娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mailcool2 發表於 2005-12-12 07:05 PM

世貿其間, 大家需要返工?番學

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

151515 發表於 2005-12-12 07:06 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

spector.R 發表於 2005-12-12 07:07 PM

當然要, 仲要考試

樑少 發表於 2005-12-12 08:56 PM

好冇奈Y5sR8a*[

GoQ:S4H1n
+U&ZO/Y$iM1t$[ F7n#u Z &g0VcI(uF4|+a
/WV N\IhG
g[@F M6N?$x g2p)X
k9WN G `
I V1V ?t
)F5_&^0`)l[;Z#F7k{

Ol+oV#H'd+LbB
/Rv:Y6YwGkq
+|-Lbm%j 9k$m8H&y{
'V%W2MHm!U
y)L\|g

-Z7h:o_x
&P8Xdo:p E|3H&c7] "Z;O\(blK~;W!]~ o

4u0W2S,aF!M`n'\9{2\
;n;sj(D\ @+\@p:rU l
VK fD,vx .U;a1q$fHZ
j-rN!W&X;Qy
要番學/.\

151515 發表於 2005-12-12 09:00 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yutik 發表於 2005-12-12 10:54 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-12 09:00 PM:%J%sVt$J
!Pv"C(J~0u/\$q6A
aN[ RLp7@i(bF
Me either la:( [/quote]&So ~"t0P]

m#j)I[:d [!f 應該是me too

shaqkobe 發表於 2005-12-13 01:32 PM

一切無變。。。暫時唔會有影響=.="

Athlon 64 發表於 2005-12-14 12:12 AM

灣仔區心臟地帶水靜河飛!

iamkaka 發表於 2005-12-14 09:04 PM

我唔駛-.-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.