娛樂滿紛 26FUN's Archiver

陳永仁 發表於 2005-12-10 09:33 PM

東門 D9 信吾信得過?

[size=4]其實而家老番市場上的所謂D9究竟信吾信得過, 咩都話D9, $10一隻,都吾知點分, 同D5有咩分別姐, 話面吾見得真係靚d wor........ [/size]q}}9Rz

Cx3v `d6c HTQ [size=4]仲有演唱會點解只有卡拉ok版而無視聽版呢?[/size]

d228216 發表於 2005-12-10 10:01 PM

D9 乃 單面双層DVD, 容量8.5G y IEhex
D5 乃 單面單層DVD, 容量4.7G
Q@N'_8h#ao)fA Al oV r%i*[
理論上使用 D9 的原因: o1L W W.P-r'r
1. 片長超過133分鐘.kcl oQnZh P:C5B0}
2. 聲軌太多.
,\ ?+`#{9[n V6b 3. 較低壓縮率. u4b5TK IPm
;l1V _+VJ%\fs
>>都吾知點分,
A}Rp8H"Cp/e%T/K 放入電腦 check 吓係咪大過4.7G.
3\Gs,`aE 另D9片係轉層時會姪一姪(多數喺50-60分鐘之間).
8ea2E J4Z%yM/zE3S ?Z#u#R\ l:O
>>話面吾見得真係靚d wor........?
C%m3z&^B 如果係原因3, 理論上係會靚d, 但母片質素先係関鍵.
a9_8G&K2f4X!|3uC l0Aa5nP F^1Q(}C|R
>>仲有演唱會點解只有卡拉ok版而無視聽版呢?
'Jef*vBq 正版有一半機會有.  翻版就小好多----原因:cheap, 費事搞咁多野.+quz(f,[ wz Q

2Y iv3v2c,m)NH [[i] Last edited by d228216 on 2005-12-10 at 10:04 PM [/i]]

doging1977 發表於 2005-12-11 04:57 PM

信得過,響個度買過d DVD-VIDEO同PS2 Game,隻隻都睇到玩到,好正常

dave929 發表於 2005-12-11 06:01 PM

有幾間信得過,我都買過,佢係用正版嘅母帶黎copy,絕對清,同唔會有偷拍版..2o%aw~&@;B

KLQ9K nI6EV 不過啲新牒就要比其他慢少少`

YUEN_LOUIS 發表於 2005-12-11 08:56 PM

小心比海關拉就真

d228216 發表於 2005-12-11 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]YUEN_LOUIS[/i] at 2005-12-11 08:56 PM:
_d+p F&gi\#rJq @7j)J 小心比海關拉就真 [/quote]
_&HjU \p 一隻十萬:cool:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.