高於GC j#] i3Fve
呢點你maybe要注意:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.