哈迪斯係香港仲剩返幾多間?
請問有冇人知道除左荃灣同灣仔之外, 香港係邊度仲有哈迪斯 ?"e&mNR \.g b5Fp佢d 雞對比起家鄉雞其實都唔差呀... 次次買親都係滑雞. |w(l@(cC(A
都唔明點解執完一間又一間...` 中環皇后大道中88號
#{.?z N0E
灣仔灣仔道101 - 103A 1@5~0V$b6Q:[I
薄扶林置富南區廣場 @8kU2I7Uq/g5m
'Ms&qi7u(a2N
深水西九龍中心309 - 310 號舖
b7z}7K3YpBq2p*@
馬鞍山新港城中心2118號舖 WA}2ueH0G
荃灣廣場地下 1z%E6z,Y;E_?
(V-xA)xz5nP
荃灣城市中心 I 商場地下
葵涌榮芳路恒景花園地下
3X:JjHs]e
[url]http://www.hld.com/Holding/hardees/#heading05[/url] [quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2005-12-12 07:22 PM:X\|0K v%}TdX
中環皇后大道中88號
d2]d?FJ%?
灣仔灣仔道10... [/quote]
唔該哂..~ 好彩仲有間就腳既 :D 重有架..將軍澳新都城(唔知第幾期)都有架~ [quote]Originally posted by [i]irisG[/i] at 2005-12-12 07:22 PM:$~_'lL"[tUUG
中環皇后大道中88號 ^'_[!E'U
,EU5g,D,}w;|
灣仔灣仔道10... [/quote]
#ZRV9Q-S$z3w"Qx+Q
葵涌果間摺左 [quote]Originally posted by [i]tomken[/i] at 2005-12-12 08:28 PM:T@&y:rn.e#a
重有架..將軍澳新都城(唔知第幾期)都有架~ [/quote]
新都城一期
哈迪斯d雞好食過肯德基,可惜唔係度度有,又冇外賣:( 肯德基(荃灣南豐個間)雞其實好難食,
雞肉好似用滾水"拾"熟之後, 先至領去炸.7k vx3\)WXp@
搞到雞肉好"鞋", 冇味.......W^@4C4kS _-qD:Z
總之就唔好食($唔平添)..:mad: sorry~將軍澳同深水保個兩間我肯定already fold up la.....;z)F*G M*w.Nw
我係100%哈迪斯fans....真係唔想從此無得食.... [quote]Originally posted by [i]coolala2005[/i] at 2005-12-12 09:21 PM:
肯德基(荃灣南豐個間)雞其實好難食, ... [/quote]Sss1TE;_
nhWh `7B
去親肯德基食10次有7次都係"鞋"雞.....
相反, 去哈迪斯食10次有9次都係"滑"雞~ [quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-12 21:40:
,_-lt9Nj.k&c
I]b5`"p3L(n*lu}!vt
E3f!x'C BPI6A ~
去親肯德基食10次有7次都係"鞋"雞.....
相反, 去哈迪斯食10次有9次都係"滑"雞~ [/quote]%?8l!yVog`
rJ"L%ru(q1D N|
yes, agree......:D 其實禁耐以黎我都係食過一次..我諗都差唔多十年前..唔得得係響西九龍中心定九龍城廣場 哈迪斯真係好食架喎。:D
不過可能唔太岩香港人一般人既口味。。=.=" 一言驚醒夢中人..