娛樂滿紛 26FUN's Archiver

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 09:20 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-10 21:15:
7Nof5nA%y i*d
'Z)Q4IZ)MR;p a}0]1bQ)b
y4k,v(UZ

$}a6uODUAX IN _Xau.W
"C{"x@2Ur8K
樂兄有乜好提議、好介紹呢?:D
.Gv w1DA7PN/W"vw
kEOu$y&u/B X x (等小弟偷吓師先~:P ) [/quote]
2P`4]5B){$MHB 玩我咩:(V*K{ `*RH,zD
我呢d擺明死窮鬼一名啦:D8^j VFpj4fw}'x
不過如果大時大節 ^ h\?4Cp+R.F
送俾女既選Tiffany都無死錯人既:P

d228216 發表於 2005-12-10 10:11 PM

我都覺得 姑芝 最小四張野既女士先適合. F,G%zE8z/O v(iR

%R.ui0`4R*?6Y1? [6000貼前的一刻]:)

AWU 發表於 2005-12-11 02:08 AM

既然你無提及價錢問題,
WRa'b Q!f 即係唔駛貪平啦:D
g$c"@Uxx$] &} s9sc4iJb8B
LAND MARK同尖沙咀GUCCI應該KEEP最多款,同時亦最快無晒.
*VRJvP-srO@ d水貨舖成日話有d特別款,其實我都幾懷疑,同埋o係歐洲買GUCCI都唔係真係平好多,平均都係15%左右,視乎地區同款式.3p^EUv:A
H5g:G+`SU{
講左咁多,其實都係同意係專門店買.:D:D(U#oBt@D/Y9]!m

*y Dy'\{a)aY 反正GUCCIo黎o黎去去都係興2,3個款,GUCCI五個字夠佢開心o架啦:D:D:D

shaqkobe 發表於 2005-12-12 10:50 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-10 20:43:
:|*V5U |U [ kobe兄,小弟喺買嘢比女友都有d經驗,... [/quote]5t's[*f]z
我係時代果間專門店睇過今季D款全部唔岩心水,其他鋪頭應該都係今季D貨黎架喎?不過唔該你先,我得閒去睇睇。

BOYDWAN 發表於 2005-12-12 11:01 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005-12-12 22:50:8?}a:N!{&D`/f

m,\P0`[t9~ 我係時代果間專門店睇過今季D款全部唔岩心水,其他鋪頭應該都係今季D貨黎架喎?不過唔該你先,我得閒去睇睇。 [/quote]!`f SPmj
dSY#i0bA

0bC7_ x-h D2S] f&R a3Np5B:~1Rc
D Aqz|4p*Z
你係咪想要舊款小小嗰d呀???:D

shaqkobe 發表於 2005-12-13 01:11 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-12 23:01:
!_ BJFY&X+w&b%D !NL4js zP&]$?2q%P5J

*H:k~_ L)_s Gh.z
? CQod"Cx
B't}x6lCL
O9k8z;hh 你係咪想要舊款小小嗰d呀???:D [/quote]QF|p B
可以咁講。。因為今季D款唔岩心水。:D

YingTung 發表於 2005-12-13 11:57 PM

其實樓主可以直接去水貨店搵...
hCoP*o0R-l3e9g 香港賣真既Gucci水貨店真係多不勝數...2hxhT#q$F4|
如果要少女款少少既都係去銅鑼灣啦..!|:D'Hq:o$t
銀座起碼有兩間有特別款賣..0XBX6{8JQ VET?
其他例如銅鑼灣地帶or金百利(應該在最頂有間)都有..只係你會唔會花時間搵...
8}+l^lw.@P?)Rr Gucci呢o的大牌子有時連賣開日本板仔野既V3同紅鞋宜都曾經入過貨,所以如果想買水貨真係通街都係..

YingTung 發表於 2005-12-14 12:02 AM

PS:個人覺得樓主既女朋友應該唔係太大年齡,6j8T[2S x6tY
如果仲係學生..我諗Vivienne Westwood或者agnes.b 比較少女味o的喎~

shaqkobe 發表於 2005-12-14 12:46 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2005-12-13 23:57:]c5O)l{~g-oRd-h
其實樓主可以直接去水貨店搵...
RF.b^J0aP:h 香港... [/quote]
m5j g:m$?do8HT YingTung有無D鋪頭。係你覺得比較好信譽。。。。。。YbW-g3{U5DerA
仲有我依家轉左目標。。。林住買LV。一來襟用二來襟興~
ydj } | 有無分辨真假方法??)WMG%I%^ ci U

-Fy!R7b"OM8WUa [[i] Last edited by shaqkobe on 2005-12-14 at 12:49 AM [/i]]

shaqkobe 發表於 2005-12-14 12:49 AM

[quote]Originally posted by [i]YingTung[/i] at 2005-12-14 00:02:
(r2aP@5`^ Fdy$H5h PS:個人覺得樓主既女朋友應該唔係太大年齡,n3Dz)s}#h"E3zx V
如果仲係學生..我諗Vivienne Westwood或者agnes.b 比較少女味o的喎~ [/quote]
%Fs*BN_.b-e1? 我都覺得係。。。6PK'Q[_a
不過佢唔鐘意。。。
`C^{@3C"e 之前佢都用過Vivienne Westwood同Beams Boy。不過依家好似唔鐘意啦。

死仔飽 發表於 2005-12-16 02:28 AM

[quote]Originally posted by [i]kakeidevil[/i] at 2005-12-10 07:36 PM:l [zR6l`&S@
米蘭站呀,乜乜站,物物站果d囉z7hI4u e
又平又... [/quote]
.IgS Z~%q @,iewI l|o

\ [/G |9F w ? l7[ 去d 咩咩站果, 要小心c-A?e]gu#@ C,rw
?L(i7odb2Uz6a/qS
因為佢地試過收左 A貨當正貨賣$j s aOUkw qY4Tl

+m^ @C ? {qg 都係果句......
kV~1q"z(wo`
-CXl4C?W5|'SbG.r.h A貨同正貨有時真係好難分, 所以都係小心d = ="

shaqkobe 發表於 2005-12-18 03:29 PM

今晚會出發去買。。。希望唔會買到假野=.="

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.