娛樂滿紛 26FUN's Archiver

spector.R 發表於 2005-12-14 01:30 PM

有冇人識解夢? help me ~~~

琴晚發夢, 夢見我同我家姐各自訓左係個木製棺材入面, 有個人蓋左個棺材蓋, 然後監生用泥將我地活埋.....成個過程直到斷氣個一刻都好清楚, 好恐怖..."Kp D4J;xo
&^b2{J-`L}'B;xYGJ
唔知呢種夢會唔會有d 咩意思隱藏住.....
)LtDE%h+^)el2Uu!{ K SSG r6a2Y!A
[[i] Last edited by spector.R on 2005-12-14 at 01:36 PM [/i]]

機密 發表於 2005-12-14 02:01 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-14 13:30:]'z7W(W!de'A
琴晚發夢, 夢見我同我家姐各自訓左係... [/quote]
@H6uC QVOp hS0j~l
有兩種情況3N/{5~$l"bZ.R
` f7zKo]
1.  據一般解夢書所說,見到死亡,在現實中是好事;H9PaE9g2F
yR&n:f7j,a2n
2.  據佛教師父所講,這可能是你及你家姐的前生的事。 在夢境中見番。

men 發表於 2005-12-14 02:31 PM

有兩種情況n4yGU0Ym,G
T.@+@D*~yj.WA6n6h
1.  據一般解夢書所說,見到死亡,在現實中是好事;
&MzkjE~5k qk 8mT6e[#V%n`
升官發財?

spector.R 發表於 2005-12-14 02:39 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-14 02:01 PM:
'] b3@&oO f
FIrd&a/V(u
x6LC(M,db 有兩種情況"Cs$W-h4IZ-e

)\.^l.M-l'N R 1.  據一般解夢書所說,見到死亡,在現實中是好事;
T4b1^8QA9~I}e'b8IN
1_-T;A7Z_.R 2.  據佛教師父所講,這可能是你及你家姐的前生的事。 在夢境中見番。 [/quote]qcK k'R(Z@*H
V;Tk1C*H2f.@*W

f\nL0~ gU | 唔該機密兄.~0_%u8P] p;B$m

V$UpTq"I 見到死亡...係好事..~?咁我都放心d ~~":(

spector.R 發表於 2005-12-14 02:40 PM

[quote]Originally posted by [i]men[/i] at 2005-12-14 02:31 PM:I?#I_2eSH!\Wf
有兩種情況
"q-^MPS!` G%SRv)O1\od1\
1.  據一般解夢書所說,見到死亡,在現實中是好事;E3_ A$}[ HC9gG

1g%`k+V#q#| 升官發財? [/quote]
-},oA2}'wLL)yw
FZ&Q!Sp P:a3] F%V5{g L ? _
o%@"nC._u?2cd+V3W)F
有冇咁好呀, 成日發惡夢個d 人咪....~

機密 發表於 2005-12-14 03:13 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-14 14:39:
_%{$erX*v #X(oL0h'],v \E2P+ra

fa;z u0Y:V"UJ n{@ 5\ E.Q2P;^)xb
唔該機密兄.~(l~@` {.G |

x9q7AF4rQ2DO 見到死亡...係好事..~?咁我都放心d ~~":( [/quote]
#n+jz U Sk/C not at all:)

機密 發表於 2005-12-14 03:32 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-14 14:40:W9ko8x OOm)C

\8h9ne p0|} *]LE9|?#b&O

5vE Q-H0N$@$};E
!e5w7?$m2RY-f kB 有冇咁好呀, 成日發惡夢個d 人咪....~ [/quote]
l2b'Gd.Kq$~Z 講真,我就信佛教師父的那套多d。 不過無論邊套做無需理會,因為都唔會是壞事。:)

spector.R 發表於 2005-12-14 03:56 PM

[quote]Originally posted by [i]機密[/i] at 2005-12-14 03:32 PM::@(rwX`9y&I

vV;OHBn } 講真,我就信佛教師父的那套多d。 不過無論邊套做無需理會,因為都唔會是壞事。:) [/quote]
Rb1U9i)SF !K-D$GK0W:X2h)Ma

!n,Dx7n2w0u ...我前世真夠慘....

機密 發表於 2005-12-14 03:59 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-14 15:56:K'LCn\:|b6D-_:q

{;y3B VU:~J -nS4mq8D
)v!``L e)^ Av
...我前世真夠慘.... [/quote]G.JX4aBsX g E3p
今世同你姐一齊做多d好事,今世就會好好多。 你前世短命,今世救多d人啦!你們定期去捐血啦!:)

spector.R 發表於 2005-12-14 04:02 PM

我家姐就經常去做義工...~  我就好少...幫人做功課就有...

機密 發表於 2005-12-14 04:14 PM

[quote]Originally posted by [i]spector.R[/i] at 2005-12-14 16:02:r6Gn6x*yu
我家姐就經常去做義工...~  我就好少...幫人做功課就有... [/quote]
1xT\*s| :D:D:D
3\ z7B5out5pm SIt ytS%akN2F
總之盡力啦! 因果律中,救人命,自己就長命。我試過好掂。 有時間就講我的故事你知啦。 我現在要出街。:)

adamas 發表於 2005-12-14 05:05 PM

u#A"@A*sj3w
我發夢經驗豐富-Vk_oQ/O5L2?
晚晚都發不同光怪陸離既夢hj;jV/fK
依我愚見
-^{%B6Po!NyT0u 你如果發過幾次同樣既夢先擔心啦
0z r Cr0_i:gx)J 因為我從來未發過相同既夢

spector.R 發表於 2005-12-14 05:19 PM

[quote]Originally posted by [i]adamas[/i] at 2005-12-14 05:05 PM:9L:Cp5tX]@/U*y_ da

Z&R h6m#X 我發夢經驗豐富oo0_J|c6_j
晚晚都發不同光怪陸離既夢FcCN+Et1`RZ
依我愚見
&V+B,@s#]wb6s x|` 你如果發過幾次同樣既夢先擔心啦#}E#B"d\ Z
因為我從來未發過相同既夢 [/quote]ZhUo;D.B`

5q6mI`{*fFX
Wq;u[Er!GP"L2jK
VX.I%Sy^f!@ g)T 咁又係, 如果發過幾次同樣既夢好明顯係有問題.~  我希望係六合彩~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.