娛樂滿紛 26FUN's Archiver

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:12 PM

有無Gucci專家??急問

小弟想係聖誕節前買個Gucci銀包/手袋俾女朋友,不過係專門店見到就得好少選擇。。出到去街外見到多好多款揀。。。不過唔知真定假。
y+lO(i k A6C5wvDU#O 各位有無D相熟既鋪頭買野有保證?或者有無D辨認真偽既方法?

Azuma 發表於 2005-12-10 07:22 PM

無架,actually 而家大陸o的a貨同真gei無乜分別..........
_~,}?y8we5@f lv 就好似話有得分
c\:XNL%z'R(b gucci 就唔知啦&iP}1V:^ X4U\/od3N
o的shop 放個o的係今年新款!S;~ n(C6@#[-g L
所以未必有心頭好
Y+o#eV#w(k!N+G H (如有錯請更正)

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:24 PM

[quote]Originally posted by [i]Azuma[/i] at 2005-12-10 19:22:
Y*~A q-U9G'P 無架,actually 而家大陸o的a貨同真gei無乜分別..........
q.D3Ls rC%Y lv 就好似話有得分x'Cr2Pf
gucci 就唔知啦ZoH S!E
o的shop 放個o的係今年新款/gz7}4x F&wW
所以未必有心頭好
+B$[x'` ?0[\ (如有錯請更正) [/quote]
saZ`0Nsk/c L 多謝你既資料先。。。有無其他人有!相關資料??:o

hkcitywong 發表於 2005-12-10 07:31 PM

[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=29081&fpage=1&highlight=%2Bhkcitywong[/url]+S4F lZ$h"wj

@.D%j*c/ZD 'I(pTK8x
雖然唔係gucci,但應該都差唔多.
\#f&tw2tn+Nu)G^ +FTdW9a1}
結論係去專門店買

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:32 PM

[quote]Originally posted by [i]hkcitywong[/i] at 2005-12-10 19:31:%j"Rp"Z3r(Jf+?c|
[url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=29081&fpage=1&highlight=%2Bhkcitywong[/url]
gVSCYo`5?b
;M NVEx?e{_
Oy3U3?Rz9xH)`v 雖然唔係gucci,但應該都差唔多.
7e)x\;n'ie-m~,q
L tM*\+y[!| 結論係去專門店買 [/quote]
R8yZF;o(|[;fqX 我就係唔想去專門店喎。。。我覺得佢裡面果D好老。。。唔適合後生女用。=.="

adamjacky123 發表於 2005-12-10 07:33 PM

去番Gucci買啦最好...-t4n/K gDc
如果出面買就要大間d/信裕好d喇...= =廢話呢.........
lg5xZxN1fX&e
Hl v.mp)RW.U
~9}A+G~GR5x] .b!Ur7I8qS5M

"].G9p`@_F^:Ny
EnI%gT[|5Kvy)C5z ]
n| v?R t b%_)\C}(cn*{
:A'C:]hOt];q`

Sv EtA?$S ^
E+I _M I   正題:
G {?Oh @ Ir
6}ta+?hj+t 1)雙G
R%`a$fq.k 正版Gucci袋表面上的”GG”標誌,係分開嫁,絕對唔會連埋!&F,R*MrA.}l
一般冒牌既”GG”都會連埋一起,
1g2C3P'~2y&W3DxE*\v 但係而家市面上有一D超高檔AAA都會係分開既。_^"N~-u5j/Z

4|0D s0kY0I#h2d{ Y F(Ql;hUg4l|
-zj \;s1f.sVL
2)Perfect Stitches 1
lG M;GV+j ”GG”標誌中間既色調係100%完美車工,
T9se*p|uu 每一針每一線都係向同一方向,
bB k6CX 如果將Gucci袋放喺光線下慢慢轉動,aeke4{;AC4p2b U
就會睇到”GG”標誌中間會因燈光折射而顯出類似在變色既效果!!
S`Tkz6E;G)R7Z7e%v 一般冒牌貨只縫上”GG”標誌,但內外色調一樣,唔會有變色效果。 .U2@|]1{aF

+Xr| ~*V(A t
&@3t0o t p4f
@Z;s8b zq#wM2e 3)Perfect Stitches 2
|(} B6|B |q{ Gucci袋邊緣既縫線一孔一線都係完美直線,唔會歪歪斜斜。 J3l2G,r hi fL2Du#^

A,~P/i)D tA{;x
.[f&O&b%UpO
9~J;L2V2j@;e/g 4)小標籤
g[ p h8i:tv Gucci袋內部有個小標籤,&fWl&k*P d g%ko`(_
標籤外面註明 ”Gucci-Made in Italy”
#~+]5d'o Kq1M.i 內部則註明款式號碼model nos及批號batch nosP@y:T'^7C;V;I!N
正版Gucci上小標籤內外的字都非常清楚,8q W KW.EGIQY
是印上去的,手工十分細膩。
V9n@1}``+Ng 一般冒牌貨標籤上的字一看就像打印上去的,7O ] We#o's3q&{
手工又粗,字體也看不清楚。
7R)t[9~v!MS(i
?{a:uw6nZ| 5)皮味 eqhfc
正版Gucci皮質部份係用野豬皮 (Wild Boar Skin) ,
Q5E,\_5? 而野豬皮既皮味,較其他皮料如牛皮,小牛皮或土鴕鳥皮來得濃烈,F] O(O-}p$\u
而冒牌貨用的人造皮 (Synthetic Leather) 聞起來就好似塑膠味。
8RSk j;y e"t&Y(@x 雖然在一般情況下不容易分辨,
DU"S#o5vUT"H 但如果係新買既,真假的差別就會好明顯。
-lNu4U%l$a9_ U~"uwr"J8Q
:)

kakeidevil 發表於 2005-12-10 07:36 PM

米蘭站呀,乜乜站,物物站果d囉(KV9GS8H[H
又平又堅又多選擇.....(不過你2手)
k4LH4TA8Tu 有d淨係果隻牌子既vip先有既禮物都有得買,
8W7r9m"J;|5Z&} 好似LV既快子咁,不過果d既價錢就一定貴.....d!w8~ u G,L1Bc
如果你唔鍾意2手既梗係去番專門店買啦,一定唔會假嘛T P$YM*wDz
再唔係想有誠意d既...親自搭飛機去日本,意大利直接買番黎U A:FP?'x
咁你女友實笠死你...hehe^^.["W)A9qB

R1H@q(`T2q ps.做kobe女友真好

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:38 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2005-12-10 19:33:
0Dm_X6vF!A? 去番Gucci買啦最好...
YZ o eI |$\ 如果出面買就... [/quote]%}v U3D ha:d%d
有無圖睇下??:o

adamjacky123 發表於 2005-12-10 07:39 PM

不如你去yahoo拍賣場search下la....

shaqkobe 發表於 2005-12-10 07:41 PM

[quote]Originally posted by [i]adamjacky123[/i] at 2005-12-10 19:39:| r3JL(mBw(Gh~
不如你去yahoo拍賣場search下la.... [/quote]G#H/h Q N{
我有咁做過。。不過佢有D物主寫明唔會解答自己件貨既真假問題。。。6C |J^-x1q
咁咪者係罷到明係假,唔話你聽啦。。:(

CHECSS 發表於 2005-12-10 08:03 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005/12/10 19:41:E/H_]#@$E+w I%M(a
+F-Lz-CT
我有咁做過。。不過佢有D物主寫明唔會解答自己件貨既真假問題。。。5A%EJ^4\E
咁咪者係罷到明係假,唔話你聽啦。。:( [/quote]$C Y!U9l"r9xj wfs
try try :D
G j"?$KB[G4Wh [url]http://www.gucci.com/[/url]

kakeidevil 發表於 2005-12-10 08:13 PM

有2個kobe出現..

CHECSS 發表於 2005-12-10 08:27 PM

[quote]Originally posted by [i]shaqkobe[/i] at 2005/12/10 19:12:4H$p IDA*n
小弟想係聖誕節前買個Gucci銀包/手袋... [/quote](lI d(cc#yb^g
ask your mother , aunt , sister , they will know ge la :D

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 08:43 PM

啱啱經過............

kobe兄,小弟喺買嘢比女友都有d經驗,希望幫到你手:
~ y? `8U1yab 1)廣東道海港城2000 g/f 有一間,貨齊但客多,sale未必幫到你
/u!s,@g4|6]G 2)金鐘太古廣場,貨一般齊但客少,揀得舒服? OKp2bla
3)置地廣場係旗艦店,最多最齊 (sale幾nice咖~)7HL1COv Zz

%h)qqL;F2S (以上都係Gucci專門店,買呢d嘢都係去專門店好d.........款又新、質素又有保證;其他地方分分鐘買左假貨又或者翻新貨就無謂咯~:P )(?|,M#BPJ
v!Q'`O3XN2L]-sG
*kobe兄有乜問題就隨便問喇,ok?:D

d228216 發表於 2005-12-10 08:48 PM

[quote]Originally posted by [i]BOYDWAN[/i] at 2005-12-10 08:43 PM:
pjXj%AL6p S2Yr kobe兄,小弟喺買嘢比女友都有d經驗,... [/quote]1S$i(K!w+g[a C
介紹 sales姐姐 佢識咪得攞:lol:

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 08:55 PM

去pacific place買野好處真係行得幾舒服{7wll"x{5Y0uWQ
但真係無乜買野mood
S)e7n6a;V'NR.N 而且後生女我覺得Gucci唔係唯一選擇0o oRbX`b
除非SK兄你個女友有呢個要求啦

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 09:01 PM

之前都有整過呢d野
*r0]n&x?3n+Fp 睇下有無用
%zeS U-D.K/F [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=28511[/url]
(\ G_[2pGs [url]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=50169[/url]

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 09:13 PM

[quote]Originally posted by [i]d228216[/i] at 2005-12-10 20:48:B-MEK O(xS
#O7Zk qQ(Q
介紹 sales姐姐 佢識咪得攞:lol: [/quote]
p~m1z*mR|;t :Cr$sAi
@ Q+F-s3U'g l4[x
]%^9O W)R)Duf
:FD!b#WG{
死仔吖.....................:mad::D

BOYDWAN 發表於 2005-12-10 09:15 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-12-10 20:55:
Q,]!O:vg h1Am 去pacific place買野好處真係行得幾舒服B Xu3d#U.}b:l#`I
但真係無乜買野mood1Q"lk;U!e+GR4{
而且後生女我覺得Gucci唔係唯一選擇/uUV,~!P
除非SK兄你個女友有呢個要求啦 [/quote]
o4`5mS4\l zaqJ;a
#c0os @+O,t"V nU`V(z m y q)^B |.B

w8L5u(t\ v7K,L n:X2OwMC!K8a
`r/p(q%@fZ ]Gy
樂兄有乜好提議、好介紹呢?:D f3t4J4|Bi"y
e[(MY4|
(等小弟偷吓師先~:P )

樂壇渣Fit人 發表於 2005-12-10 09:15 PM

[url]http://www.pisa.com.hk/b5_default.asp[/url]H^w7q{F
呢個網可能幫到你 ro!j R:oo1p
H!Nke}A n5o
不過聽人講, LV二手價係高於GC!p/^0^X u$e1uZ
呢點你maybe要注意:D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.