娛樂滿紛 26FUN's Archiver

neitly 發表於 2005-12-14 07:12 PM

點解重未有一個國家肯為啲出農民一句聲.........

老實講,個啲國家唔肯撤銷補貼,都係為左自己國家同自己嘅利益,都冇諗過其他貧窮嘅農民,啲農民生活真係過得好慘,係電視見到佢地俾啲胡椒噴霧噴到都覺得好心痛,佢地成日俾啲野噴到隻眼,大家都係人...唉.........點解重未有一個國家肯為佢地出一句聲?
6uQR8z#T u"p
!\ b9B~'iM 將心比已,如果自己係佢地一樣都係農民,見到咁樣嘅情況,我都會冒住生命危險去上街遊行,雖然係辛苦,但可以換番嘅係溫飽. L9EO9R2Q(u(G(M3ws
~RD0H M7?S SwC
我係啲論壇都見到啲人係十分支持啲農民,但得把口,邊個會知我地係支持緊佢地?I5} OL!u&d*Npt
}2j!V_6D^!cY[
身為一個香港小市民,想幫佢地又唔知點幫,又出唔聲....呢種情況真係好矛盾:D)i-f;t}-SDg*W
l EvW(Bqp f
如果啲農民唔好咁激烈嘅話,可能香港嘅人重會更加支持佢地(但如果佢地唔咁做,啲世貿嘅人又點知佢地嘅苦楚呢?)/Qn`y1Zb+M

h9ma}:_;wb9o 世貿唔係應該幫助啲有需要嘅人架咩?點解重要咁樣對待啲農民!!!:mad::mad::mad:I6{2C3pDa k6E

4mM3oqB8L P.S 啲胡椒噴霧其實係啲咩黎 ?-r E ZH W9e

5eMNF e [[i] Last edited by neitly on 2005-12-14 at 07:16 PM [/i]]

短毛 發表於 2005-12-14 08:44 PM

以自國利益為先,國之常情。)D$z~\e

g#C{d6iC 西方社會以條約中漏洞以保留補貼,實應減廢,但農民仍都其制度中的具影響者,救外而痛內,以自水救遠火,實之困難。

wind19831221 發表於 2005-12-14 10:20 PM

胡椒噴霧算系咩啊1\P;[7{ M;JsA
對於那些就快沒飯吃的農民來說,這些真的就只是”熱身”,E2G}C8bC
就算再增加防暴警察的裝備又如何?
7x;?w&{(Y \)A6UY{ 民不畏死,奈何以死懼之!
Mz dP}kJ G_9s M+R8a8R
[[i] Last edited by wind19831221 on 2005-12-14 at 10:22 PM [/i]]

spector.R 發表於 2005-12-14 11:05 PM

[quote]Originally posted by [i]neitly[/i] at 2005-12-14 07:12 PM:
2C(NPg,Q/V'I7`R P.S 啲胡椒噴霧其實係啲咩黎 ?[/quote]7M'Ffz5f!rSCh
胡椒噴霧的主要成份包含"capsaicin" - > 平時落胡椒粉會食到興同辣既感覺就係由佢做成~ #R*U9KrIz,`(_
[img]http://www.fiery-foods.com/images/capform_chile.jpg[/img][img]http://jlusa.com/images/sdp/pepper/fxft1.jpg[/img]
o!xq/i| \DqS zI(xov+X8o
主要幫助警察用黎鎮壓暴徒 , 或平民用作自我防衛, 包括狗隻的襲撃~ 7r~z6n9k6I2j

V{/dPn3?/[.j7~ 這種噴霧雖然被警察形容為「最低武力」, 但事實上,被胡椒噴霧襲擊而引致的極度痛楚,一直被世界各地眾多人權組織指責為酷刑。胡椒噴霧所包含的化學成分,能對人體造成長期損害,尤其對患有敏感或呼吸系統毛病的人士,更為危險,可以引致死亡。國際特赦組織在二零零零年五月遞交聯合國的報告中,便列舉了美國境內多個受害者因受胡椒噴霧襲擊而死亡的事例,而法庭和醫務人員文件,亦證明了胡椒噴霧能對人體造成永久的損害。
n5W b:W(a$i [img]http://i9.photobucket.com/albums/a86/kimsuna/complex/pepperspray.jpg[/img]

iMacc 發表於 2005-12-15 03:16 PM

我都喺其他forum見到d友仔好似盲目咁撐d差人...重話要用鎗射殺d農民...變態到無人有...都唔知佢哋有無諗過易地而處呢...好在呢度都有人好似我咁諗~

neitly 發表於 2005-12-15 05:30 PM

我一定支持啲農民!!!!
[/Kc1N$Z Gs-h@ T&Hqd#tU
佢地都係想保住啲飯碗嗜...
p9\u+J;?X K7q/O\ _3g;j
俾著自己都係咁...都會反抗喇 R|$Czo2}`Z^-a*W
SU m,K^
唔通真係要餓死,世貿先知道?!

151515 發表於 2005-12-15 05:33 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

kerberos 發表於 2005-12-16 09:44 AM

[quote]Originally posted by [i]151515[/i] at 2005-12-15 05:33 PM:
Cuc;L n/u
]$J ]*_K'Vk OG8`Quz1l
轉貼@;p+I-|8a6T rb
|8WLW%Y} H,m P
胡椒 噴 霧 背 後 Mo9I;IBRP1I3_
Sa%g"Kk
凌... [/quote]"s.Oi2M&I @|

FP#_MSx9Nhm#C3U
jqX7?-Jq+_ 絕對同意!!!
[ztD(sX3KX
+\ bfB1Kt't m*tY 本人亦同情農民的情況,如他們和平示威,表達意見,必獲合理安排,協助,sQqi"wK0{
即使少許激烈,亦可接受!!!(因行其位,素其位!大家位置不同而已!)
Vs*mw9v-Am^ 但如過份激烈,甚至失控,則絕對絕對不能接受!!!!C_)nxZ
q2^7YmV#~.?
P.S.  如閣下是身穿制服,手持盾牌的一方,你又如何??????

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.