娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» PORTER一問
kingdom
發表於 2005-12-10 09:26 PM
PORTER一問
我呢排買左個porter international呀~!
9C/K%l+O`
我聽人講porter tokyo先係真野喎~~!
#bTm/`$s
咁究竟點架~??
j*vU G1j!S
1.international真係假野黎架~???
aKBO4}.H1IS|Sm3?
)FD7j0\j.[m
2.tokyo比international貴幾多呀???
6l7?{Q$r$_2uy*to?*pp
!?^9shk m$EL5b,~6M
幫下我丫...
/F2@~+F#H
唔該晒你地呀~!!!
Azuma
發表於 2005-12-10 09:33 PM
兩隻都係堅架
[ ]-mC|
不過
"a-y6~Ge#] K Fz`T
係日板同非日板之分
[!k^H9{^0z
日板比較貴