娛樂滿紛 26FUN's Archiver

小强 發表於 2005-12-13 01:36 PM

如果你中左六合彩七千萬, 你會點呀?

d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ....
P~j? c
|`J _!`v@ 我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了....

155220 發表於 2005-12-13 01:51 PM

Buy points and a big house and then 劈炮唔撈

機密 發表於 2005-12-13 02:12 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 13:36:
.Tt%GA)ob1g4K d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ....lJ.z*P%Mh3xO

]V6dq][u 我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了.... [/quote]
|C,e.na#U5ks 1. 供斷層樓
VVD H oI!I;@t/` 2. 返公司,放底份糧然後小番個老闆全家,小夠先走
cX&inG6K~w| 3. 搵份唔駛點做既風流工或者做下義工

打狗棒 發表於 2005-12-13 02:20 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 13:36:lf4T.s6?6N,|wwg
d 如果 topic 係 老土d, 但想睇下大家對 $$$$ ge 觀點 ....
G4r5GNH:I WZ;v EG\
我第一件事想做係劈炮唔撈, 過d無懮無慮, 與世無爭 ge 生活....七千萬應該都夠了.... [/quote]-LYY&^mO ?-w
如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;)

小强 發表於 2005-12-13 02:36 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-13 02:12 PM:z-dewU h _hf X+p
#qjc"Z\S^&j z
1. 供斷層樓i8ss3?|&k}
2. 返公司,放底份糧然後小番個老闆全家,小夠先走
~ C%] E `1T$xP@ 3. 搵份唔駛點做既風流工或者做下義工 [/quote] RB)k)fZ&lI

e"P}y!{W ... 做下義工 ... 好!! 好!! 好!! 後生仔有善心!! $k"ExLs4_
3{ Z$DHm r4J
有機! 有機!

151515 發表於 2005-12-13 02:39 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

小强 發表於 2005-12-13 02:42 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 2005-12-13 02:20 PM:up*_c j4`N r

/Q!Y|I&pzw8}H 如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;) [/quote]
xp0s!EsTm hS1Q$q7c
善心!! 善心!!
_$@$\r4Jq D$f N
~v$d~i?4l&G"U(l 值得小弟 (大家) 學習 !!

men 發表於 2005-12-13 02:43 PM

[quote]Originally posted by [i]打狗棒[/i] at 13/12/05 02:20 PM:9lm8NZ'a8Uh+U*w
.la8}'a&ke
如果我中7000萬, 會捐1000萬畀慈善機構(東華, 保良局), 跟住做晒定期存款, 剩係收息都夠使.........;) [/quote]1s mqUt lQX^

TM+VW)bJXg4O,|4ZH good~聽講中了橫財要捐d比人,唔係會怕無福消受~

小强 發表於 2005-12-13 02:49 PM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-13 02:39 PM:#H \6Rt'^y+b._Ed
Db&Y7V$xITGn
'Y%{_:H{+w"V(R
How old are u ? [/quote]N3{%R;O;i;I
-}\y[ hyd
應該係 殘+老 過你 ....

衰貓 發表於 2005-12-13 02:51 PM

會俾屋企人,會俾老婆,自己留五百個己夠,會繼續做野‧‧‧‧‧‧

機密 發表於 2005-12-13 02:53 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 14:36: _'_!X5_,?lW
n$?b]!y:g P2Qi
QN0\0l r6w i
... 做下義工 ... 好!! 好!! 好!! 後生仔有善心!! &Z M:Q"_2y.y-W

r!c:w$v ou3_ 有機! 有機! [/quote]3sc$ox.~s
:D

機密 發表於 2005-12-13 02:54 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 14:49:li"E4J"J
O/qh_/xf0h9_t"b

]*\-D"P{a5v 應該係 殘+老 過你 .... [/quote]
WN _5Nx9o:] 我有名『維園阿伯』,咁你.............:lol:

spector.R 發表於 2005-12-13 02:56 PM

我會開返間大型電子遊戲製作公司黎擴大香港既遊戲製作市場...

小强 發表於 2005-12-13 03:26 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-13 02:54 PM:9mp/f@I.di'p

*V'Q7VDN;G 我有名『維園阿伯』,咁你.............:lol: [/quote]&B0fD`,k8a*Z.}

c@-kV%n(s}$bq :D:D_IBGn;e0Sj:Z`
xy F7ND#e`;Z#c
民初時﹐我有個朵叫 "柳殘揚" .... 都係咸風年ge事囉 :lol::lol:

~極~ 發表於 2005-12-13 05:06 PM

玩女星~;)

Jk 發表於 2005-12-13 05:17 PM

搵番十零廿件正索女星嘆吓...咁至為之首要!!:cool:

小强 發表於 2005-12-13 09:03 PM

[quote]Originally posted by [i]Jk[/i] at 2005-12-13 05:17 PM:,@0x{J$A-A`#ah1Gqr
搵番十零廿件正索女星嘆吓...咁至為之首要!!:cool: [/quote] I5T y[;R2|!K

8g J"H#^I o6g;T.]J:D ^ :P .... 七千萬 .... 真係夠﹖.... d 女星 級數?? :lol::lol:)S&y)R k#r4rY
F;y{aF'cj1z
我都幾想要.... :D

阿感 發表於 2005-12-13 11:49 PM

[quote]Originally posted by [i]小强[/i] at 2005-12-13 09:03 PM:
K4fm8diR4a.m
vyP!Iw4p Y
!`0J Y)x/@ :P .... 七千萬 .... 真係夠﹖.... d 女星 級數?? :lol::lol:T ^7Gksf

2B-SLp I 我都幾想要.... :D [/quote]-O7[{0F rW {!{o

$m3J,Ni(WBXL(x-Oj 夠一百幾十次

Dr.anger 發表於 2005-12-13 11:52 PM

捐2千萬去o的慈善機構。之後用黎交學費,如果得既話就讀多幾個degree...得閒就攪下生意咁。

YingTung 發表於 2005-12-14 12:12 AM

七千萬...唔...
"R2}o#f7~)Z8e 買下想買好耐既Y-3同Goodenough..
5lJ;OZ0|(` `V 收購一兩間利時舖頭...0ba6[8EZ I-@
搞埋入面o的女sales.. i;o)_c;A)Xs,j\)q;`
然後...仲有六千幾萬剩..&b;s s]&~tk$E5}
咁即係點..

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.