娛樂滿紛 26FUN's Archiver

potter123 發表於 2005-12-11 05:12 AM

窮人係咪就要畀人玩呢?唔想死想開心過日子請看!(要剩錢)

請發表意見,謝謝!但別問我如何被迫害!我只能夠話好慘!好辛酸!你意想不到的辛酸!Y[1x!QS
,@&j3s`ym
試想想堂堂一個男人被香港人逼至喊,逼至死絕望,試想像一下,我就係辛酸者!
3?W9YE4p4jJw 希望大家睇完後只雖做一件事,只係為自已存錢
PF8E\9p-p 若果你地唔信冇錢會被逼害,就不用理會,只係希望大家無論如何都要剩底一張離開香港的機票錢!唔好選擇中國以內所有地方!FC"L-Mc2F
還有身邊幾親密的朋友,情人,家人,警察全中國都要提防會同一時間地出賣你!唔好以為自已好叻%E#`QCr-y9]
記住當以上所有人出賣你逼害你時,你幾叻都冇用,不過佢地力量只能在中國內!
)^%j%On-^](YQ 你就會知道慘!唔好以為有工作做就無人害你!記住由細玩大的朋友都出賣你!
T^$s(\V&vlk&ocSv 佢地會用搔擾方式去迫你犯罪,搔擾即係煩,過份搔擾又想想係點,係唔合法的搔擾,佢地會話係同你玩遊戲
RVV(M x_@;m 會同你玩一個迫死你的遊戲,會玩一個唔尊重你私隱唔尊重人權的遊戲!一個害你的遊戲!K.K5Zy3X4^
一個害你的遊戲!
E n8Y Yj Fl(b3b
2l p1VL;C,` CR 以上並不是吹水!大家唔想有被迫死的時候,信我,千忻唔好放你的信任在任何人身上!
6UUv[ j N7@V x 留錢!信自已!緊記!還有你的護照,要確保自已有足夠能力馬上離開香港!?1Z ^[F jo

/D F:C-l`7u` [[i] Last edited by potter123 on 2005-12-11 at 06:08 AM [/i]]

sas 發表於 2005-12-11 05:32 AM

呢位兄台受左咩氣呀?

My heart will g 發表於 2005-12-11 06:22 AM

窮人...if u think u are one forever..then u should go to die~#_]-DY"O*\r
quick!!

wind69 發表於 2005-12-11 07:06 AM

被出賣是人生必經ge階段, |1i)}h;L {
經一事,長一智.......lJ6?ca i
或是貧,或是富6bc1_ tj9To1M
還是自己心裡面量度.o [7Wg2Xei%h

%W7K? gq"w(s c 既然希望活得比人好
"HH,pK.g4Y%B%KO 又何苦要歇斯底里的叫嚷下去,
+f1w!D+`E L 讓生命添加一些灰暗的色彩呢?c+P5`SD1tk%G
人生匆匆就過
@{zZY7Ft 憑良心,
R,jS%MHl [ 簡簡單單的活,
]@(s8`W2|d"a"R9V(B 開開心心地過,S i;Wr|x;|
唔通真係好難?:o
9d&{(vx!g2i)t
S#_~3xVCzcun 本來就是一無所有的人
~yV8| l%f M&M 又何來失去呢?

foothill 發表於 2005-12-11 08:39 AM

[quote]Originally posted by [i]wind69[/i] at 2005-12-11 07:06 AM:9] QSJ7P'gv ~8c
被出賣是人生必經ge階段,e!ualOD i
經一事,... [/quote]
!w1bW a$r/g
)Ko _4}-b3rNyL 呢位brother講得好,
:c$\PP^$@x 上面位樓主你自己捻清楚啦,5\ C:C]T!k
呢個世界唔係得你一個俾人出賣過,'h7X B!^2O
好像我自己咁都俾自己最親ge人出賣過:( v.a,J-D*K5[%wr#q
但我咪又係一樣開開心心做人,
H'h g5bkB l9mQ 愈去想只會苦左自己, 所以何必埋怨呢?
(m!oqk O 最重要係經過呢次事件之後,
"s8eJ,N.mN ~ 你認清左對方為人,
+?];Wc/tz}V 下次唔好再俾人出賣!

遊戲 發表於 2005-12-11 10:17 AM

睇來樓主遇到一些好唔愉快既經歷喎.......

pigcat 發表於 2005-12-11 01:00 PM

其實全世界都係咁...走得去邊..?
0HR0Z;Jw&X
R ar#R8O&GeM 要唔比人恰就要自強,,發奮
5da vHk 不過好多人做到時...就係轉返頭去恰人...
p9h j(K0Bx3Wz!b6\1D 一個永恆...悲哀既循環,,

sherryliu 發表於 2005-12-12 04:51 AM

What is 出賣?

中山托世 發表於 2005-12-12 11:23 PM

俾人出賣..
)l F2X M(wR:D-XQ 就知道朋友既定2..
*t"|G.T5Oy `4F3G a 當有1日搵到真正既朋友,就冇出賣喇

men 發表於 2005-12-14 02:39 PM

事情經過是怎麼樣的?可以分享嗎?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.