娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小强 發表於 2005-12-13 01:36 PM

如果你中左六合彩七千萬, 你會點呀?

d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ....
_m o&WV/c8tZ,Jb(eR h+M0q%EON{3gz
我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了....

155220 發表於 2005-12-13 01:51 PM

Buy points and a big house and then 劈炮唔撈

機密 發表於 2005-12-13 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 13:36:
4`9\6Q v ^7lVr d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ....
$L-K(S$A Snj
!R cb^(?W5En 我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了.... [/quote]
&rh(B;@+Z6_J 1. 供斷層樓9^/Q/S4z#VJ
2. 返公司,放底份糧然後小番個老闆全家,小夠先走K:S2S0R8L
3. 搵份唔駛點做既風流工或者做下義工

打狗棒 發表於 2005-12-13 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 13:36: ^%Q9w-i!m*G V
d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ...."_n|iZ[-N T4@1W
-CP+d*fP q|0|
我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了.... [/quote]
,g*_o0p$`:rU#VW~ 如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;)

小强 發表於 2005-12-13 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-13 02:12 PM:2| j#e3@*Ba3wK
%z(`,^4R&uTCl6S
1. 供斷層樓
_8h U^ g2F#H0o;w 2. 返公司,放底份糧然後小番個老闆全家,小夠先走Wu&nG?Xs
3. 搵份唔駛點做既風流工或者做下義工 [/quote]
#|Z.V1k1l7oB2S5y&vH
3M D,y glbh'K{2i ... 做下義工 ... 好!! 好!! 好!! 後生仔有善心!!
0?FEqONw
?4L#q4m;Z1X%w/V 有機! 有機!

151515 發表於 2005-12-13 02:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小强 發表於 2005-12-13 02:42 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2005-12-13 02:20 PM:
9LS$znSY:m ;tX J)@-N V
如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;) [/quote]&b'W}3[vY:Vr7V)?

5e$T#e[O/v,X*zU]1H 善心!! 善心!!
\ Uc+}(N6e
-@8^t/cGQ5v 值得小弟 (大家) 學習 !!

men 發表於 2005-12-13 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 13/12/05 02:20 PM:
:Wujs1Cxyt
BHxnnPa,k 如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;) [/quote]
jW#e+M;[
/n~8tvD M#N good~聽講中了橫財要捐d比人,唔係會怕無福消受~

小强 發表於 2005-12-13 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-13 02:39 PM:
8PJ0n N;zb%A$UO
M[;Z"o:u[
qbTx`@(}@hW How old are u ? [/quote]CS?s6Rh$T6s

p7\r!^T&E j%P2p 應該係 殘+老 過你 ....

衰貓 發表於 2005-12-13 02:51 PM

會俾屋企人,會俾老婆,自己留五百個己夠,會繼續做野‧‧‧‧‧‧

機密 發表於 2005-12-13 02:53 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 14:36:
/Q%^9}"{fc?Xo [mB)[@-c8~e#[
3RC4Ph~QYZ4U
... 做下義工 ... 好!! 好!! 好!! 後生仔有善心!! P2e k0@qD|;i

3IG)[0UaA$P:DR 有機! 有機! [/quote]
E4oN:re7~k :D

機密 發表於 2005-12-13 02:54 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 14:49:
a#Q#C:w4X#C
-hZQTx F&hu /k`l0g'@3r,Kk'zSF
應該係 殘+老 過你 .... [/quote]Jr%e3hY7q-R8|0n ~ l%h
我有名『維園阿伯』,咁你.............:lol:

spector.R 發表於 2005-12-13 02:56 PM

我會開返間大型電子遊戲製作公司黎擴大香港既遊戲製作市場...

小强 發表於 2005-12-13 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-13 02:54 PM:X @,F[Ezy2d;p%@&x

2T'GEj+i-x Z 我有名『維園阿伯』,咁你.............:lol: [/quote]a/b1w E S(^,a4ol,y3|

6DJ sHx\_,YS :D:DR4wvk U.z y
9JN&WYa:Gp
民初時﹐我有個朵叫 "柳殘揚" .... 都係咸風年ge事囉 :lol::lol:

~極~ 發表於 2005-12-13 05:06 PM

玩女星~;)

Jk 發表於 2005-12-13 05:17 PM

搵番十零廿件正索女星嘆吓...咁至為之首要!!:cool:

小强 發表於 2005-12-13 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2005-12-13 05:17 PM:A_B0D$fV
搵番十零廿件正索女星嘆吓...咁至為之首要!!:cool: [/quote]\s!XbZX]Xzrh

Ej#Y!l;|8t~#W(u"t :P .... 七千萬 .... 真係夠﹖.... d 女星 級數?? :lol::lol:
+YPI+~T'v8m5^"_ x.J9u e&fXf1s|^ p
我都幾想要.... :D

阿感 發表於 2005-12-13 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 09:03 PM:*C _1S ip }y g
1n vn&f+sM |

s5Z6X(^p]X{ :P .... 七千萬 .... 真係夠﹖.... d 女星 級數?? :lol::lol:
Hx2Dh4K?a:}5R.LU!G 2D`5[m)T+` D
我都幾想要.... :D [/quote]ln2I9`2g!wa8w
~Rw'R A6w!|B1\
夠一百幾十次

Dr.anger 發表於 2005-12-13 11:52 PM

捐2千萬去o的慈善機構。之後用黎交學費,如果得既話就讀多幾個degree...得閒就攪下生意咁。

YingTung 發表於 2005-12-14 12:12 AM

七千萬...唔...
*l.T2r"wr:R1Lj*|Z 買下想買好耐既Y-3同Goodenough..?y;g6f-m0gm
收購一兩間利時舖頭...
:t0TW pH9j a 搞埋入面o的女sales..dI^X xe2R+c Y
然後...仲有六千幾萬剩..
`/hZ.\9n@ 咁即係點..

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.