窮人係咪就要畀人玩呢?唔想死想開心過日子請看!(要剩錢)
請發表意見,謝謝!但別問我如何被迫害!我只能夠話好慘!好辛酸!你意想不到的辛酸!Y [1x!QS,@&j3s`ym
試想想堂堂一個男人被香港人逼至喊,逼至死絕望,試想像一下,我就係辛酸者!
希望大家睇完後只雖做一件事,只係為自已存錢
若果你地唔信冇錢會被逼害,就不用理會,只係希望大家無論如何都要剩底一張離開香港的機票錢!唔好選擇中國以內所有地方!FC"L-Mc2F
還有身邊幾親密的朋友,情人,家人,警察全中國都要提防會同一時間地出賣你!唔好以為自已好叻%E#`QCr-y9]
記住當以上所有人出賣你逼害你時,你幾叻都冇用,不過佢地力量只能在中國內!
你就會知道慘!唔好以為有工作做就無人害你!記住由細玩大的朋友都出賣你!
佢地會用搔擾方式去迫你犯罪,搔擾即係煩,過份搔擾又想想係點,係唔合法的搔擾,佢地會話係同你玩遊戲
會同你玩一個迫死你的遊戲,會玩一個唔尊重你私隱唔尊重人權的遊戲!一個害你的遊戲!K.K5Zy3X4^
一個害你的遊戲!
以上並不是吹水!大家唔想有被迫死的時候,信我,千忻唔好放你的信任在任何人身上!
留錢!信自已!緊記!還有你的護照,要確保自已有足夠能力馬上離開香港!?1Z^[Fjo
[[i] Last edited by potter123 on 2005-12-11 at 06:08 AM [/i]] 呢位兄台受左咩氣呀? 窮人...if u think u are one forever..then u should go to die~#_]-DY"O*\r
quick!! 被出賣是人生必經ge階段, |1i)}h;L {
經一事,長一智.......lJ6?ca i
或是貧,或是富6bc1_ tj9To1M
還是自己心裡面量度.o[7Wg2Xei%h
既然希望活得比人好
又何苦要歇斯底里的叫嚷下去,
讓生命添加一些灰暗的色彩呢?c+P5`SD1tk%G
人生匆匆就過
憑良心,
簡簡單單的活,
開開心心地過,S i;Wr|x;|
唔通真係好難?:o